a644329c83289fe2eb2778ca5cb2a2a2 قیمت روز روپشتی شانل ابریشمی ساده

روپشتی با استفاده از پارچه های مختلفی تهیه می شود. یکی از انواع پرفروش و پرطرفدار آن روپشتی شانل بوده که به علت مرغوبیت و کیفیت بالا، مورد رضایت خریداران زیادی قرار گرفته است. این محصول از بهترین الیاف و نخ های درجه یک تولید می شود و یکی از پارچه های بادوام است و دارای عملکرد مطلوب می باشد که علاوه بر روپشتی برای استفاده پرده و رومبلی همچنین روتختی و … مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت آن نیز با توجه به کیفیت، جنس، روش خرید، برند و … متفاوت است.
خرید فله روپشتی شانل درجه یک ریشه دار از جمله نمونه پارچه هایی است که در قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی منازل مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به صورت فله‌ای نیز به بازار ارائه می شود.

قیمت روز روپشتی شانل ابریشمی ساده

ویژگی های یک روپشتی شانل خوب

ویژگی روپشتی شانل خوب چیست؟

 

  • دارای جنسی نرم و لطیف است.
  • پارچه ای براق بوده که جلوه ی بسیار زیبایی دارد.
  • به علت ظاهر زیبا و شیک یکی از پارچه های لوکس و اشرافی است.
  • دارای ضخامت بسیار خوبی می باشد.
  • از الیاف طبیعی نظیر ابریشم و یا نخ های مصنوعی مانند آکریلیک تهیه می شود.
  • از کیفیت و دوام بالایی برخوردار می باشد.
  • دارای تنوع زیادی در رنگ و طرح است.

 

این پارچه در انواع ساده و طرح دار و با رنگ بندی متنوع در کارخانه های نساجی تولید می شود. با توجه به دکوراسیون منزل و فضای مورد نظر می توانید رنگ و طرح آن را انتخاب کنید.

 

کارخانه های نساجی در شهرهای یزد و اصفهان و … انواع این پارچه را برای کاربردهای گوناگون طراحی و تولید می‌کنند.
همان طور که می دانید، ایران در زمینه تولید انواع پارچه پیشرفت زیادی داشته و علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، انواع این محصول را به سایر کشورهای همسایه صادر می کند و در کشورهای مقصد نیز فروش خوبی دارد.

ویژگی های یک روپشتی شانل خوب

تولیدکنندگان برتر روپشتی شانل درجه یک

تولیدکنندگان روپشتی شاتل درجه یک با استفاده از نخ های مرغوب و بهترین متریال توسط دستگاه های مجهز و با بهره وری از پرسنل مجرب، این محصول را با کیفیتی عالی تهیه و ارائه می کنند.

 

این روزها بازار خرید و فروش پارچه شانل بسیار پررونق می باشد. یکی از مراکز فروش این محصول همین شرکت است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش محصول و قیمت آن، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی آن ها برای خریدی بهتر و سریع تر بهره مند شوید.

 

لازم به ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که از قیمت پایین و مقرون به صرفه تری نسب به خرید جزیی دارا می باشد. همچنین برای خریدار و فروشنده نیز سود خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.

تولیدکنندگان برتر روپشتی شانل درجه یک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *