60dd67f8867ecf0d53242a657a064b7d عرضه کننده پتوی مینک خراسان طرح دار

عرضه کننده پتوی مینک خراسان طرح دار، این کالای خواب را با کیفیت بی نظیر ارائه می کند. می توانید در مدل های مختلف بهترین پتوها را راحت به دست آورید. گفتنی است، در بازار پتو، این نوع خاص، فروش بسیار خوبی دارد. از سوی دیگر، فروشنده اصلی، به شکل یک یا دو نفره محصول را ارائه می دهد. قیمت پتوی مینک نیز مناسب بوده و برای همین، مشتریان آن متعدد هستند.

عرضه کننده پتوی مینک خراسان طرح دار

انواع مدل های پتوی مینک کدامند؟

انواع مدل های پتوی مینک کدامند؟ امکان دارد این سوال برای شما پیش آمده باشد که انواع مدل های پتوی مینک کدامند؟ بگذارید قبل از پرداختن به طرح ها و رنگ های این محصولات، ابتداء آن را معرفی کنیم. در واقع، مینک، نام یک دستگاه است و پس از این که تولید نوع نمدی پتو به پایان می رسد، کالا در این دستگاه قرار گرفته و پرزهای سطح پتو خز مانند می شود.

در این فرآیند، محصول جلای خاصی می گیرد که خصوصیاتی همچون، نرم بودن، عایق حرارتی داشتن پیدا کرده و همچنین مخصوص شرایط اضطراری می باشد. بیشتر از این پتوها نیروهای مسلح استفاده می نمایند و از سویی، مخصوص مناطقی اند که بحران زده اند، مثلاً در جاهایی که حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله به وقوع پیوسته باشد.

اما چنین کالاهایی به صورت ساده و طرح دار تولید می شود. آن ها ابعاد مختلفی دارند و وزن های شان نیز فرق می کند. برای نمونه، شرکت، پتوهای یک نفره را در وزن ۲ کیلوگرمی و نوع دونفره را بالای ۲٫۵ کیلوگرم، می سازد. به هر حال، از جمله طرح های مختلف پتوهای مینک می شود به این موارد اشاره نمود:

  • پتو گلدار (ریز و درشت)
  • پتو در طرح قالیچه
  • طرح فانتزی
  • طرح چهارخانه و خط دار
  • طرح گنبد
  • طرح پرندگانی همچون طاووس

قیمت پتوی مینک خراسان در بازار

قیمت پتوی مینک خراسان در بازار در بازار، قیمت پتوی مینک خراسان متنوع اعلام می گردد. این محصولات به علت داشتن مدل های متفاوت و همینطور موارد کاربرد گوناگون، نرخ های شان با هم فرق می کند. از جانبی، شرکتی که تولید کننده اصلی است، از الیاف مختلفی در فرآیند فرآوری بهره می برد که همین امر هم سبب تنوع در کیفیت می شود.

این موضوع را نیز باید ذکر نمود که پتوها سایزهای شان متفاوت است. به هر صورت، مواردی از این دست سبب شدند تا ما شاهد گوناگون بودن نرخ ها در بازار باشیم.

مسئله دیگری را که باید بیان کرد، نحوه خرید و فروش است. خریدارانی که هدف ‌شان تهیه عمده پتو مینک خراسان است، می توانند با قیمت های پایین تری محصول را تهیه کنند. از سوی دیگر، عرضه کننده شرایط خرید از راه دور نیز آماده کرده که به این شکل، با هزینه های کمتری می شود خرید پتو را آسان و با هزینه کم انجام داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *