bfd129dff25f9bd5bad62ff7d0f81336 لیست قیمت پتو پروانه در یزد

پتو پروانه ، یکی از زیبا‌ترین پتو های موجود در بازار شهر‌ های مختلف کشور ایران است. این محصول، طرفداران بسیاری را با خود به همراه دارد. ما قصد داریم، نحوه‌ی دانستن لیست قیمت پتوی پروانه در یزد را در این مطلب به شما اطلاع‌ رسانی می‌کنیم.

 

لیست قیمت پتو پروانه در یزد

 

انواع پتو پروانه با‌کیفیت

پتوی پروانه، یکی از زیبا‌ترین پتو های موجود در بازار است. این محصول در سایز های مختلف برای فروش عرضه می‌شود. پتوی پروانه یا طرح پروانه، با الیاف بسیار عالی تولید شده است. پتوی پروانه، یکی از بهترین هدیه هایی است که شما می‌توانید برای عزیزانتان تهیه نمایید. ازاین‌رو می‌توانید آنرا به یک شخص بزرگسال یا نوزاد تازه به دنیا هدیه دهید.

 

پتوی پروانه در تمامی سایز ها در فروشگاه ها موجود می‌باشد. شما می‌توانید آنرا با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید. این محصول، یکی از زیبا‌ترین پتوهای موجود در بازار شهر های مختلف ایران است. همچنین طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده‌است.

 

انواع پتو پروانه عبارتند از:

پتو پروانه پشمی : این پتو بسیار گرم و نرم و در سایز های بسیار مختلفی موجود است. همچنین از آن در تمامی فصول سال استفاده می‌شود.

پتو پروانه ارگانیک : این پتو قیمتی نسبتا بالا‌تری نسبت به دیگر پتو ها دارد. اما برای نوزاد و کسانی که از ناراحتی های آلرژیک رنج می‌برند، بسیار مناسب است.

پتو پروانه پشم شیشه : این پتو برای کسانی که از ناراحتی های پوستی و عارضه های پوستی رنج می برند، بسیار مناسب است.

پتو پروانه دو لایه : این پتو ها بسیار گرم هستند. همچنین در شب های زمستانی برای خواب می‌توانند بهترین گزینه باشند.

 

انواع پتو پروانه

انواع سایز های مختلف پتو پروانه

پتوی پروانه زیبایی و کیفیت بسیار بالایی که دارد، افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده‌است. این موضوع باعث شده است تا تولید کنندگان سایز های مختلفی از این پتو را تولید و به بازار عرضه نمایند. مشتریان می توانند پتوی پروانه مخصوص تخت های تک نفره و دو نفره، پتوی پروانه نوجوان و پتوی پروانه نوزاد را از فروشگاه ها تهیه نمایند. بدین‌رو اتاق خواب خود را با آن ها زیبا کنند.

سایز های مختلف این پتو، باعث نمی‌شود که کیفیت آن ها پایین بیاید.
همچنین این پتو ها قابلیت شست و شو دارند. این قابلیت، امتیاز بسیار خوبی برای آن ها محسوب می‌شود. زیرا باعث می‌شود پتو ها کاملا بهداشتی باشند. همچنین در گذر زمان به علت کدر شدن و کثیفی غیر قابل مصرف نشوند.

 

انواع سایز های مختلف پتو پروانه

معرفی انواع پتو پروانه یزد

پتو های پروانه در طرح های ریز و درشت و با رنگ‌بندی های متنوع تولید می‌شوند. این پتوها، یکی از محصولات تولیدی کارخانه پتو پروانه یزد می‌باشند. نگار یزد، پتوها را به صورت انبوه و با کیفیت مرغوب تولید می‌کند. همچنین، پتو های آن از ماندگاری و کیفیت بالایی برخوردارند.  بدین‌رو جهت صادرات از آنها استفاده می‌شود.

 

انواع پتو پروانه یزد، شامل موارد زیر می‌باشد:

  • پتوی کودک پروانه: معمولا اندازه آن ۸۰ در ۱۱۰ سانتیمتر می‌باشد. همچنین بسیار نرم و لطیف است.
  • پتوی مسافرتی پروانه: دارای اندازه های یک نفره و دونفره می‌باشد . همچنین بسیار سبک و کم حجم است و فضای کمی را اشغال می‌کند.
  • پتوی گل برجسته: دارای طرح ها و رنگ های متنوع می‌باشد.همچنین از تراکم بالایی برخوردار هستند.

 

معرفی انواع پتو پروانه یزد

خرید کلی پتو پروانه یزد به قیمت تولیدی

معمولا قیمت پتو پروانه یزد توسط کارخانه تولیدی تعیین می‌شود. سپس به نمایندگی های آن اعلام می‌شود. قیمت پتوها با توجه به ابعاد و نوع نخ و کیفیت آن متفاوت می‌باشد. پتوهای این مجموعه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این محصول به صورت عمده عرضه می‌شود.
همچنین برای خرید پتو پروانه به قیمت تولیدی، روش های مختلفی وجود دارد. مثلا در تهران، می‌توان از کارخانه ها یا نمایندگی های اصلی پخش آن کمک گرفت. امروزه سایت های اینترنتی زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. با مراجعه به این سایت ها می‌توان به قیمت تولیدی پتو خود را خریداری کرد.

 

خرید کلی پتو پروانه یزد به قیمت تولیدی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *