94faaa399785b11f16baa3b10129ca03 فروشندگان پتو نرمینه عروس گل برجسته

پتو دارای انواع طرح و نقش های متنوعی است و یکی از زیباترین و شیک ترین طرح های آن گل برجسته می باشد. این محصول در ابعاد و اندازه های مختلف تک نفره و دو نفره طراحی و تولید می شود و دارای رنگ بندی بسیار جذابی می باشد. یکی از پر فروش ترین انواع آن پتو نرمینه گل برجسته می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. فروشندگان پتو نرمینه عروس گل برجسته از فروش این محصول سود خوبی می برند.

فروشندگان پتو نرمینه عروس گل برجسته

انواع پتو نرمینه عروس گل برجسته

انواع پتو نرمینه عروس گل برجسته پتو گل برجسته عروس دارای طرح های متنوع و جدیدی است که در رنگ بندی مختلف و با بهترین کیفیت تولید می شود. از انواع طرح های آن می توان به پتو تک رنگ، پتو طرح گل، پتو ابر و باد و پتو دو رو اشاره کرد. انواع این پتو از جنس پلی استر و آکرولیک بوده که در اثر شستشو تغییری در کیفیت و رنگ آن حاصل نمی شود و بسیار نرم و لطیف می باشد.
به دلیل الیاف مرغوبی که در تهیه آن استفاده شده است از لطافت و درخشندگی خاصی برخوردار می باشد. این پتو دوخت بسیار خوب و ظریفی داشته و دور دوزی آن با کیفیتی عالی انجام شده است. در هنگام جابجایی و شستشو از بافت اصلی جدا نمی شود و به اصطلاح نخ کش نمی گردد همچنین ضد حساسیت و آلرژی می باشد.
این محصول قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی را دارد. این مدل با طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارد، برای پوشاندن و تزئین تخت نیز قابل استفاده بوده و می توان آن را به عنوان روتختی استفاده کرد.

خرید پتو نرمینه عروس گل برجسته کیلویی

خرید پتو نرمینه عروس گل برجسته کیلویی خرید پتو نرمینه گل برجسته کیلویی با بهترین قیمت و کیفیتی مرغوب از همین شرکت امکان پذیر است. با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید اطلاعات دقیق در خصوص نحوه ارسال کالا به دست آورید. همان طور که می دانید امروزه شرکت های تولیدی متعددی در حوزه تهیه انواع پتو مشغول کار می باشند و هدف آنها ارائه محصولی با کیفیت بالا و مطابق با خواسته و نظر مشتری می باشد.
یکی از بهترین برندهای تولید کننده انواع این محصول شرکت تولیدی پتو نرمینه می باشد که با استفاده از الیاف درجه یک انواع پتو را در رنگ بندی طراحی و تولید می کند و توانسته است توجه افراد زیادی را در بازارهای داخلی و خاری جلب نموده و فروش بالایی از محصولات خود داشته باشد. امروزه بسیاری از شرکت های بازرگانی از مشتریان خرید پتو کیلویی به صورت عمده می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *