717c1afe8fff9ceb2a9d73d8f8b00532 قیمت نهایی پتو برشی در تهران

پتو برشی از بهترین پارچه ها، الیاف و پنبه به صورت تک نفره و دو نفره و در سایز های مختلف و اندازه های مختلف تولید می شود. پتو برشی در تهران از بهترین و با کیفیت ترین پتو های ایران به حساب می آید که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب به کشورهای مختلف صادر می شود. همچنین قیمت نهایی پتو برشی در تهران به قیمت مناسبی برای مشتریان تمام می شود. در دهه های اخیر تولید کنندگان پتو برشی ضمن توجه به گرم بودن پتو به طرح روی آن نیز توجه بسیاری می کنند و تمام تلاش خود را کرده اند تا پتو هایی با بهترین و زیباترین طرح ها تولید شود.

قیمت نهایی پتو برشی در تهران

آشنایی با پتو برشی درجه یک

آشنایی با پتو برشی درجه یک لازم به ذکر است که هنگام خرید پتو باید به جنس آن دقت کنیم چون هر نوع پتویی با هر نوع جنسی برای پوست های مختلف مناسب نیست پس برای بیشتر آشنایی با پتو برشی درجه یک، لازم است با انواع پتو آشنا شویم. انواع پتو را براساس جنس می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

  1. مدل پشمی
  2. مدل ارگانیک
  3. مدل پنبه ای
  4. مدل پشم شیشه
  5. مدل مسافرتی
  6. .مدل دو لایه
  7. مدل بافتنی

همانطور که همه ما می‌ دانیم از ابتدایی ترین و گرم ترین پتو ها میتوان پتوی پشمی را نام برد. پتوی پشمی از آنجایی که از اسمش هم مشخص است از پشم تولید می‌شود و پشم می تواند گرمای زیادی را در خود ذخیره کند. این نوع پتو ها با وجود وزن سنگین تری که نسبت به سایر پتو ها دارد اما برای افرادی که سرمایی هستند؛ بسیار مناسب است.

پتو با مدل ارگانیک از بهترین جنس پارچه ساخته می شود که سازگار با طبیعت و مواد ارگانیک است؛ پس اگر شما پوستی حساس دارید و یا مبتلا به نوعی آلرژی هستید، بهتر است از پتویی استفاده کنید که با مواد ارگانیک تولید می‌شود.

مدل پنبه ای از گرم ترین پتو های دنیا به حساب می آید که به خاطر وزن سبک آن مشتری های زیادی را به سوی خود جلب کرد می کند. پتو های پنبه ای به صورت پتو های دو لایه و تک لایه تولید می‌ شوند. مدل پشم شیشه در کنار وزن سبکی که دارد گرمای زیادی را در خود ذخیره می کند.

در تولید این نوع پتو ها یک لایه پشم شیشه بین دو لایه پارچه نخی دوخته می شود که سبب می شود تا پتو جنس نرم تری را شامل شود. این نوع پتو ها مناسب افرادی است که دارای حساسیت تنفسی و حساسیت پوستی هستند و برای نوزادان و افراد کهنسال بسیار توصیه می‌شود.

پتو های مسافرتی از وزن کم و اندازه های کوچک برخوردار هستند و بیشتر آنها از الیاف مصنوعی تولید می شوند؛ از این رو برای مسافرت بسیار مناسب هستند زیرا که فضا و حجم کمی را اشغال می کنند. همچنین پتو های مسافرتی از قیمت ارزان تری برخوردار هستند.

پتو های دو لایه جایگزین مناسبی برای لحاف سنگین و قدیمی هستند که با طراحی های زیبای روز تولید شده و از گرمای بسیار بسیار زیاد برخوردارند. پتو برشی درجه یک بسیار گرم و نرم و همچنین ضد حساسیت است و از بارز ترین ویژگی های آن ویژگی ظاهری آن است که شامل طرح های به روز و زیبا و دوخت شیک و با کیفیت است.

بررسی بازار پخش بهترین انواع پتو برشی

بررسی بازار پخش بهترین انواع پتو برشی همانطور که قبلا هم گفتیم ایران یکی از بهترین تولید کننده های پتو برشی و انواع پتو برشی است که طی دهه های اخیر این پتو های مرغوب را به سایر کشورهای همسایه و کشورهای خاورمیانه صادر می کنند.

با پیشرفت روز افزون دستگاه های تولید پتو، میزان صادرات و تجارت پتو در ایران نیز افزایش پیدا کرده است. در بررسی بازار پخش بهترین انواع پتو برشی به این نتیجه می رسیم که پتو ایرانی اصل، جزء پرچم داران این عرصه است.

ما انسان ها یک سوم از عمر خود را در خواب به سر می بریم، که امروزه افرادی که به خواب خود بسیار اهمیت می ‌دهند سعی بر این دارند که از بهترین وسایل و سرویس خواب استفاده کنند. این افراد به جنس و میزان گرم و نرم بودن پتوی خود بسیار اهمیت می‌ دهند.

همچنین افرادی که به دکوراسیون اتاق خود توجه به سزایی دارند در هنگام خرید به طرح و نوع دوخت پتوی خود دقت می‌کنند. در هنگام خرید باید جنس پتوی خود را بر اساس نوع پوست خود و حساسیت ‌هایی که داریم انتخاب کنیم. مخصوصاً برای خرید پتوی نوزادان و سالمندان باید دقت بیشتری به خرج دهیم و از مشورت با مشاوران در این زمینه بهره ببریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *