قیمت فروش پتو نیکوباف مدل یاقوت

پتو یکی از الزامات مهم خواب است که راحتی و آسایش را حین خواب فراهم می آورد. قیمت فروش پتو نیکوباف مدل یاقوت بسته به طرح، جنس و کیفیتش بسیار بی نظیر است. این پتو به دلیل کیفیت و مرغوبیتش به کشورهای همسایه نیز صادر میشود تا به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد. پتو نیکوباف مدل یاقوت با قیمت فروش بسیار مناسب و با بروزترین مدل ها بازار را در دست گرفته است و این امر موجب شده است که این پتو در بازارهای داخلی و خارجی پرفروش باشد و مزایای خوبی را به دست آورد.
قیمت فروش پتو نیکوباف مدل یاقوت هر چند روز یک بار عوض میشود. شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت بازرگانی دیبافت از آخرین و بروزترین قیمت این کالای بسیار زیبا آگاهی یابید. قیمت فروش پتو نیکوباف مدل یاقوت تک نفره نسبت به دونفره با اینکه از لحاظ کیفیت و مرغوبیت یکسان هستند، فرق دارد، زیرا مدل دونفره از لحاظ تنوع و سایز با مدل یک نفره تفاوت دارد. به دلیل اینکه پتو نیکوباف مدل یاقوت از درصد زیادی پلی استر تولید شده است، قیمت فروشش با دیگر پتوها متفاوت است.

پتو نیکوبافت یاقوت
ضرورت نیاز به پتو نیکوباف مدل یاقوت، فروش این پتو را در ایران و کشورهای همسایه بیشتر رواج داده است که به صورت عمده فروش خوبی را دارا است. قیمت فروش کیلویی پتو نیکو باف مدل یاقوت نسبت به قیمت بسته بندی شده اش کمتر است. زیرا پتو کیلویی که در بازار عرضه میشود دارای عیب های گوناگونی است از آن جمله رنگ پریدگی و برجستگی روی پتو مشاهده میشود.
از بهترین پتو نیکوباف اصل میتوان به پتو نیکوباف طرح الماس اشاره کرد. این پتو بسیار مرغوب است و از طرح های بسیار زیبا برای تولید و زیبایی این پتو بهره گرفته شده است و با شست و شوی مکرر رنگ پس نمیدهد.
برای خرید بهترین و باکیفیت ترین پتو نیکوباف طرح الماس میتوانید به سایت اینترنتی شرکت بازرگانی دیبافت مراجعه کرده و از رنگ، سایز و قیمت این کالای خواب آگاهی یابید.

از انواع پتو نیکوباف میتوان به پتو نیکوباف پروانه، پتو نیکوباف زمرد، پتو نیکوباف الماس و… اشاره کرد.
پتو نیکوباف پروانه: این پتو مورد پسند خانم ها و دختران است و با توجه به طرح خاصی که دارد، بسیار پرفروش است.
پتو نیکوباف زمرد: این پتو گرما را به خوبی در خود حفظ میکند و برای زیباتر شدن تخت نیز استفاده فراوان دارد. پتو نیکو باف زمرد دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است و از لطافت و نرمی خاصی برخوردار است.

قیمت فروش پتو نیکوباف مدل یاقوت
پتو نیکوباف الماس: این پتو با طرح ها و رنگ های مختلف در بازار و فروشگاه های معتبر به فروش میرسد و از الیاف پلی استر تولید شده است. این پتو دوردوزی بسیار محکمی دارد تا دورش هنگام جا به جایی پاره نشود.
نوزاد در چند ماه اول تولد زیاد میخوابد، به همین دلیل بهتر است از پتویی استفاده شود که به پوست کودک آسیب وارد نسازد و خواب راحت و ایمن را داشته باشد.جنس پتوی نوزاد بهتر است از پنبه ارگانیک باشد که طبیعی است. چون مواد مصنوعی که برای تولید پتو نوزاد استفاده میشوند، سبب تعریق کودک میشوند، درنتیجه بهتر است پتویی انتخاب شود که قابل شست و شو باشد، زیرا پتوی نوزادان نسبت به بزرگسالان بیشتر کثیف میشود.
شرکت بازرگانی دیبافت بهترین و باکیفیت ترین انواع این پتوها را توزیع میکند تا مشتریان بتوانند با سلیقه و ایده خود خریدی راحت داشته باشند.

انواع پتو نیکو باف

از پتو نیکوباف مدل یاقوت چه میدانید

پتو برند نیکوباف به دو صورت ساده و طرحدار عرضه میشود. این پتو با اندازه های مختلفی تولید میشود و به صورت تک نفره و دونفره در فروشگاه های معتبر موجود است. پتوی یک نفره برند نیکوباف بسیار سبک است. این پتو از الیاف پلی استر تولید شده است و به دلیل الیاف مرغوبش پرزدهی ندارد که این امر موجب میشود آلرژی و حساسیت پوستی به وجود نیاید. پتو برند نیکوباف با شست و شوی مکرر کیفیت اولیه اش را حفظ میکند و از دوام بالایی برخوردار است. این پتو قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را هم داراست. از این پتو به عنوان روانداز، زیرانداز و رومبلی نیز استفاده میشود. این پتو به صورت بسته بندی های زیپ دار و دسته دار است تا جا به جایی این پتو برای مشتریان آسان شود.

از پتو برند نیکوباف چه میدانید

چه پتویی برای کودک مناسب است

پتویی برای کودک مناسب است که از طرح ها و رنگ هایی که کودک برای اتاق خوابش دوست دارد، خریداری شود تا کودک تمایل به خواب و استراحت کافی در اتاق خوابش را داشته باشد.
بهتر است پتویی برای کودک انتخاب شود که بعد از چند بار شست و شو کیفیت و ظاهر اولیه اش را حفظ کند. اندازه و سایز پتو هم در انتخاب پتو برای کودک بسیار حائز اهمیت است. بهتر است پتو مناسب با بودجه هر شخص خریداری شود، همچنین پتویی برای کودک مناسب است که هوا بتواند به راحتی از پتو خارج شود تا موجب تعریق کودک نگردد.

چه پتویی برای کودک مناسب است

پتو پشم شیشه گزینه ای عالی برای زمستان

پتو پشم شیشه نه تنها برای فصل زمستان بلکه برای فصل تابستان هم مورد استفاده قرار میگیرد. با استفاده از این کالای خواب شما در تابستان احساس خنکی و در زمستان احساس گرم بودن میکنید.
نحوه شست و شوی پتو پشم شیشه بسیار حائز اهمیت است. این پتو بهتر است با دمای ۳۰ درجه سانتی گراد شسته شود و زیر مستقیم نور آفتاب قرار داده نشود. پتو پشم شیشه برای کسانی که آلرژی و حساسیت دارند، گزینه مناسبی است. این پتو از نرمی و لطافت قابل توجهی برخوردار است. برای شستن پتو پشم شیشه بهتر است از پودر ماشین لباسشویی استفاده نشود، زیرا به بافت پتو آسیب میرسد. بهترین شوینده ها، نرم کننده هایی هستند که در فروشگاه های معتبر به فروش میرسند.

پتو پشم شیشه گزینه ای عالی برای زمستان

عرضه کنندگان بزرگ پتو نیکوباف مدل یاقوت

یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان پتو نیکوباف مدل یاقوت شرکت بازرگانی دیباف نام دارد. این شرکت تلاش خود را کرده است تا بهترین و باکیفیت ترین کالای خواب را به دست مشتری برساند.
شرکت بازرگانی دیبافت با راه اندازی سایت اینترنتی، خرید این محصولات را بسیار آسان کرده است. شما با مراجعه به سایت شرکت بازرگانی دیبافت به صورت شبانه روزی از همه مدل، طرح، جنس و قیمت پتو نیکوباف مدل یاقوت میتوانید آگاهی یابید و بدون اتلاف وقت و هزینه اضافی خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *