9f99d6d5c88a84c942bd265d016ba97b مراکز فروش پتو نرمینه ژله ای

پتو نرمینه از بهترین برندهای پتو است که انواع مختلف پتو را با جذاب ترین طرح و رنگ و کیفیت استثنایی دارد. پتو نرمینه ژله ای جزو پرطرفدار ترین انواع پتو ژله ای لست. این نوع پتو به دلیل کیفیت عالی و حالت ژله ای جذاب آن که غیر قابل تغییر است از استقبال خوب مشتریان همراه است. مراکز فروش پتو نرمینه ژله ای این کالا را با کیفیت و قیمت عالی در سایت خود عرضه می کنند.

مراکز فروش پتو نرمینه ژله ای

مشخصات بهترین نوع پتو نرمینه

مشخصات بهترین نوع پتو نرمینه پتو نرمینه انواع مختلفی دارد. این تنوع در سایز و ابعاد پتو، یعنی یک نفره یا دونفره، نوع پتو، پتو سرویس خواب یا پتو ژله ای و مسافرتی، طرح و رنگ پتو مانند پتو عروسکی نرمینه که بیشتر مخاطبان آن کودکان و نوجوانان هستند و پتو نرمینه گل برجسته که بیشتر عروس خانم ها از آن استقبال می کنند.

در این مقاله می خواهیم مشخصات بهترین پتو نرمینه را برای شما بیان کنیم. بهترین نوع این پتو دارای بافت بسیار متراکم و محکمی است و الیاف درجه یکی در تولید آن به کار رفته است. این پتو بسیار نرم است و اصلا پرز نمی دهد. همین ویژگی باعث شده که افرادی که مشکلات تنفسی دارند از این نوع پتو استفاده کنند.

بهترین نوع پتو نرمینه دور دوزی شده است و همین باعث می شود پتو مقاومت بیشتری نسبت به فشار و کشش پیدا کند و نخ کش نشود. علاوه بر آن زیبایی بیشتری به خود می گیرد. نوار دوزی نیز غالبا از جنس مخمل یا ساتن باکیفیت است.

سایز و ابعاد پتو نرمینه درجه یک استاندارد است و چهار گوشه پتو کاملا روی هم می افتند. این موضوع نشان می دهد ابعاد پتو شکل منظمی دارد.

حجم پتو نسبت به سایز آن متغیر است و در حالت کلی وزن و حجم مناسبی دارد طوری که شستن آن با دست کار دشواری نیست. این پتو ضد رطوبت است و وقتی آن را روی خود می کشید احساس ناراحتی و سنگینی نمی کنید. همچنین بدنتان به خوبی گرم شده اما اصلا عرق نمی کنید.

خرید عمده پتو نرمینه ژله ای

خرید عمده پتو نرمینه ژله ای پتو نرمینه ژله ای به قدری نرم است که حالت ژله ای مانند دارد و به دلیل حجم کم و وزن سبک همچنین گرمی مناسبی که دارد به عنوان یک پتو مسافرتی لاکچری استفاده می شود. این پتو به قدری تنوع طرح و رنگ دارد که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد. از پتو ژله ای به عنوان شال مبل نیز استفاده می شود. این پتو سایزهای مختلفی دارد و قیمت آن بسیار مناسب است.

خرید عمده پتو نرمینه ژله ای در سایت اختصاصی فروش آن انجام می شود و به دلیل فروش کلی و عرضه مستقیم قیمت آن با کاهش چشمگیری همراه است. برای خرید کافی است وارد این سایت شوید و در قالب کاتالوگ پتوی مورد نظر را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *