de2dcb80bca9d4f4aa65d3343f2763e2 مرکز فروش پتو خزر مرینوس

مرکز فروش پتو خزر مرینوس، بهترین و مرغوب ترین نوع پتو را با توجه به کیفیت بسیار عالی و با دوام و ماندگاری بسیاری بالا و همچنین، در رنگ بندی و در طرح های زیبا، به طور گسترده ای در بازار عرضه و در اختیار مشتریان و سایر مصرف کنندگان قرار می دهد. مرکز فروش برای اینکه سهم بالایی از فروش را در بازار به خود اختصاص دهد، باید تنوع به همراه کیفیت را در اولویت کاری خود قرار دهد.

مرکز فروش  پتو خزر مرینوس

همه چیز درباره پتو مرینوس

همه چیز درباره پتو مرینوس پتو مرینوس، یکی از انواع پتو های با کیفیت و مرغوب است، که استفاده از آن، راحتی و آرامش خاصی را به استفاده کننده القا می کند. یکی از ویژگی های مهم و اساسی که این محصول از آن بهره می برد، می توان به کیفیت و مرغوبیت الیاف به کار رفته در ساخت آن اشاره کرد. این محصول، از تراکم بافت بسیار خوبی برخوردار است، که همین موضوع موجب شده است تا از طول عمر و ماندگاری بالایی بهره ببرد. پتو مرینوس، بسیار نرم و لطیف است و با لمس کردن آن می توان به این موضوع پی برد.

از دیگر خصوصیت ها و شاخصه هایی که این محصول در مقایسه با سایر پتو ها از آن برخوردار می باشد، این است که قابلیت شست و شو با انواع شوینده های مجاز را دارد و هم با ماشین لباسشویی و هم با دست می توان آن را شست. از طرفی، در ابعاد و اندازه های متنوعی تولید و طراحی می شود و بیشترین استفاده آن، برای کودکان و نوزادان است.

پتوی مرینوس، از نظر وزنی، بسیار سبک می باشد و به راحتی می توان آن را جابه جا و حمل کرد. وزن سبک این پتو، به دلیل وجود الیاف پلی استر در ساختار و ساختمان آن است. علاوه بر سبکی که این الیاف دارند، از انعطاف پذیری بسیار مناسبی بهره مند هستند. لبه ها و حاشیه های پتو، کاملا دوردوزی شده است و از این رو، می توان این پتو را به صورت دورو استفاده نمود.

موارد تأثیرگذار بر قیمت پتو خزر مرینوس

موارد تأثیرگذار بر قیمت پتو خزر مرینوس عوامل و موارد زیادی بر روی قیمت و نرخ پتو خزر مرینوس، از جمله پتو شیک دو نفره و پتو مخصوص عروس، تاثیر دارند. هر کدام از این عامل ها، به طور مستقیم نقشی اساسی و مهم را ایفا می کنند. یکی از این موارد، که بسیار اهمیت دارد، می توان به طرح های به کار رفته در ساخت و تولید آن اشاره کرد. هر چه طرح ها و رنگ های به کار رفته بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر است.

نحوه خرید، از دیگر عواملی است، که بر روی نرخ آن تاثیر دارد. خرید به صورت عمده و در حجمی زیاد، به مراتب بهتر و مناسب تر است و هزینه پرداختی به وسیله خریدار، کمتر از خرید به صورت خرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *