0ff6035d933d7ce8bef373ec95e27d56 کارخانه تولید بالش الیاف هالو طبیعی

بالش الیاف هالو در کارخانجات صنایع نساجی و تولید انواع لحاف و تشک تهیه می شود. بالش هالو نوعی بالش سبک است که الیاف آن را الیافی سبک با قابلیت برگشت پذیری بالا تشکیل می دهند که به آنها الیاف هالو گفته می شود. خاصیت فنری این گونه الیاف آنها را به گزینه بسیار مناسبی جهت دوخت انواع کالای خواب نموده است.

کارخانه تولید بالش الیاف هالو طبیعی

بهترین روش شستشو بالش الیاف هالو

بهترین روش شستشو بالش الیاف هالو الیاف هالو نوعی الیاف مصنوعی هستند که در کارخانجات ریسندگی به دو روش تهیه می شوند. این روش ها عبارتند از:

  • به وسیله گاز دی اکسید کربن در طی انجام عملیات ریسندگی نخ
  • به کمک یک رشته ساز مخصوص  

ویژگی های الیاف هالو سبب شده است تا از آن در بسیاری از صنایع مانند صنعت مبلمان، صنعت تولید انواع سرویس خواب، صنعت پوشاک و عروسک سازی استفاده شود.

بالش تهیه شده از الیاف هالو که در کارخانه به وسیله ماشین های مخصوص پر شده و دوخت آن صورت می گیرد به راحتی قابل شستشوست. شستشو بالش الیاف هالو در ماشین لباسشوئی به راحتی انجام می گیرد.

این الیاف به دلیل دارا بودن خاصیت فنری و برگشت پذیری که دارند پس از شستشو و خشک شدن سریع به حالت اولیه باز می گردند. به این ترتیب نگرانی در مورد شستشوی آنها از سوی مصرف کنندگان نباید وجود داشته باشد.

از این بالش ها در مراکز اقامتی، مسافرخانه ها و هتل ها استفاده می شود. از آن جا که این مراکز نیاز به نظافت مداوم دارند به همین دلیل شستشوی آن به سهولت در ماشین های صنعتی لباسشوئی انجام شده و پس از خشک شدن جهت استفاده مجدد در اتاق مسافران قرار داده می شوند.

قیمت خرید بالش الیاف هالو طبیعی

قیمت خرید بالش الیاف هالو طبیعی الیاف هالو که قسمت اعظم الیافی هستند که به دلیل سبکی و قیمت مناسب مورد استفاده قرار می گیرند توسط مراکز مختلف تولیدی سفارش داده می شوند. 

در این موارد دریافت قیمت بالش الیاف اولین نکته ای است که توسط خریداران مد نظر قرار دارد. به ویژه در خرید های کلی و عمده که از سوی مراکز مختلف مانند هتل ها و بیمارستان ها و به طور کلی اماکنی که به نوعی پذیرای مسافران می باشند فروشنده می تواند تخفیف های مناسبی را برای خریدار در نظر بگیرد. 

سایز این بالش ها متفاوت است و به همین دلیل بالش های بزرگ تر قیمت بیشتری دارند. از طرفی در صورتی که قیمت تولید الیاف هالو یا قیمت پارچه ای که برای روکش کردن بالش مورد استفاده قرار می گیرد افزایش داشته باشد، در قیمت نهایی بالش هالو نیز می توان شاهد افزایش قیمت خرید بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *