خرید و فروش پتو مسافرتی رز

خرید و فروش پتو مسافرتی رز چطور صورت می گیرد؟ پتو مسافرتی چیست و چه خصوصیاتی دارد؟ پتو مسافرتی از جنسی تهیه می شود؟ در ادامه به پاسخ این سوالات می پردازیم.

خرید و فروش پتو مسافرتی رز

خرید و فروش پتو مسافرتی رز

مراکز عمده پخش و فروش کالای خواب و پتو در کشور به فروش پتو مسافرتی رز می پردازند. این محصول به صورت کلی و یا جزئی در این مراکز به فروش می رسد. خرید مستقیم و بی واسطه محصول از این مراکز به شکل کلی و عمده باعث می شود که از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید و قیمت ارزان تری نسبت به نرخ بازار بپردازید. همچنین در فضای مجازی از طریق وب سایت های فروش انلاین این محصول نیز می توانید اقدام به سفارش و خرید کنید.

خرید و فروش پتو مسافرتی رز

پتو مسافرتی چیست

این پتو همانطوری که از نامش پیداست، برای سفر استفاده می شود .ویژگی های این پتو عبارتند از اینکه:

  •  پتویی است سبک و نازک که به راحتی می توان در ساک های سفری انها را جا داد.
  • جای کمی اشغال می کنند و دست و پا گیر نیستند.
  • بیشتر به صورت یکنفره تولید می شوند و ابعاد کمی دارند.

این پتوها ممکن است که به شکل ساده و تک رنگ یا طرح دار تولید شوند.

خرید و فروش پتو مسافرتی رز

انواع پتو مسافرتی کدام است

پتو های مسافرتی بر اساس نخ مورد استفاده در تولید و ساخت انها انواع مختلفی دارند. جنس انها ممکن است از الیاف طبیعی مثل پنبه و نخ باشد یا از الیاف مصنوعی مانند پلی اتسر تولید شده باشند. هر یک از این مواد خواص و ویژگی های خاص خود را دارند. پتو پلی استری بسیار کم حجم و سبک است. به خوبی فرد را گرم می کند. همچنین در اثر شستشو رنگ و حالت انها عوض نمی شود، پرز نمی دهد گلوله نمی شوند و عمر طولانی دارند.
پتوهای تولید شده از نخ های طبیعی مثل پنبه هم بسیار لطیف و نرم و راحت هستند. این الیاف صد در صد سالم بوده و ضد الرژی می باشند، پس به هیچ وجه باعث سرفه در افراد نمی شوند. هم راحت شسته می شوندو هم سریع خشک می شوند. اما ممکن است نخ دوام بالایی نداشته باشد و در اثر شستشو رنگ و حالتش تغییر کند. با ترکیب نخ پلی استر با نخ پنبه ای و بافت پتو از این ترکیب، پتویی بدست می اید که ویژگی های مثبت هر دو را دارد. هم سبکی و راحتی پنبه و هم دوام بالای پلی استر.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *