مرکز فروش پتو مرینوس طرح آنتیک

وجود پتو یک نیازی ضروری در هر خانه ای‌ است. برندهای متنوعی از انواع پتو در بازار وجود دارند و یکی از معروف ترین پتوهای خارجی، پتو مرینوس طرح آنتیک است که مرکز فروش آن در سراسر ایران حتی در دور افتاده ترین نقاط نیز وجود دارد و افراد به‌ راحتی میتوانند به این مراکز مراجعه و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند. مرکز فروش پتو مرینوس طرح آنتیک، با بهره‌گیری از مجرب ترین کارشناسان و مشاوران فروش، همواره مشتریان خود را در زمینه خریدی مناسب و کاربردی راهنمایی کرده و تمامی تلاش خود را جهت بهبود ارائه خدمات به مشتریان خود انجام میدهد.
نمایندگان مرکز فروش پتو مرینوس طرح آنتیک به‌ خوبی میدانند که برای موفقیت در فروش و به دست آوردن جایگاهی خوب در بازار عرضه پتو همواره باید کالاهای خود را در طرح و رنگ های متنوع و گوناگونی تولید کنند تا با سلیقه و خلق‌ و خوی اقشار و فرهنگ های مختلف، متناسب باشند تا بتوانند رضایت خریداران را جلب کنند.

نکاتی درباره پتو مرینوس

نکاتی درباره پتو مرینوس

پتو خارجی طرح آنتیک یکی از معتبرترین برندهای عرضه‌ کننده پتو در بازار بین ‌المللی است که توانسته محبوبیت بالایی را در بازار خرید و فروش پتو به دست بیاورد. پتوهای آنتیک در برندهای مختلفی تولید میشوند، اما بهترین برند تولید این پتو، برند مرینوس است که بیشتر از جنس الیاف طبیعی پنبه یا الیاف ترکیبی تولید شده‌ است.
یکی از نکاتی که درباره پتو مرینوس باید بدانید این است که این پتو بسیار نرم و لطیف است و در عین حالی که گرمای فوق‌ العاده ای تولید میکند، بسیار سبک است. از آنجایی که در تولید آنها از الیاف طبیعی استفاده‌ شده است، این پتوها اصلا پرز نمیدهند و برای استفاده افراد حساس و کودکان بسیار مناسب هستند. این پتوها قابلیت شست و شو با ماشین لباس شویی یا دست را دارند و پس‌ از شست‌ و شو نیز کیفیت و رنگ و شکل خود را از دست نمیدهند. پتوهای مرینوس در طرح و رنگ های متنوعی تولید میشوند؛ به‌ گونه‌ ای که شما میتوانید برای تمامی طیف سنی، انواع آن را خریداری نمایید.

چگونه باید پتو خود را بشوییم

چگونه باید پتو خود را بشوییم

برای اینکه بدانید چگونه باید پتوی خود را بشویید باید نکات ذکر شده را مدنظر قرار دهید. برای شست و شوی پتوها در ابتدا باید مراقب باشید که بی جهت مجبور به این کار نشوید تا طول عمر و دوام و مقاومت آنها کاهش نیابد. اگر زمانی تمایل به شست و شوی پتوها داشتید، ابتدا سعی کنید آنها را به خشک شویی بدهید؛ در غیر این صورت بهتر است پتوها را با آب سرد و در حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتی گراد با پودر شوینده یا ترجیحاً مایع مخصوص شست ‌و شوی آنها، این کار را بکنید. اگر با ماشین لباس شویی قصد شستن پتو را دارید آن را روی حالت آبکشی اضافه تر تنظیم کنید.
در صورتی که وزن پتوی شما زیاد باشد، میتوانید از روش دستی برای شست و شوی آن استفاده کنید. برای شست و شو با دست کافی است که ابتدا پتو را در تشت بزرگی که دارای آب ولرم با دمای کمتر از ۳۰ درجه و پودر شوینده درون آن کاملاً حل‌ شده است، خیس کنید، سپس باید پتو را آنقدر آب کشی کرد که مواد شوینده به‌ طور کامل از سطح آن پاک شود. برای خشک کردن پتو نیز نباید آن را در برابر حرارت مستقیم نور آفتاب قرار داد و باید آنها را در برابر نور ملایم آفتاب بر روی طناب آویزان کنید تا پتوها خشک شوند.

راهنمای انتخاب یک پتو مناسب

راهنمای انتخاب یک پتو طرح آنتیک مرینوس مناسب

تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شرح راهنمای انتخاب یک پتوی مناسب را برایتان بیان کنیم.
۱٫ جنس پتو: مهم ترین نکته در زمینه خرید پتو، جنس پتو است و شما باید در هنگام خرید پتو به جنس الیاف و مواد تشکیل‌ دهنده آن توجه ویژه‌ ای داشته باشید؛ چرا که این موضوع تاثیر زیادی در کیفیت پتو دارد. همواره پتوهای ارگانیک و طبیعی، مرغوبیت زیادی دارند.
۲٫ قابلیت شست و شوی پتو: از آنجایی که پتو ارتباط مستقیمی با پوست بدن ما دارد، در نتیجه باید بعد از مدتی آن را مورد شست و شو قرار دهید. پتوی خریداری‌ شده باید قابلیت شستن با ماشین لباس شویی و دست را داشته باشد و همین طور با شستن های مداوم نیز شکل، رنگ و کیفیت خود را از دست ندهد.
۳٫ طرح و رنگ پتو: سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که از نظر طرح و رنگ با وسایل اتاق خواب شما همخوانی داشته باشد و به ‌راحتی با سرویس دکوراسیون اتاق خواب ست شود و جذابیت و آرامش خاصی را به اتاق خواب شما بدهد.
۴٫ ابعاد و اندازه پتو: برای خرید پتوی مناسب، ابتدا باید ابعاد و اندازه آن را در نظر گرفت. قبل‌ از خریدن پتو حتما به سایز و اندازه پتو دقت کرده و برای خود معین کنید که به چه اندازه‌ ای از پتو نیاز دارید.
۵٫ قیمت پتو: سعی کنید پتویی را خریداری کنید که از لحاظ قیمت با بودجه شما تناسب داشته باشد. قیمت پتو با توجه به طرح و کیفیت آن متغیر است.

سفارش انواع پتو مرینوس طرح آنتیک

سفارش انواع پتو مرینوس طرح آنتیک

یکی از برندهای معتبر در زمینه سفارش و عرضه پتو، برند پتو مرینوس طرح آنتیک است که قیمت آن بستگی به جنس، قابلیت شست و شو، طرح و رنگ، ضد حساسیت و ضدآلرژی بودن پتو دارد که البته طی این سال ها با افزایش قیمت مواد اولیه پتو، قیمت پتوها افزایش زیادی یافته است. شما برای خرید پتو با قیمت های به صرفه و زیر نرخ بازار میتوانید به نمایندگی های عرضه‌ کننده و مرکز فروش پتو مرینوس طرح آنتیک مراجعه کرده و پتوهای مورد پسند خود را به‌ صورت عمده سفارش دهید و به‌ طور مستقیم خریداری کنید.
خرید اینترنتی و سفارش عمده پتو مرینوس طرح آنتیک برای افرادی که وقت کافی برای خرید حضوری را ندارند بسیار مفید و کاربردی است. خریداران این کالا میتوانند به‌ صورت آنلاین و مجازی به مراکز فروش اینترنتی پتو مرینوس طرح آنتیک، مراجعه کرده و پتوهای خود را از بین دنیای گوناگونی از انواع پتو با طرح و رنگ های متنوع، به ‌صورت عمده سفارش داده و خریداری کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *