c043e8e4ecda4f015fefb7514b2f4109 قیمت فروش تشک مسافرتی یک نفره مهمان

تشک محصولی است که برای یک خواب راحت و آرام به آن احتیاج داریم. این محصول به مدل های متفاوتی تقسیم بندی می شود که از جمله آن می توان به تشک مسافرتی یک نفره و چند نفره اشاره کرد. قیمت فروش این محصول کاربردی و ارزشمند در بازار تابع فاکتور های گوناگونی است که از اصلی ترین آن می توان به مواد اولیه استفاده شده در این محصول اشاره کرد.

قیمت فروش تشک مسافرتی یک نفره مهمان

کمجا بودن تشک های مسافرتی

کمجا بودن تشک های مسافرتی تشک های مسافرتی یکی از کاربردی ترین نمونه های این محصول هستند که به مدل های گوناگونی طبقه بندی می شوند. این تشک ها از جنس های گوناگونی ساخته می شوند که از این اجناس می توان به پلی فوم اشاره کرد. این محصولات در اندازه های بزرگ، متوسط و کوچک در بازار موجود هستند و افراد می توانند هر یک از مدل های این کالا را با توجه به نیاز خود تهیه کنند.

در ساخت این محصولات از لایه های فومی متعددی استفاده می شود که وجود این لایه ها نقش مهمی در نرم بودن این محصول خواهد داشت. یکی از اصلی ترین مواردی که تشک های مسافرتی را از دیگر تشک ها متمایز می کند، ضخامت و وزن این محصولات می باشد. ضخامت این نوع تشک در قیاس با تشک های دیگر بسیار کم می باشد و این امر موجب شده تا وزن این کالا تا میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

یکی از مهمترین مزیت های این مدل تشک، کمجا بودن آنها می باشد. این محصولات به دلیل ضخامتی که دارند، فضای کمتری را اشغال می کنند. این ویژگی موجب شده تا از مدل های گوناگون تشک مسافرتی کمجا در سفر های طولانی و آپارتمان های کوچک استفاده کرد. استفاده از این کالا هیچ گونه مشکلی را در مورد اشغال فضا برای افراد ایجاد نمی کند و جمع کردن آن برای استفاده کنندگان بسیار ساده و راحت خواهد بود.

صادرات تشک مسافرتی یک نفره پشم شیشه

صادرات تشک مسافرتی یک نفره پشم شیشه تشک مسافرتی با کیفیت و درجه یک یکی از کالا های مجاز صادراتی است که به نقاط مختلف جهان ارسال می گردد. صادرات تشک مسافرتی مرغوب و با کیفیت در مدل های متنوعی صورت می گیرد که از این مدل ها می توان به تشک های یک نفره پشم شیشه اشاره کرد.

ارسال این کالا به صورت مستقیم و در حجم زیاد انجام می گیرد. از کشور های وارد کننده این محصول ایرانی می توان به عراق اشاره نمود. این کشور در همسایگی ایران قرار دارد و بخش مهمی از مبادلات تجاری خود را با کشور ما انجام می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *