2fb718547687d1ad90451a7eae3c9c63 شرکت عرضه پتو بچه لاله

یکی از کالاهای خواب ضروری برای بچه‌ها پتو می باشد که باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا باعث ایجاد حساسیت در پوست بچه ها نشود. شرکت عرضه پتو بچه لاله بهترین این پتو را برای بچه ها فراهم کرده و آن را با قیمت مناسب و در ابعاد گوناگون به بازار عرضه کرده است. این شرکت محصولات خود را به صورت مستقیم به خریداران ارائه می ‌کند تا با ارزان ترین قیمت ممکن به دست خریدار نهایی برسند.

شرکت عرضه پتو بچه لاله

آنچه که درباره پتو لاله نمی دانید

آنچه که درباره پتو لاله نمی دانید پتو لاله توسط شرکت لاله مهرگان تولید می شود که جزء اولین شرکت های تولید پتوی سیلک در کشور می باشد. محصولات تولیدی توسط این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند زیرا از بهترین و به روز ترین تجهیزات برای تولید این پتو در این کارخانه استفاده می شود.

الیاف به کار رفته در تولید انواع پتو لاله اکریلیک هستند که از شرکت بایر آلمان خریداری می ‌شوند. در چاپ این پتو نیز از رنگ های با کیفیتی اروپایی که دارای گواهی بهداشت و محیط زیست هستند استفاده می‌گردد.

در این پتوها دوخت نوار ساتن قرار گرفته در حاشیه پتو با استفاده از چهار نخ و به صورت دو سوزنه زیگزاگ می باشد که از استحکام زیادی برخوردار است.در ساختار بافتی این پتو از سه سیستم نخ استفاده می گردد که باعث ایجاد مقاومت کششی بالا در پتو شده و مانع از جدا شدن پرزها می شود. همه این پتوها دارای نشان استاندارد ایران هستند و دارای گواهی ISO 9008:2000 نیز می باشند.

مزایا خرید مستقیم پتو بچه لاله

مزایا خرید مستقیم  پتو بچه لاله

انواع مختلف پتو بچه لاله از جمله پتو لاله فانتزی و پتو لاله عروسکی را می توان به صورت مستقیم از شرکت عرضه کننده آن خریداری کرد.

خرید مستقیم دارای مزایای بسیار زیادی است از جمله این که دست واسطه ها را در این میان از افزایش قیمت این محصول حذف کرده و به این ترتیب خریدار مجبور به پرداخت هزینه اضافه برای تهیه این پتو بچه نخواهد بود، علاوه بر این باعث می شود که خریدار با اطمینان بیشتری نسبت به کیفیت این پتو آن را با خریداری کند زیرا از شرکت تولید کننده و عرضه کننده آن شناخت کافی خواهد داشت.

از مزایای دیگر خرید مستقیم این پتو می ‌توان به دستیابی به آن با قیمت بسیار ارزان جهت صادرات به دیگر کشورها اشاره کرد. بازرگانانی که قصد صادرات این انواع پتوی بچه لاله را دارند می توانند خرید عمده خود را به طور مستقیم از شرکت انجام دهند و به این ترتیب با نرخ بسیار پایین تری از بازار آن را به دست آورند.

خرید مستقیم این محصول همچنین از طریق همین وب سایت صورت می گیرد و به همین دلیل نیازی به مراجعه حضوری به دفتر شرکت نبوده و از این وب سایت تنها با چند کلیک می توان سفارش را اعلام کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *