c1f6e97d6d648ea72b4c72100372a933 خرید پتو گلبافت بچگانه طرح دار

یکی از مهم ترین کالا های خواب می باشد. پتو های گلبافت با طراحی و ساختار بی‌ نظیر خود به عنوان یکی از محبوب ترین نوع پتو ها به شمار می روند. با توجه به حساسیت کودکان، این بچه ها به وفور برای آنها مورد استفاده قرار می گیرد. هر چند که از نظر ظاهر نیز مورد پسند عموم واقع شده اند. خرید پتو گلبافت بچگانه طرح دار معمولاً بالاترین  متقاضی را در بین سایر پتو ها دارد. جهت آشنایی بیشتر ادامه مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

خرید پتو گلبافت بچگانه طرح دار

انواع طرح های پتو گلبافت بچگانه

انواع طرح های پتو گلبافت بچگانه انواع طرح های پتو گلبافت بچگانه بسیار متنوع بوده به طوری که با هر سلیقه ای سازگار خواهند بود. طرح های دخترانه و پسرانه از آن تولید می شود. با توجه به گرایش کودکان به سمت شخصیت های کارتونی، طرح های مختلفی از آنها روی پتو ها چاپ می گردند. معمولا طرح خرس های مهربان جزو محبوب ترین آنها بوده. پتوی بچگانه با طرح انگری برد از دیگر طرح های آن می باشد.

شخصیت های کارتونی بره های ناقلا و همچنین طرح ابر و ماه نیز از دیگر مدل های این لوازم خواب برای کودکان به شمار می رود. تام و جری و پو را هم به این طرح ها می توان افزود. مدل های فانتزی و عروسکی نیز محبوبیت زیادی دارد.

طرح هایی از طبیعت را هم برای این منظور استفاده می کنند. تنوع رنگی بالا هم در بین آنها دیده می شود.

فروش پتو گلبافت بچگانه شیک

فروش پتو گلبافت بچگانه شیک فروش انواع پتو گلبافت شیک بچگانه در طرح ها و رنگ های مختلف به صورت عمده و مستقیم توسط این سایت انجام می گیرد. متقاضیان از سراسر کشور می توانند برای ثبت درخواست اقدام نمایند تا در کمترین زمان ممکن به آدرس آنها ارسال شود. اطمینان از کیفیت پتوی ارسال شده از مهمترین مزایای خرید به این شیوه می باشد. همچنین با توجه به حذف دلالان و واسطه های فروش، هزینه تمام شده آنها تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد یافت.

  در فروش پتو  گلبافت عوامل مختلفی می‌ توانند بر قیمت آن اثر گذار باشند. سایز پتو یکی از این عوامل می باشد.  بسته به اینکه پتو برای چه رده سنی استفاده شود، سایز های مختلفی از آن طراحی می گردد. طبیعتا سایز های بزرگ تر قیمت بالاتری دارند. همچنین بسته به کیفیت نوار دوزی دور پتو و کیفیت دوخت آن، قیمت ها متفاوت خواهند بود.

طرح های مختلفی که از این کالای خواب تولید می‌شود می تواند سبب ایجاد نوسانات قیمتی خواهد شد. حجم تقاضا برای خرید نیز از دیگر عواملی است که می تواند قیمت این لوازم را کاهش یا افزایش دهد. نوع بسته بندی و سایر هزینه های جانبی هم به این عوامل اضافه می شود.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *