e0c175276696bde6f4896c7ac31bfe0f تولیدکننده روبالشتی مخمل جدید

برای دوخت روبالشتی ها از انواع مختلف پارچه استفاده می شود. یکی از بهترین پارچه ها در این خصوص، مخمل است که ویژگی های منحصر به فردی دارد. تولیدکننده روبالشتی مخمل جدید، محصول خود را در طرح ها و رنگ های گوناگونی دوخته و عرضه می کند. در ادامه مطلب، شما را بیشتر با این کالا آشنا خواهیم نمود.تولیدکننده روبالشتی مخمل جدید

ضخامت استاندارد روبالشتی های مخمل

ضخامت استاندارد روبالشتی های مخمل مخمل در حقیقت، نوع شیوه بافت پارچه می باشد که بیشتر از جنس کتان و نخ به دست می آید. البته از الیاف مصنوعی نیز امروزه در بافت آن استفاده می نمایند. این پارچه در زمره محصولات سه بعدی قرار می گیرند که افزون بر تار پود، پرز هم دارا است. اما ضخامت استاندارد روبالشتی های مخمل، بستگی به این دارد که پارچه چگونه باشد.

برخی از این پارچه ها ضخامت کمتری دارند و برخی دیگر بیشتر است. همچنین در فصل های گرم سعی می شود تا از کمتری ضخامت روبالشتی استفاده گردد و در سرما، یک بالش گرم و نرم بیشتر می چسبد. در هر حال، این موضوع به کرک روی پارچه نیز وابسته است که برخی کوتاه و برخی دیگر بلندتر می باشند.

در کل، این روبالشتی ها می توانند رنگ های متنوعی داشته باشند و از پارچه های مخمل گوناگونی به دست بیایند که مشهورترین آنان عبارت می باشند از:

  • مخمل دارای طرح 
  • مخمل های ابریشمی
  • مخمل نخی
  • مخمل چروک شده
  • مخمل نما
  • مخمل برجسته

در این زمینه تنوع زیاد است و می توان هر نمونه از پارچه مخملی را که بخواهیم، طبق سلیقه، روبالشتی را تهیه کنیم. این پارچه ها، لطافت خاصی دارند و برای همین، در زمینه تولید روبالشتی، مورد توجه قرار گرفته اند.

خرید بدون واسطه روبالشتی مخمل در مشهد

خرید بدون واسطه روبالشتی مخمل در مشهد برای این که بتوان یک محصول خوب را با نرخ های منصفانه ای به دست آورد، نیاز است که روش تهیه کالا را تغییر دهیم. برای نمونه، خرید بدون واسطه روبالشتی مخمل در مشهد یا شهرهای دیگر را روی دست بگیریم. این گونه مستقیم با عرضه کننده اصلی طرف هستیم و طبعاً یک محصول مرغوب با نرخ های مناسب می خریم.

باید گفت، خرید روبالشتی مخمل در هر رنگی که خواسته باشید به شکل ساده، طرح دار، گلدوزی شده و غیره امکان پذیر می باشد. این کالا، سایزهای گوناگونی دارد که بر اساس ابعاد بالش دوخته می شوند. آنان را در مدل های زیپ دار و معمولی نیز عرضه می نمایند.

روی هم رفته، از طریق این وب سایت نیز خرید بهترین روبالشتی های مخمل انجام شدنی است و جهت به دست آوردن اطلاع دقیق در خصوص محصولات، می توانید با شماره ها سایر کانال های ارتباطی دیگر درج شده، تماس برقرار نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *