04cda8db08bf03b748886aff82ae981d نمایندگی پتو نرمینه اصفهان درجه یک

نمایندگی پتو نرمینه اصفهان درجه یک توانسته با عرضه این محصول در آمد فوق العاده ای را کسب کند. پتو یکی از کالاهای خواب می باشد. این کالا برای گرم نگاه داشتن بدن انسان در زمستان استفاده می شود. این محصول در اندازه و جنس های مختلفی تولید می شود. به طوری که هر کسی می تواند مطابق قد و هیکل خود آن ها را خریداری کند تا تمام قسمت های بدن او پوشیده شود.

نمایندگی پتو نرمینه اصفهان درجه یک

مشخصات پتو نرمینه درجه یک چیست؟

مشخصات پتو نرمینه درجه یک چیست؟ مشخصات پتو نرمینه درجه یک شامل گزینه های زیر می شود:

  • پتو نرمینه درجه یک بسیار نرم و لطیف می باشد.
  • این محصول بسیار سبک و راحت می باشد.
  • این نوع پتوها در فصل زمستان می توانند بدن ما را گرم نگاه دارند.

از انواع پتوها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • پتوهای پنبه ای: امروزه تمام پتوهای پنبه ایی ترکیبی از نخ پنبه و نخ های مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر می باشند. این نمونه محصولات بسیار گرم هستند و در مقایسه با پتوهای پشمی پرز نمی گیرند. این نمونه محصولات در دو مدل یک لایه و دو لایه تولید می شوند. برای فصل زمستان باید از پتو پنبه ایی دو لایه استفاده کنیم تا گرم باشد.
  • پتوهای ارگانیک: این نمونه محصولات از پنبه طبیعی بافته شده اند. به همین دلیل کسانی که دچار حساسیت پوستی و آلرژی می باشند. باید از این پتوها استفاده کنند. این نمونه کالا ها بسیار گرم و نرم می باشند و به دلیل ارگانیک بودن قیمت بالایی دارند.
  • پتوهای پشمی : همان طور که همه شما می دانید پشم خاصیت گرم کنندگی فوق العاده ایی دارد. به همین دلیل انتخاب این پتوها برای فصل سرد زمستان می تواند بهترین گزینه محسوب شود.
  • پتوهای پشم شیشه: کسانی که دارای پوستی حساس می باشند و یا مشکلات تنفسی دارند. باید از این نمونه محصولات استفاده کنند. این کالا ها دارای یک رویه پارچه نخی می باشند که این باعث شده پوست فرد هیچ گونه تماسی با پشم شیشه پیدا کند. این نمونه محصولات با این که سبک می باشند. بسیار گرم هستند و می توانند برای کودکان و کهنسالان بهترین گزینه باشند.
  • پتوهای مسافرتی: این نمونه محصولات چون وزن کمی دارند و فضای کمی هم اشغال می کنند. به همین دلیل بهترین گزینه برای مسافرت می باشند.
  • پتوهای بافتنی یا قلاب بافی: این نمونه کالا ها بیشتر جنبه تزئینی دارند.

خرید پتو نرمینه اصفهان با قیمت استثنایی

خرید پتو نرمینه اصفهان با قیمت استثنایی خرید پتو نرمینه اصفهان با قیمت اسثنایی بازار داغ و پر رونقی دارد. برای افزایش عمر پتوها باید در هنگام شست و شو دقت فراوانی دارد و از فشار دادن و پامال کردن آن ها جلوگیری کرد. علاوه بر این باید این نوع کالاهای خواب را در جای مرطوب نگاه نداشت. چون رطوبت باعث از بین رفتن آن ها می شود. زمانی که پتو را شستید نباید آن را در مقابل نور خورشید مستقیم و حرارت زیاد قرار داد چون باعث می شود رنگ پتو از بین برود.

قیمت پتو نرمینه بسته به شرایط بازار متغیر می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *