c977992e7e3e791ad513a8b58b4eb977 نمایندگی پتو گلبافت تبریز طرح جدید

نمایندگی پتو گلبافت تبریز این محصول را با طرح و رنگهای جدید، در اختیار مشتریان قرار می دهد. جهت خرید از این نمایندگی می توانید از طریق وب سایت اقدام کنید یا با شماره های پایین صفحه، تماس حاصل فرمایید.

زمان زیادی از ورود پتوهای گلبافت به خانه هایمان نگذشته است .ولی هر وقت نام ان برزبان جاری میشود حس لطافت و نرمی ناخوداگاه بر ذهنمان شکل میبندد.پتوی گلبافت در بدو ورود خود به بازار انقدر با استقبال گسترده واقع شده بود که بسیاری از افراد در مناسبت های مختلف از ان به عنوان هدیه استفاده می نمودند .پتوهای گلبافت در طرح ها رنگ ها ونقش های مختلف در بازار موجود است.که مشتریان با توجه به نوع نیازشان از ان تهیه میکنند.

نمایندگی پتو گلبافت تبریز طرح جدید

جدیدترین طرح های پتو گلبافت تبریز

جدیدترین طرح های پتو گلبافت تبریز پتو امروزه برای رفع نیاز سرما، تولید شده است که انواع و مدل های مختلفی دارد. پتو در انواع تابستانه و زمستانه تولید می شود و در مدل های مسافرتی، کودک، نوجوان،ژله ای و بزرگسال تولید می شود که بیشترین نوع تنوع در پتوهای بزرگسال و کودک و نوجوان می باشد.
این پتو ها در مدل گلبافت با رنگ های متنوع در بازار موجود می باشد. یکی از شهرهای تولید کننده پتو گلبافت، تبریز می باشد. این محصول در ابعاد دو نفره و تک نفره تولید می شود و حاشیه آن کاملا دور دوزی شده است.
جنس بسیار نرم و لطیفی دارد و به راحتی قابل شستشو در دست و ماشین است. این محصول به هیچ عنوان، ایجاد حساسیت نمی کندو فرد مدت طولانی می تواند از آن استفاده کند.
معمولا طرح های پتو به صورت گل های ریز و درشت که یکدست یا برجسته هستند، در سطح بازار موجود است و هر فردی با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون اتاق خود، اقدام به انتخاب و خرید آن می کند.
پتو گلبافت به خاطر سبک بودن و نرمی خاصی که دارد به این نام معروف شده است همچنین وزن بسیار کمی دارد و برای حمل و نقل بسیار مناسب می باشد.
از جدیدترین پتو گلبافت می توان به طرح های آن اشاره کرد که در طرح های کلاسیک، گل ریز، نوزادی و عروسکی، ساده و پرز دارد می باشد.
پتو با هر طرح و رنگی متناسب با یک سلیقه است و شما به راحتی می توانید، با توجه به تنوع طرح و رنگ در پتوی گلبافت آن را برای منزل خود یا به عنوان هدیه، تهیه کنید.

مشخصات پتو گلبافت وراههای شناخت پتوی مرغوب نسبت به پتوی نامرغوب. صرف نازک بودن یا ضخامت داشتن پتوهارو نمی توان به عنوان مرغوب یا نامرغوب بودن ان یاد کرد.چون هر پتو دارای موارداستفاده خاصی می باشد.بطور مثال پتوهای مسافرتی دارای ضخامت کمتر وپتوهای عادی ضخیم تر می باشند.پس بسته به نوع کاربرد ان متفاوت است .

پرزها دارای استقامت قابل قبولی باشند.یعنی به راحتی با دست زدن ازهم جدانشوند.پتوهایی که باوجود سبکی وزن ضخیم و کلفت بنظر می رسند بعد ار شست وشو کیفیت خود را از دست می دهند.

قیمت پتو گلبافت تبریز در سال ۹۹

قیمت پتو گلبافت تبریز در سال 99 اگر می خواهید به منزل خود رنگ و روحی تازه ببخشید پیشنهاد ما به شما پتوی گلبافت تبریز می باشد. زیرا این محصول با توجه به تنوع طرح و رنگی که دارد متقاضیان زیادی در سراسر کشور دارد و حتی به عنوان یک محصول صادراتی نیز یاد می شود.
قیمت پتو گلبافت در سال ۹۹ با توجه به نوسانات ارز، شیوع بیماری کرونا، خرید مستقیم یا غیر مستقیم آن، تغییر کرده است. اما اگر شما می خواهید این محصول را از نمایندگی معتبر و با کیفیت خریداری نمایید، می توانید از طریق وب سایت یا شماره های زیر، با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت پنوی گلبافت با توجه به نوع کیفیت ومواد مصرفی مورد استفاده در آن یا ازلحاظ کاربرد وهمچنین سایز قیمت های متفاوتی دارد و با توجه به شرایط کنونی کشورونوسانات ارز متغیر می باشد.

مشخصات ویژه پتو های گلبافت

مشخصات ویژه پتو های گلبافت از مشخصات ویژه ی پتو گلبافت می توان به رنگ ،نوع طرح،زیبایی ظاهری و لطافت ونرنی پتو نام برد .یکی از مهم ترین نکاتی که اکثر جوانان برای خرید جهیزیه به ان توجه می کنند طرحهای زیبا ودلچسب آن است.علاوه بر مشخصات ظاهری زیبا وتمیز دوزی پتوهای گلبافت ،یکی ازمهم تزین ویژگی ان خواص ضد حساسیت بودن ان است.که ایجاد الرزی نمی کند.

خرید جدیدترین انواع پتو گلبافت

خرید جدیدترین انواع پتو گلبافت برای خرید انواع پتو گلبافت موجود دربازار باید دقت لازم را داشته باشیم .همانطور که درقسمت بالا ذکر شده است.باید به نوع مواد بکار رفته درپتو، ضخامت پتو ،ابعاد پتو موردنظر،نحوه قرار گرفتن تارو پود پتو، نواردوزی ان توجه ویژه ای داشته باشیم.

با توجه به اینکه پتوها از نظر کاربرد باهم تفاوت دارند .لذا این نکته درهنگام خرید انواع پتو مورد اهمیت قرار میگیرد.که پتو مورد نظر را می خواهید به چه منظوری مورد استفاده قرار دهید‌عده ای که در مناطق گرمسیری زندگی میکنند نیاز به پتو باضخامت بالا ندارند.وبالعکس کسانی که در مناطق سردسیر زندگی می کنند به جنسی نیاز دارند که ضخامت قابل قبولی داشته باشد.وان هارا از سرمای محیط مصون نگه دارد.

ویا اینکه پتو مورنظر برای چه شخصی و چه رده سنی استفاده می گردد.پتوها در ابعاد مختلف و نقش ونگار متوع با توجه به سن افراد عرضه میگردند.من جمله پتوبه منظور استفاده نوزادان،خردسالان و کودکان،که دارای طراحی عروسکی وفانتزی و رنگ های شاد می باشد.پتو نوجوانان که گاها شخصیت رویایی انان بر روی پتو طراحی شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *