2cc1212a9ee2c9d1d2c8fc58408602d6 قیمت فروش روبالشتی زیبا فانتزی

اگر به منظور خرید رو بالشی به بازار رفته باشید حتما روبالشتی زیبا بسیار دیده اید و انتخاب برای تان سخت شده است اما امروزه جدید ترین و پر فروش ترین آن ها رو بالشی های فانتزی است که طرح های متنوع و جالب زیادی دارد و مورد پسند تمامی سلیقه ها قرار می گیرد.

قیمت فروش روبالشتی زیبا فانتزی

مواد اولیه باکیفیت روبالشتی ساخت ایران

مواد اولیه باکیفیت روبالشتی ساخت ایران کارخانه های ساخت و تولید روبالشی در کشورمان سعی می کنند تا در ساخت روبالشی از پارچه ها با کیفیت و جنس متنوع استفاده کنند تا برای استفاده همگان مناسب باشد.

پارچه های استفاده شده در ساخت روبالشی ها هرچند که متفاوت و متنوع هستند اما بهترین کیفیت را دارند و ماندگاری آن ها بالا می باشد.

این پارچه ها می تواند از جنس نخ، پنبه، پلی استر فلامنت و پلی استرویسکوز، پلی استر پنبه و … باشند که با لمس نیز می توانید تفاوت آن ها را با یکدیگر حس کنید.

طبیعی است که مواد اولیه روبالشتی ها و جنس های پارچه با یکدیگر علاوه بر تفاوت کیفیت و ظاهر در قیمت نیز تفاوت دارند در نتیجه با توجه به نوع پارچه روبالشی قیمت آن ها با یک دیگر فرق می کند.

پارچه مرغوب و مناسب تنها به جنس الیاف آن بستگی ندارد بلکه باید چاپ، لطافت، تراکم بافت، کیفیت نخ، رنگ آمیزی و … را هم در نظر داشت.

 و بالشی ها طرح های مختلف کودکانه، ساده، سه بعدی و … در ابعاد مختلف دارند که می توانید با توجه به علاقه و نیاز خود انتخاب نمایید.

صادرات روبالشتی زیبا به کشور های همسایه

صادرات روبالشتی زیبا به کشور های همسایه روبالشی های تولید شده در کشورمان کیفیت مرغوب و مناسبی دارند که سبب شده است تا کشور های دیگر نیز مشتری آن شوند، سالانه تعداد بسیار زیادی از روبالشی های تولید شده در کشورمان صادر می شود که سود آن به جیب تولیدکنندگان و کارخانه دار ها می رود.

صادرات روبالشتی ها خیال شما را از کیفیت و دوام محصول راحت می کند و سبب می شود تا با خاطی آسوده جنس تولید شده در کشورمان را خریداری نمایید.

امکان خرید رو بالشی ها به صورت عمده از مراکز پخش  رو بالشی وجود دارد که طبعا قیمتی مناسب تر و کم تر از بازار خواهد داشت.

این مراکز در جا های مختلف کشورمان وجود دارند که به راحتی هر محصولی که بخواهید با هر رنگ و طرح و مدل و اندازه در اختیار شما قرار می دهند که البته نرخ های مختلفی دارند اما خب در حالت کلی روبالشی جز کالا های لازم برای خواب و استراحت است و به خرید با هر قیمتی می ارزد.

همچنین می توانید به کارخانه های تولیدی نیز مراجعه کنید و با قیمت پایین تری خرید نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *