انواع پتو مسافرتی پارمیدا

برای اگاهی از لیست قیمت پتو مریم ارزان قیمت باید چه کرد؟ از کجا می توان این نمونه پتو را خرید؟ پتو مریم ساخت کدام کارخانه کالای خواب است؟ برای پاسخ این سوالات و آشنایی با این محصول ادامه این مطلب را بخوانید.

پتو گلبافت نرمینه

پتو مریم یکی از انواع مختلف کارخانه پتو شادیلون نوبافت می باشد. این محصول را با ابعاد یکنفره و به صورت طرحهای عروسکی و گلدار تولید می شود. پتو مریم را به دو صورت برجسته و معمولی تولید می کنند.

خواص پتو نرمینه گلبافت

لیست قیمت پتو مریم

اگر به دنبال خرید پتوی مریم هستید، می توایند لیست قیمت پتو مریم را از تمامی شعب و نمایندگی های مجاز و معتبر فروش و توزیع این محصول در سراسر کشور بدست اورید و یا با شماره های این مراکز تماس بگیرید. همچنین می توانید به سراغ وب سایت های انلاین خرید و فروش این محصول در فضای مجازی رفته و قیمت انها را استعلام کنید.

لیست قیمت پتو شادیلون

به طور کلی عواملی چون:
• نوع و حجم خرید
• نوع سفارش
• اندازه و ابعاد پتو
• جنس و کیفیت بافت
• طرح و رنگ
و… روی قیمت ان موثر است.

پتو پنبه ای دو نفره

کارخانجات تولید پتو مریم

پتوی مریم، ساخت و تولید کشور ایران و کارخانجات شادیلون است و گروه صنعتی دیبافت در مشهد این محصول را به بازار های مصرف عرضه می کند. این محصول در بازار داخلی با قیمتی مناسب به فروش می رسد و با دارا بودن کیفیت بالا به خوبی می تواند جای محصولات وارداتی را در بازارهای داخلی پر کند.

پتو نرمینه گلبافت

ویژگی های پتو مریم

محصول پتوی مریم، یک کالای با کیفیت و مرغوب است که به خوبی می تواند تمامی نیازهای مصرف کننده را مرتفع سازد و هم نرمی و گرمی را به ارمغان می اورد و هم بسیار با دوام و مقاوم بوده و در عین حال وزن سبکی دارد. این پتو ویژگی های زیادی دارد. از جمله اینکه به راحتی قابل شستشو است، ضد الرژی و حساسیت می باشد، طرح و نقش و رنگ های متنوعی دارد، ابعاد و اندازه های مختلفی از جمله یک نفره، دو نفره، بچه گانه و … دارد. جنس ان بسیار با دوام است و از نخ های مرغوبی تهیه شده است. گزینه عالی برای هدیه دادن می باشد و قیمتی مناسب دارد.

صادرات پتو گل برجسته ممتاز

روش های مختلف خرید پتو مریم

برای خرید و تهیه پتو مریم راه های مختلفی وجود دارد. خرید عمده و یکجای ان از کارخانجات تولیدی انجام می شود که ارزان ترین قیمت را به خریدار می دهد. خرده فروشان، نمایندگی های پخش و … از کارخانه محول را خریداری می کنند. راه دوم مراجعه به شرکت های توزیع این محصول است، یا فروشگاه های عمده عرضه کالای خواب. راه راحت و سریع نیز استفاده از وب سایت های اینترنتی خرید این محصول است.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *