70021e06ee711a42abe6ae1def62c6dc گروه صنعتی پتوی نرمینه اصفهان ارزان

گروه صنعتی تولیدی پتوی نرمینه اصفهان، این محصول را در کیفیت های بالا  و قیمت های ارزان در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد. پتوی نرمینه یکی از بهترین انواع پتوی موجود در بازار است که به کمک الیاف بسیار نرم و لطیف  تهیه و تولید می شود.  این نوع پتو ها در سایز های متفاوتی نیز تولید می شوند. 

صنعت پتوی نرمینه اصفهان که اکثر ما با آن آشنایی داریم، پتو های با کیفیت و نرم و مرغوبی را در سایزهای مختلف تولید می کند؛ پتوی نرمینه را می توان در روز های سرد زمستانی استفاده کرد و خواب خوش زمستانی را با آن تجربه کرد. این پتو ها در سایز، طرح و جنس های مختلفی تولید می شود.

برای اینکه این پتو ها خاصیت نرم و شفاف بودن را دارا باشند، در تولید آن ها بیشتر از الیاف مصنوعی و پنبه ای استفاده می شود که این کار باعث می شود کمتر پرز خود را از دست دهند.

گروه صنعتی پتوی نرمینه اصفهان ارزان

آنچه باید در مورد پتوی نرمینه بدانید

آنچه باید در مورد پتوی نرمینه بدانید همان طور که مستحضر هستید پتو نوعی کالای خواب است که دارای انواع گوناگونی می باشد. این کالای خواب جزو وسایل شخصی نیز به حساب می آید و از آن دسته محصولاتی است که محبوبیت زیادی دارد و هیچ کالای دیگری نتوانسته جای آن را بگیرد.

در بازار تنوع عرضه این محصول از لحاظ نوع و از لحاظ جنس، طرح و رنگ بسیار زیاد است. امروزه یکی از بهترین انواع پتو با نام پتوی نرمینه به مشتریان معرفی می ‌شود.

برای تهیه پتوی نرمینه از الیاف پنبه ای و پشم شیشه ای استفاده می شود که کیفیت این محصولات را بی ‌نظیر ساخته است. پتو های تولید شده با جنس های پنبه ای ترکیبی از نخ پنبه و الیاف مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر هستند. این پتو ها بسیار گرم و نرم می باشند و در مقایسه با پتو های پشمی پرز بیشتری دارند.

پتوهای نرمینه پنبه ای که با الیاف مصنوعی اکریلیک و پلی استر تهیه شدند دارای وزن بسیار سبک هستند و معمولاً در نمونه های یک لایه و دولایه مخصوص فصل های گرم و سرد سال مورد استفاده قرار می گیرند.

برای تهیه پتوهای نرمیه از پشم شیشه نیز استفاده می شود. این پتو ها جزو گرمترین پتوها هستند و معمولاً در فصل ‌های سرد سال مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از خاصیت های مهم و برجسته پشم مورد استفاده در تولید این محصولات این است که گرما را به خوبی در خود حبس می‌کند و به همین دلیل می ‌توان گفت پتو ‌های نرمینه پشمی بهترین انتخاب برای افراد سرمایی در فصل زمستان هستند.

این  محصول، در مقایسه با پتو های پنبه ‌ای و انواع پتو ها که به کمک الیاف مصنوعی تولید می ‌شوند کمی زبر تر و سنگین تر هستند و با این حساب استفاده از آنها برای بچه ها و افرادی که پوست حساس تر دارند چندان مناسب نیست.

پتوی نرمینه کالایی، از اقلام ضروری هر اتاق خواب است که در انواع گوناگون در فروشگاه نرمینه بافت حاضر در بازار به فروش می رسد. در تهیه پتوی نرمینه از الیاف پنبه و پشم شیشه استفاده می شود که کیفیت این محصول را بی نظیر ساخته است.

پتوی نرمینه بافت مطابق سلیقه تمامی گروه های سنی در سایز و طرح و رنگ های مختلف با نام های تجاری پتو نرمینه، پتو گل برجسته نرمینه و پتو حریر که هر کدام دارای ویژگی خاصی می باشند در بهترین بسته بندی عرضه می شوند.

پتو های نرمینه از دو نوع الیاف پلی استر و نخ آکریلیک تولید می شوند که دارای وزن بسیار کمی هستند؛ اکثر مدل های پتو نرمینه از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردارند و لازم به ذکر است که جزو وسایل شخصی به حساب می آیند.

خرید پتوی نرمینه اصفهان مدل مسافرتی

خرید پتوی نرمینه اصفهان مدل مسافرتی پتوی نرمینه توسط واحد های صنعتی متفاوت در نمونه های مختلف به مشتریان معرفی می شود. یکی از بزرگترین واحدهای تولید پتوی نرمینه، واحد صنعتی اصفهان است که  می تواند این محصول را در نمونه های پتو مسافرتی نرمینه، پتو دو لایه نرمینه، پتو یک نفره نرمینه و غیره به مشتریان ارائه دهد. خرید پتوی نرمینه اصفهان به صورت مستقیم با قیمت های مناسب صورت می پذیرد.

پتوی نرمینه مدل مسافرتی یکی از سبک ترین انواع پتو می باشد که علاوه بر حمل راحت و آسان دارای قیمت ارزان نیز می باشد و توسط واحد صنعتی اصفهان بازار خرید و فروش پررونقی در بین تولیدات انواع مختلف کالای خواب دارد. نمونه های حوله ای و نرمینه و مخملی از محبوب ترین انواع پتو مسافرتی است .

در گذشته عمده پتوهای موجود در بازار از جنس پنبه بود ولی الان در بازار پتوی پنبه ای خالص زیاد به چشم نمی خورد . پتو ها غالبا از نخ پنبه و الیاف مصنوعی می باشند که مزیت این پتو ها این است که بسیار نرم، گرم و سبک بوده و به اندازه پتو های پشمی پرز نمی دهند.

به همین جهت تولیدی های پتو مسافرتی در اصفهان به این نکته توجه کرده و سعی نموده عمده تولیدات خود را از این نوع داشته باشند.

معرفی انواع پتو نرمینه

معرفی انواع پتو نرمینه پتوی نرمینه دارای انواع مختلفی می باشد و با نام های متنوع و شناخته شده ای به فروش می رسد، از جمله این پتو ها عبارتند از : دخترانه، عروسکی، طرح برجسته، نوزادی نرمینه، نرمینه یکنفره، نرمینه ساده، گل برجسته نرمینه و نوجوان نرمینه غیره. در بین انواع مختلف، پتو های نرمینه نوع ساده نرمینه فروش بالاتری دارد که از مراکز فروش مختلفی به قیمت کارخانه عرضه می شود .

خرید عمده پتو نرمینه از کارخانه

خرید عمده پتو نرمینه از کارخانه خرید عمده پتو نرمینه از کارخانه بهترین روش خرید است چون با قیمتی ارزان تر و به صرفه تر محصول مورد نظر را خریداری میکنیم؛ افراد می توانند مدل های مختلف مد نظرشان را به راحتی سفارش دهند و با قیمت مناسب تر از بقیه فروشگاه ها خرید خود را انجام دهند.

دلیل ارزانی و قیمت پتو نرمینه از کارخانه در اصفهان این است که کارخانه به بنکدار محصول خود را داده و ایشان درصدی را به آن اضافه کرده و به نمایندگی های فروش پتوی خود را می رساند که نمایندگی نیز این عمل را تکرار کرده تا در نهایت محصولات با قیمت نجومی به دست مشتری می رسند؛ اما خرید از کارخانه باعث حذف این واسطه های اضافی می شود و قیمت ها مناسب تر می‌شود.

5 دیدگاه

  • صنعت پتوی نرمینه اصفهان که اکثر ما با آن آشنایی داریم، پتو های با کیفیت و نرم و مرغوبی را در سایزهای مختلف تولید می کند؛

  • پتوی نرمینه یکی از بهترین انواع پتوی موجود در بازار است که به کمک الیاف بسیار نرم و لطیف تهیه و تولید می شود.

  • خرید عمده پتو نرمینه از کارخانه بهترین روش خرید است چون با قیمتی ارزان تر و به صرفه تر محصول مورد نظر را خریداری میکنیم؛

  • پتوی نرمینه را می توان در روز های سرد زمستانی استفاده کرد و خواب خوش زمستانی را با آن تجربه کرد

  • دلیل ارزانی و قیمت پتو نرمینه از کارخانه در اصفهان این است که کارخانه به بنکدار محصول خود را داده و ایشان درصدی را به آن اضافه کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *