خرید عمده انواع پتو شادیلون

در ایران تولید کننده های بسیاری در زمینه پتو‌ و کالای خواب موفق شده اند که پتو شادیلون مشهد یکی از بهترین تولید کنندگان این منسوجات است.

برای استعلام قیمت عمده پتوی شادیلون کلیک کنید.سال هاست که پتو شادیلون پتوهای‌ خود را پس از تولید و بسته بندی اجناس خود به صورت عمده روانه بازار میکند و بعد از رسیدن به دست فروشندگان بازاری در اختیار مردم قرار میگیرد. خرید از این شرکت تولیدی همواره به نفع مشتری بوده است، به همین منظور، خرید عمده انواع پتو شادیلون از همه نظر به نفع اقتصاد مخاطب است. عرضه کنندگان انواع پتو شادیلون جزو با اعتبار ترین شرکت های کالای خواب هستند که به دلیل پر طرفدار بودن و پر فروش بودن منسوجات مرغوب خریداران زیادی دارند.

شرکت توزیع انواع پتو شادیلون عمده
کسانی که از عرضه کنندگان پتو شادیلون به صورت عمده خرید میکنند به دلیل زیاد بودن حجم خریدشان قطعا هزینه کمتری نسبت به کسانی که به صورت تکی‌ خرید میکنند پرداخت میکنند. خرید عمده مزایایی غیر از پرداخت کمتر دارد که عبارت اند از:
– امان ماندن از نوسانات بازار: یعنی اگر نوسانات بازار باعث شد قیمت کالا افزایش یابد شما قبل از افزایش کالا خرید عمده کردید و از گرانی در امان میمانید.
– زیبایی کمد دیواری: خانم های خانه دار با یکسان بودن پتوهای داخل کمد رخت خواب ها
– تا مدت ها نیازی به پتو ندارید و تا سال های سال پتوهای با کیفیت دارید.

از پتو شادیلون چه اطلاعاتی دارید

از پتو شادیلون چه اطلاعاتی دارید

در بین پتوهای ایرانی و پتوهایی که در کارخانه شادیلون مشهد تولید میشوند، پتوهای یک نفره و دو نفره از جمله پتو چیکا که طرح پلنگی است و پتو ونلوون جزو پر طرفدار ترین پتوها توسط خریداران بوده است و به دلیل گرمای خوبی که در خود نگهداری میکند برای خریداران و کسانی که قصد خرید دارند، انتخاب مناسبی است. انواع پتو شادیلون ایرانی گرم و نرم در تمامی فصل ها قابل استفاده است و با جنس خوب و الیاف مناسب و بی کیفیتی که دارد گرما را تا حد کافی در خود نگه داشته و خوابی راحت و عمیق و ارام بخشی را برای فرد فراهم میکند. جنس الیافی که در پتو شادیلون استفاده میشود پلی استر است که کیفیتی قابل قبول و پر مخاطب دارد. لطافت و نرمی این پتو بسیار بالا است که باعث شده خریداران این کالا دوباره برای خرید مراجعه کرده و تعداد بیشتری پتو خریداری کنند. پتو چیکا شادیلون که طراحی جالب و زیبایی دارد نیز به دلیل طراحی زیبایش پر مخاطب بوده و بسیار خریداری میشود.

شرکت توزیع انواع پتو شادیلون عمده
این پتو در غالب دو نفره در ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و در وزن ۲۸۰۰ گرم تولید میشود. به علت دارا بودن الیاف با کیفیت و لطیف، به راحتی در ماشین لباس شویی، خشکشویی و حتی با دست هم قابل شست و شو است. پتوهای یک نفره شادیلون در غالب یک نفره در ابعاد ۸۰ در ۱۱۰ سانتی متر تولید میشود که وزن ان نسبت به پتو دو نفره شادیلون بسیار کمتر است. بسته بندی این پتو در ساک های پلاستیکی بوده و به همین دلیل‌ جاگیری کمتری دارند. دور دوزی پتوهای ایرانی و زیبای شادیلون به زیبایی این پتو افزوده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

بررسی مدل های انواع پتو

بررسی مدل های انواع پتو

خرید انواع پتو شادیلون پنبه ای: این روزها دیگر پتوهایی را که جنس پنبه خالص دارند نمیشود پیدا کرد؛ در بیشتر پتوها الیافی مانند اکرلیک و پلی استر با نخ پنبه ترکیب میشود، پتوهایی گرم و نرم که از پتوهای پشمی کمتر پرز‌ میدهند. بسیار سبک هستند و در غالب یک لایه مناسب گرم ترین هواها و دو لایه مناسب سرد ترین هواها تولید میشوند.
پتو دو لایه: پتوهای دو لایه مخصوص روزهای سرد زمستانی هستند و برای کسانی که مایل به استفاده لحاف سنگین نیستند مناسب است
خرید انواع پتو شادیلون ارگانیگ: این پتوها با قیمت بالا به فروش میرسند و برای کسانی که دچار بیماری های پوستی حساسیت های پوستی و آلرژیک هستند مناسب است. این پتوها از الیاف ارگانیک طبیعی پنبه تولید میشوند و بسیار گرم و نرم هستند.

شرکت توزیع انواع پتو شادیلون عمده
خرید انواع پتو شادیلون پشمی: این پتوها یکی از گرم ترین پتوها هستند. این پتوها مخصوص سرمایی ترین افراد است‌ پتوهای پشمی‌ به شکل خارق العاده ای گرما را در ‌خود نگه میدارند و نسبت به پتوهای دیگر گرم تر زبرتر و سنگین تر هستند و برای کودکان و افرادی با حساسیت بالا مناسب نیستند.
خرید انواع پتو شادیلون پشم شیشه ای: پتوهای پشم شیشه ای یکی از بهترین گزینه ها برای کودکان و افراد دارای حساسیت پوستی هستند. زیرا این پتوها تشکیل شده از یک لایه پشم شیشه در میان دو لایه پارچه بزرگتر دوخته شده، میشوند که همین کار باعث میشود پوست بدن با پشم شیشه تماس نداشته باشد و اگر پارچه رویی پتو هم نخی و رنگ روشنی هم داشته باشد، امکان تماس پوست بدن و پشم شیشه به صفر میرسد. پتوهای پشم شیشه ای برعکس وزن سبکی که دارند گرمای خوبی را در‌ خود نگه میدارند و همین شاخصه میتواند دلیل خوبی برای استفاده کودکان و سالمندان و همچنین‌ تمامی رده های سنی داشته باشد.
خرید انواع پتو شادیلون مسافرتی: پتوهای مسافرتی کم وزن و همچنین کم حجم هستند و جاگیری کمتری دارند. جنس پتوهای مسافرتی الیاف مصنوعی است و عمر کمتری نسبت به پتوهای دیگر دارند، ولی در هر‌ حال طرفداران و خریداران زیادی هم دارند و به دلیل وزن سبک به هنگام مسافرت و استفاده های دم دستی تر فروش این کالا هیچ گاه متوقف نمیشود همچنین این پتوها قیمت کمتری هم دارند.
پتوهای بافتنی و قلاب بافی: پتوهای بافتنی کار دست هستند و در واقع کاربرد تزیینی دارند، پتوهای بافتنی اگر جنس پشمی داشته باشند گرمای فوق العاده ای دارند؛ ولی باز هم با توجه به شکلی بافت و طرحی که دارند بیشتر جنبه تزیینی دارند.

نکاتی خواندنی در مورد خرید ‌پتوی نوزاد

نکاتی خواندنی در مورد خرید انواع پتو شادیلون نوزاد

اگر به تازگی پدر یا مادر شدید و کودک دلبندتان را به دنیا آورده اید و یا هنوز آمادگی و اطلاعات کافی برای خرید و مشخصات پتو نوزاد ندارید، میتوانید با ما با همراه باشید. کودکانی که به دنیا می آیند در ماه های اول زندگی ساعت های زیادی از روزشان را در خواب سپری میکنند، بنابراین پتو یکی از عوامل بسیار موثر در‌ خواب کودک عزیزتان است.
انواع پتو شادیلون نوزادی باید طرح ملیح و آرام بخش یا شاد و دلپذیر باشد. پتوهایی که دارای طرح های خشن و دارای رنگ های تیره و هیجانی هستند مناسب نوزاد و کودک نیستند عکس پتو نوزاد باید طرحی از کارتون های دوست داشتنی یا عکس حیوانات یا کودکان بامزه کارتونی باشد. پتوی نوزاد علاوه بر طرح باید جنس و کیفیت خوبی هم داشته باشد و باید هنگام خرید به این نکته توجه زیادی کرد پتو کودکان ارگانیک پنبه ای، پشم شیشه ای یا پتوهای پلی استر با کیفیت در اولویت قرار بگیرند.

شرکت توزیع انواع پتو شادیلون عمده

شرکت خرید انواع پتو شادیلون عمده

فروشندگان زیادی هستند که در بازار مشغول فروش و خرید انواع پتو شادیلون هستند. فروشگاه هایی هم هستند که علاوه بر فروش مشاوره خرید بسیار خوبی هم به خریداران عمده و خریداران تکی میدهند. فروشگاه دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت یکی از بزرگترین فروشگاه های کشور است که هم به صورت حضوری، هم به صورت انلاین در بستر فضای مجازی در خدمت خریداران عزیز است. این فروشگاه معتبر هم به صورت عمده هم به صورت تکی به فروش به سر تا سر ایران و صادرات به کشورهای خارجی میپردازد. شرکت دیبافت با بهترین مدیریت بهترین مشاوران فروش و بهترین پرسنل اداره شده و حوصله و وقت زیادی صرف خریداران پتو و کالاهای خواب دیگر میکنند و اطلاعات زیادی را ارائه میدهند.
اگر قصد خرید کالای خواب و خصوصا پتو شادیلون دو نفره، یک نفره، نوزادی، عروس و… دارید برای مشاوره به سایت های وابسته به شرکت دیبافت مراجعه کرده و خرید موفقی را تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *