قیمت فروش انواع پتو تابستانه

اولین عامل اثرگذار بر روی قیمت فروش انواع پتو تابستانه، نوع الیاف به کار رفته در تولید این محصولات ارزشمند است. در واقع الیافی که در روند تولید این منسوجات استفاده میشود به دو دسته الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی تقسیم میشوند. الیاف طبیعی همان گونه که از اسم آن مشخص است، برگرفته از دل طبیعت است و نسبت به الیاف مصنوعی که ساخته دست بشر است از قیمت فروش بیشتری برخوردار است. البته ناگفته نماند که این الیاف طبیعی باعث میشود تا انواع پتو تابستانه از ویژگی های خاص و منحصر به فردی مانند آنتی آلرژیک بودن و… برخوردار شود، از این رو به واسطه داشتن این ویژگیهای ارزنده و نفیس قیمت فروش انواع پتوهای تابستانه که تولید شده با الیافی ارگانیک هستند کمی بیشتر است. یکی دیگر از علل تفاوت قیمت این پتوها با یکدیگر وزن و سایز پتوها است. طرح و نقش و نگار این منسوجات نیز در عامل قیمت گذاری دخیل هستند.

انواع پتو تابستانه چه خواصی باید داشته باشند

انواع پتو تابستانه چه خواصی باید داشته باشند

هر شخصی برای داشتن استراحتی ایده آل و راحت نیاز به یک سری ملزومات دارد. یکی از اصلی ترین و مهمترین اقلام در رده کالاهای خواب، پتوها هستند. یکی از بهترین نمونه های پتویی که در صنعت نساجی کشور به عرصه تولید رسیده است، پتوهای تابستانه هستند. لازم به ذکر است که قیمت فروش انواع پتو تابستانه نیز بسیار مقرون به صرفه و ارزان است و این قیمت عالی نیز دلیلی بر محبوبیت این منسوجات خاص است. در ادامه مطلب به بررسی ویژگی های این محصولات ارزنده خواهیم پرداخت یادآور میشویم که انواع پتو تابستانه چه خواصی باید داشته باشند.
این پتوها دارای بافتی بسیار لطیف و نرم هستند و به دلیل فضای بسیار کمی که این منسوجات اشغال می کنند به عنوان پتوی مسافرتی نیز شناخته می شوند. همچنین این پتوها علی رغم داشتن بافتی لطیف و وزنی کم، گرمابخشی مناسبی دارند و به همین علت در همه روزهای سال میتوان از این بافته ها استفاده کرد. پتوهای تابستانه، فروش و محبوبیت قابل توجهی در بازار انواع منسوجات خواب دارند. اما این ویژگی های ذکر شده اعم از نرمی، گرمابخشی، قیمت ایده آل و سبک وزنی تنها دلیل محبوبیت و فروش بالا انواع پتوهای تابستانه نیست بلکه این منسوجات چشم نواز دارای الیافی ضدحساسیت نیز هستند. به همین دلیل افرادی که پوست های بسیار حساس یا حساسیت ها و مشکلات تنفسی دارند بدون داشتن هیچگونه مشکل و نگرانی میتوانند به راحتی از این محصولات استفاده کنند. همچنین قابلیت ضد چروک بودن، شست و شوی آسان در ماشین لباسشویی و ماندگاری و دوام بالا نیز از ویژگی های دیگر آنها هستند.

لیست قیمت روز انواع پتو تک نفره و دونفره مسافرتی

لیست قیمت روز انواع پتو تک نفره و دونفره مسافرتی

با توجه به اینکه جریان اقتصاد و درصد تورم ثبات کافی و لازم را ندارد و قیمت همه محصولات از جمله پتو به سرعت در حال تغییر است، مشتریان محترم میتوانند با مراجعه حضوری به این مراکز و یا تماس با شماره تلفن های این نمایندگی ها به راحتی از لیست قیمت روز انواع پتو تک نفره و دونفره مسافرتی اطلاع یابند و سپس با توجه به بودجه خود اقدام به خرید کنند. البته ناگفته نماند که در این مراکز قیمت واقعی و مصوب شده این منسوجات به مشتریان ارائه میشود و هیچ گونه افزایش قیمت ناعادلانه و سودجویانه ای در این مراکز که نماینده تولیدکنندگان این محصولات در بازار هستند اتفاق نمی افتد. راه آسان تر دیگری نیز برای اطلاع از آخرین تغییرات قیمت این منسوجات و به دست آوردن قیمت روز آنها نیز وجود دارد. مشتریانی که قصد خرید این محصولات را دارند میتوانند به راحتی با مراجعه به آدرس سایت ها و فروشگاه های مجازی معتبری که توسط تولیدکنندگان برای رفاه حال بیشتر مشتریان راه اندازی شده است، مراجعه کنند و از آخرین قیمت این محصولات اطلاع یابند.

خرید پتو تابستانه از دفتر مرکزی دیبافت

خرید پتو تابستانه از دفتر مرکزی دیبافت

دفتر مرکزی دیبافت از جمله فعال ترین و مشهور ترین دفاتر خرید پتو تابستانی در کشور است. در دفتر مرکزی دیبافت، انواع محصولات متنوع پتو تابستانه با قیمتی عالی و استثنایی به مشتریان محترمی که قصد خرید عمده این بافته ها را دارند، ارائه میشود و تخفیفات ویژه و استثنایی نیز برای خریدهای تعداد بالای مشتریان در نظر گرفته شده است. مشتریان عزیز علاوه بر بهره مندی از این قیمت های ایده آل و مناسب، میتوانند با کمک کارشناسان و مشاوران فروش مستقر در دفتر مرکزی دیبافت، راهنمایی و مشاوره های لازم در جهت خرید این محصولات بینظیر را به راحتی دریافت کنند و سپس با خیال راحت به خرید این منسوجات در هر تعدادی که مد نظر دارند اقدام کنند. قیمت فروش انواع پتو تابستانه در این مرکز بسیار مناسب است.

پتو نازک تابستانی ارزان قیمت برای صادرات

پتو نازک تابستانی ارزان قیمت برای صادرات

بازرگانان و شرکت های صادراتی مختلف میتوانند پتو نازک تابستانی را با ارزان ترین و به صرفه ترین قیمت های ممکن از سمت کارخانه تولید کننده پتو به دست آورند. در این روش خرید، به دلیل این که عرضه و توزیع پتو به صورت مستقیم بدون واسطه از کارخانه تولید کننده این محصولات صورت میپذیرد، هیچ گونه محدودیتی از نظر قیمت و تنوع منسوجات ارائه شده، وجود ندارد و بازرگانان و صادرکننده ها به راحتی میتوانند پتو نازک تابستانی ارزان قیمت را با کیفیتی عالی و درجه یک از کارخانه های تولیدی تهیه و به بازارهای جهانی صادر کنند. علاوه بر اینکه در خرید از کارخانه انواع رنج قیمتی وجود دارد و میتوان به راحتی محصولی ارزان قیمت با جنسی عالی تهیه کرد. در خرید مستقیم به دلیل اینکه دست افراد سودجو و دلال از معاملات این محصولات کوتاه است، قیمت فروش انواع پتو که به مشتریان ارائه میشود بسیار به صرفه تر است و هیچ گونه دخالتی از طرف افراد سودجو در قیمت گذاری این محصولات اتفاق نیفتاده است؛ بنابراین بهترین راه برای خرید پتو نازک تابستانی ارزان قیمت در واقع تهیه این منسوجات از درب کارخانه است.

2 دیدگاه

  • اولین عامل اثرگذار بر روی قیمت فروش انواع پتو تابستانه، نوع الیاف به کار رفته در تولید این محصولات ارزشمند است. در واقع الیافی که در روند تولید این منسوجات استفاده میشود به دو دسته الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی

  • این پتوها دارای بافتی بسیار لطیف و نرم هستند و به دلیل فضای بسیار کمی که این منسوجات اشغال می کنند به عنوان پتوی مسافرتی نیز شناخته می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *