f7f387d102d1e622be67024586089cdb مرکز پخش پتو مارک نیکو بافت

پتوی نیکو بافت از بهترین انواع پتو های موجود در ایران می باشد که در انواع مدل و رنگ تولید و توزیع می گردد. مرکز پخش پتو مارک نیکو بافت این محصول را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت، بین مصرف کننده عمده توزیع می‌ کند. برای اطلاع از نحوه فعالیت می توانید به سایت اینترنتی ما رجوع کنید و با کیفیت ترین محصولات را با نازلترین قیمت ها خریداری نمایید.

مرکز پخش پتو مارک نیکو بافت

نحوه شستشو انواع پتو

نحوه شستشو انواع پتو پتوی نیکو بافت در انواع مختلفی تولید شده است که دو نوع ضخیم و بهاره دارد. حال می خواهیم بگوییم نحوه شستشوی انواع پتو نیکو بافت چگونه است.

نحوه شستشوی پتو بهاره نسبتا آسان تر است‌ این پتو به راحتی در ماشین های لباسشویی خانگی جای می گیرد و شما می توانید آن را به وسیله مواد شوینده ماشین لباسشویی بشویید. البته بهتر است که از مایع لباسشویی برای شستشو استفاده کنید یا اگر از پودر استفاده می کنید حتما از نرم کننده هم در کنار آن بهره ببرید.

شما می‌ توانید پتو بهاره را با دست هم بشویید. آن را در یک تشت بزرگ قرار دهید و پس از ریختن مواد شوینده، آن را به خوبی فشار دهید و پس از آبکشی حتماً در جایی قرار دهید که بتواند آب جذب کرده را از دست بدهد و خوب خشک شود در غیر این صورت بوی نم خواهد گرفت.

اما شستن پتو نیکو بافت ضخیم مقداری سخت تر است. اگر می خواهید آن را در خانه بشویید باید گفت که دو نفر ها به هیچ عنوان در ماشین‌ های لباسشویی زیر هشت کیلو جای نخواهد گرفت. اما یک نفره آن را می توانید با ماشین لباسشویی ۷ و ۸ کیلویی بشویید. اما پیشنهاد ما به شما این است که حتماً این پتو ها را به خشکشویی بسپارید تا با خیالی آسوده از آسیب ندیدن ماشین خود شسته شود چون پتو نیکو بافت، بافتی ضخیم و سنگین دارد.

موارد تأثیرگذار بر قیمت پتو مارک نیکو بافت

موارد تأثیرگذار بر قیمت پتو مارک نیکو بافت همانطور که گفته شد پتوی نیکو بافت انواع مختلف دارد که هر کدام مخصوص به خود را دارد به عنوان مثال یک پتوی بهاره بسیار ارزان‌تر از پتوی ضخیم و زمستان می باشد.

اما در میان پتو های ضخیم پتو نیکو بافت گل برجسته خود قیمت گران تری نسبت به بقیه دارد. چون این یک امتیاز برای پتو است که دارای طرح های برجسته باشد.

در کنار این عوامل خود شرایط اقتصادی جامعه می تواند تأثیر بسزایی بر قیمت پتو داشته باشد. البته قابل به ذکر است شما می توانید برای خرید ارزان ترین محصول به سایت فروش اینترنتی ما مراجعه کنید و محصول را به صورت مستقیم از نمایندگی بخرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *