31b0791340bdd3dcd3f1a1d3004c3f1b قیمت پتو گل برجسته شادیلون سال جدید

قیمت پتو گل برجسته شادیلون در سال جدید به صورت آنلاین و از طریق سایت ما انجام می شود. برای آگاهی از آخرین قیمت ها و همچنین سفارش محصول می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید. پتو گل برجسته از جدیدترین مدل های تولید شده پتو در ایران بوده که علاوه بر ظاهر بسیار جذاب، کیفیت بالایی نیز دارد. قیمت پتو با توجه به سایز، نوع طرح و برند تولید کننده متفاوت است اما شما می توانید با یک قیمت منصفانه آن را از ما خریداری نمایید.
قیمت پتو گل برجسته شادیلون سال جدید

سایز بندی پتو گل برجسته شادیلون

سایز بندی پتو گل برجسته شادیلون همانطور که می دانید انواع پتوهای تولید شده از نظر سایز با یکدیگر تفاوت دارند. این امر در مورد انواع پتوهای شادیلون هم صدق می کند. به طور کلی پتوهای تولید شده این برند را می توان به سایزهای تک نفره، دو نفره، نوجوان و نوزادی تقسیم بندی نمود. ابعاد پتوها با توجه به نوع آن متفاوت است. به عبارت دقیق تر می توان گفت انواع دو نفره در ابعاد ۱۹۵*۲۲۵۰، یک نفره ۱۴۰*۲۲۰ و ۱۶۰*۲۲۰، نوجوان ۱۱۰*۱۴۰ و نوزادی در ابعاد ۱۱۰*۸۰ تولید می شوند.
در تولید این پتوها از الیاف های مختلفی چون پنبه، آکریلیک و پلی استر استفاده می شود. انواع پتوهای نوزادی به دلیل حساسیت پوست کودکان از جنس پنبه خالص هستند. ابعاد پتوها با توجه به استانداردهای جهانی تعریف می شوند. رعایت این استانداردها سبب می شود بتوان از مدل های مختلف پتو در هر فضا و مکانی استفاده کرد.
در مورد پتوهای گل برجسته شادیلون نیز این موضوع صدق می کند. سایزهای استاندارد این پتوها سبب گردیده به راحتی بتوان آن را در خانه، محل کار و حتی مسافرت به راحتی حمل و مورد استفاده قرار داد.

کارخانه فروش پتو گل برجسته شادیلون

کارخانه فروش پتو گل برجسته شادیلون کارخانه پتو شادیلون توانسته است محصولات خود را با بالاترین کیفیت علاوه بر عرضه و فروش در بازار داخلی به کشورهای دیگر هم صادر کند. کیفیت محصولات تولید شده در این کارخانه از نظر کمی و کیفی قابل رقابت با انواع نمونه های مشابه خارجی بوده و به همین دلیل مشتریان زیادی دارد. فروش پتو شادیلون هم به صورت مستقیم و هم غیرحضوری و به روش آنلاین انجام می گیرد.
در فروش غیرحضوری انواع محصولات تولید در طرح و رنگ های مختلف به صورت آنلاین به مشتریان در سراسر کشور عرضه شده تا خریداران در اقصی نقاط کشور بتوانند با صرف کمترین هزینه و وقت، بهترین نوع پتو را با توجه به سلیقه و بودجه ای که در نظر گرفته اند، سفارش دهند. کارخانه توانسته است با این شیوه از فروش در سال های اخیر مشتریان زیادی را برای خود جلب نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *