مشخصات تخصصی و خارق العاده انواع پتوی مسافرتی ژله ای

سوالاتی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید و پاسخ های ما به شرح زیر است:
– پتوی ژله ای چیست؟
– انواع پتوی ژله ای با مشخصات تخصصی کدام اند؟
– بهترین مارک پتوی ژله ای کدام است؟
– پتوهای ژله ای یک نفره و دو نفره چه مشخصات و ویژگی هایی را دارند؟
– آیا پتوی ژله ای سایز نوزادی، کودک و نوجوان تولید میشود یا خیر؟
– خرید کلی پتو ژله ای ارزان قیمت به چه صورت است؟
– فروش انبوه انواع پتوی ژله ای در قم چه گونه صورت میگیرد؟

پتو ژله ای
پتو ژله ای چیست

یکی از وسایل مورد نیاز و ضروری در هر سفر، پتوی ژله ای یا مسافرتی است. افراد زیادی هستند که بدون داشتن رو انداز خواب راحتی را تجربه نمیکنند، از این رو باید پتوی مناسب هر فصل طراحی و تولید شود تا بتواند پاسخگوی نیازهای متفاوت انواع مشتریان باشد. پتوهای ژله ای به همین دلیل طراحی شده اند و بیشتر در فصل های بهار و تابستان به عنوان رو انداز به کار میروند. سبک بودن وزن این پتوها و همچنین توجه به اینکه فضای کمتری را اشغال میکنند و حمل و نقل راحت تری دارند، موجب شده است که در میان مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار باشند.

توجه داشته باشید که این نوع پتوها را با پتوهای حوله ای اشتباه نگیرید؛ زیرا هر کدام ویژگی های متفاوت و منحصر به فرد خود را دارا هستند. مثلا پتوهای حوله ای علاوه بر اینکه و دارای بافت متراکم و ضخامت بیشتری هستند، بلکه در تولید دو مدل پتوی حوله ای ساده و پتوی حوله ای گل برجسته فعالیت میکند.

برای خرید پتوی ژله ای و انواع دیگر آن می توانید از طریق ارتباط با نمایندگی های این محصول خرید خود را انجام دهید. نمایندگی پتوی درخشان قم، انواع پتو را در طرح ها و رنگ های مختلف با کیفیت بالا و به قیمت کارخانه در اختیار خریداران قرار می دهد.

پتو رو تختی ژله ای

قابلیت شست و شو، قیمت و هزینه، سبکی پتو و جنس الیاف به کار رفته در هر پتو، عامل اصلی تفاوت در آن ها است. شایان ذکر است که پتوهای حوله ای معمولا نسبت به پتوهای ژله ای جنس بهتری داشته و از این رو توانایی نگه داشتن گرمای بیشتری را در خود دارند. اما اگر بخواهیم دو پتوی ژله ای و حوله را از نظر سبکی و وزن آنها مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که پتوی ژله ای بسیار سبک تر و کم حجم تر از پتوی حوله ای بوده و این مزیت را دارد که علاوه بر اینکه حمل و نقل آن ساده تر است، جمع و جور تر و منسجم تر نیز هست. فاکتور سومی که برای مقایسه پتوها به کار میرود، هزینه و قیمت است. با توجه به اینکه الیاف به کار رفته در بافت پتوی حوله ای، گران تر است؛ طبیعتا قیمت آن نیز نسبت به قیمت پتوی ژله ای بیشتر خواهد بود. البته توجه کنید که شما با توجه به نیازها و همچنین میزان بودجه خود، برای خرید هر نوع پتویی تصمیم میگیرید. قابلیت شست و شو آخرین موردی است که برای مقایسه انواع مختلفی از پتو استفاده میشود.

همان طور که میدانید، وزن پتو با میزان راحت بودن شست و شوی آن نسبت مستقیم دارد؛ به عبارت دیگر یعنی هر چقدر پتو سبک وزن تر باشد، شست و شوی آن نیز راحت تر بوده و بر عکس هر چقدر پتو سنگین وزن تر باشد، شستن آن دشوار تر است.همان طور که پیش تر اشاره کردیم پتوهای ژله ای جزء پتوهای سبک وزن دسته بندی می شوند و طبق این است طبیعتا شستشوی راحت تری نسبت به پتوهای سنگین وزن دارند.

انواع پتو های ژله ای

انواع پتوی ژله ای با مشخصات تخصصی

پتوهای ژله ای در انواع مختلفی طراحی و تولید میشوند که میتوان آنها را از جهت ها و جنبه های گوناگونی دسته بندی کرد. مثلا اگر آنها را از نظر قیمت و مبلغ پرداختی که باید برای خرید آن صرف کنید دسته بندی کنیم، به دو دسته پتوی ژله ای ارزان قیمت و پتوی ژله ای گران قیمت تقسیم میشوند. نوع دیگری از دسته بندی ها بر اساس جنسیت خریدار است که در دو گروه پتوی ژله ای دخترانه و پتوی ژله ای پسرانه عرضه میشوند. در نظر داشته باشید که برای دوخت و دوز، این نوع پتوها به صورت طاقه ای و پتو ژله ای متری به فروش میرسند.

کارگاه تولید پتو

کارخانه ها و کارگاه های تولید کننده پتوی ژله ای، انواع مختلفی از پتوهای بچه گانه را با طرح های متنوع و رنگ های گرم و روشن و شاد تولید میکنند که در ادامه چند نمونه از پتوی ژله ای بچه گانه را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد:
– پتوی ژله ای السا
– پتوی ژله ای باب اسفنجی
– پتوی ژله ای بن تن
– پتوی ژله ای ببعی
– پتوی ژله ای پلیسه
– پتوی ژله ای پروانه
– پتوی ژله ای پلنگی
– پتوی ژله ای پرسپولیس
– پتوی ژله ای پرنسس
– پتوی ژله ای توپی
– پتوی ژله ای عروسکی
– پتوی ژله ای سیندرلا
– پتوی ژله ای طرح دختر کفشدوزکی
– پتوی ژله ای مرد عنکبوتی
– پتوی ژله ای فلامینگو
– پتوی ژله ای فانتزی
– پتوی ژله ای فوتبالی
– پتوی ژله ای سنفیلا
– پتوی ژله ای کبریتی
– پتوی ژله ای کیتی
– پتوی ژله ای گوسفندی
– پتوی ژله ای سگ های نگهبان
و….

پتوی ژله ای طوسی
پتوی ژله ای چه مارکی بهتر است

چنانچه میدانید برند و مارکی معتبر است که تولید کننده محصولاتی باشد که علاوه بر اینکه مواد اولیه آن کیفیت مرغوب و مطلوبی داشته باشد، بلکه پاسخ گوی همه نیاز های انسان به پتو نیز باشد. یکی از این برندها برند سیمین است که پتوهای ساخته شده در این تولیدی از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده، هم چنین ضد الرژی و حساسیت نیز باشند.

مخشخصات پتو ها ژله ای

مشخصات پتو های ژله ای یک نفره و دو نفره

همان طور که در بالا ذکر کردیم پتوهای ژله ای در دو سایز تک نفره و دو نفره عرضه میشوند و شما متناسب با نیاز خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید. همان طور که از اسم شان هم مشخص است، پتوی ژله ای تک نفره قابل استفاده برای یک نفر بوده و پتوی ژله ای دو نفره، مناسب برای استفاده دو نفر. کاربرد آنها ایجاب میکند که سایز پتوی ژله ای تک نفره، از ابعاد پتوی ژله ای دو نفره بزرگ تر باشد؛ در نتیجه شست و شو و حمل و نقل آن نیز راحت تر است.

آیا پتوی ژله ای سایز نوزاد، کودک و نوجوان تولید میشود

آیا پتوی ژله ای سایز نوزاد، کودک و نوجوان تولید میشود

پاسخ این سوال مثبت است؛ چراکه تولید کنندگان پتوی ژله ای نیازهای هر فردی را متناسب با سن آن در نظر میگیرند و محصولاتی مطابق با نیاز آنها تولید میکنند. پتوی ژله ای سایز نوزاد، کودک و نوجوان، دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی است که در ادامه این مقاله آنها را بر میشماریم:
– پس از شست و شو رنگ و شکل و حالت اولیه خود را حفظ میکنند.
– هنگام شست و شو رنگ پس نداده و رنگ های پتو با یکدیگر تداخل پیدا نمیکند.
– دارای دوختی بادوام هستند.
– در طرح ها و رنگ های متعددی تولید شده اند
– بافت مناسبی دارند.
– به کار بردن مواد اولیه مرغوب و طبیعی در الیافی که برای بافت پتوی ژله ای به کار میرود و همچنین قیمت مناسب آن با توجه به کیفیت مورد قبول آن، آن را به یک قطب مهم صادراتی در کشور تبدیل کرده است و سالانه کشورهای زیادی، به ویژه کشورهای همسایه خواهان واردات محصولات به قیمت کارخانه ای هستند.

خرید کلی پتوی ژله ای ارزان قیمت

روشن است که مزیت خرید کلی پتوی ژله ای ارزان قیمت، کاهش چشمگیر قیمت هاست که هزینه های شما نسبت به کیفیت محصولی که خریداری میکنید بسیار مقرون به صرفه میشود. از دیگر مزیت های خرید کلی پتوی ژله ای ارزان قیمت، نبود وجود واسطه هاست که خود این امر نیز باعث میشود تا شما هنگام خرید ماشینی و کارخانه ای محصولات، هزینه کمتری را بپردازید و این یک ویژگی مهم و بارز به شمار میرود. سفارش مستقیم و بدون واسطه از شرکت و کارخانه تولید پتو، میتواند برای افرادی که به صورت عمده سفارش میدهند بسیار مقرون به صرفه باشد.

فروش انبوه انواع پتوی ژله ای در قم

پتوی ژله ای را میتوان به دو صورت تکی و عمده خریداری کرد. برای خرید انبوه و عمده این پتو در سراسر ایران نمایندگی های پخش فعالی وجود دارد که خدمات را به شما عزیزان ارائه میدهند. خرید عمده نسبت به خرید تکی، مزایای بیشتری دارد مثلا واسطه های فروش کم میشوند و این منجر به کاهش هزینه میشود هم چنین از اتلاف وقت جلوگیری میشود.

قم یکی از شهرهایی است که علاوه بر اینکه نیاز بازار ایران را تامین میکند، بلکه در زمینه صادرات به سایر کشورها نیز میتواند کارآمد باشد. سفارش مستقیم و بدون واسطه از شرکت و کارخانه تولید پتو میتواند برای افرادی که به صورت عمده سفارش میدهند بسیار مقرون به صرفه باشد، به علاوه اینکه امکان ارسال به سراسر کشور نیز وجود دارد.

سخن پایانی

به پایان این مقاله رسیدیم. در آخر از تک تک شما عزیزان سپاس گزاریم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید و وقت گران بهای خود را در اختیار ما گذاشتید. امیدواریم این مقاله برای شما کارآمد باشد و توانسته باشیم پاسخگوی شما باشیم و شما نیز به کمک این مقاله بتوانید از انتخاب خود در زمینه محصولات کارخانه های تولیدی پتوی ژله ای مطمئن باشید.

مشخصات تخصصی و خارق العاده انواع پتوی مسافرتی ژله ای

17 دیدگاه

  • واقعا نسبت به قیمت بیرون و… عالیه. هم فوق‌العاده نرمه، هم برای من که سرمایی هستم واقعا گرم و مکفی هست. ممنون از سایت خوبتون

  • ایا ثبت سفارش انلاین هم دارین یا فقط به صورت حضوری سفارشات ثبت میشوند؟

  • ایا سفارشات تک فروشی هم ثبت میشوند یا توزیع شما فقط به صورت عمده هستش؟

  • یکی از وسایل مورد نیاز و ضروری در هر سفر، پتوی ژله ای یا مسافرتی است. افراد زیادی هستند که بدون داشتن رو انداز خواب راحتی را تجربه نمیکنند، از این رو باید پتوی مناسب هر فصل طراحی و تولید شود

  • پتوی ژله ای ارزان قیمت، نبود وجود واسطه هاست که خود این امر نیز باعث میشود تا شما هنگام خرید ماشینی و کارخانه ای محصولات، هزینه کمتری را بپردازید

  • پتوی ژله ای را میتوان به دو صورت تکی و عمده خریداری کرد. برای خرید انبوه و عمده این پتو در سراسر ایران نمایندگی های پخش فعالی وجود دارد که خدمات را به شما عزیزان ارائه میدهند

  • خرید عمده نسبت به خرید تکی، مزایای بیشتری دارد مثلا واسطه های فروش کم میشوند و این منجر به کاهش هزینه میشود هم چنین از اتلاف وقت جلوگیری میشود.

  • خرید عمده نسبت به خرید تکی، مزایای بیشتری دارد مثلا واسطه های فروش کم میشوند و این منجر به کاهش هزینه میشود هم چنین از اتلاف وقت جلوگیری میشود.

  • واقعا نسبت به قیمت بیرون و… عالیه. هم فوق‌العاده نرمه، هم برای من که سرمایی هستم واقعا گرم و مکفی هست. ممنون از سایت خوبتون

  • همان طور که در بالا ذکر کردیم پتوهای ژله ای در دو سایز تک نفره و دو نفره عرضه میشوند و شما متناسب با نیاز خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

  • یکی از وسایل مورد نیاز و ضروری در هر سفر، پتوی ژله ای یا مسافرتی است. افراد زیادی هستند که بدون داشتن رو انداز خواب راحتی را تجربه نمیکنند

  • قم یکی از شهرهایی است که علاوه بر اینکه نیاز بازار ایران را تامین میکند، بلکه در زمینه صادرات به سایر کشورها نیز میتواند کارآمد باشد

  • سفارش مستقیم و بدون واسطه از شرکت و کارخانه تولید پتو میتواند برای افرادی که به صورت عمده سفارش میدهند بسیار مقرون به صرفه باشد، به علاوه اینکه امکان ارسال به سراسر کشور از قم نیز وجود دارد.

  • پتوی ژله ای را میتوان به دو صورت تکی و عمده خریداری کرد. برای خرید انبوه و عمده این پتو در سراسر ایران نمایندگی های پخش فعالی وجود دارد

  • چنانچه میدانید برند و مارکی معتبر است که تولید کننده محصولاتی باشد که علاوه بر اینکه مواد اولیه آن کیفیت مرغوب و مطلوبی داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *