621053fda78a3e5668fda9fdecda56ef قیمت انواع روبالشتی مخمل آبرنگی زیبا

رو بالشتی ها یکی از اشیایی می باشد که در هر شبانه روز اشخاص با آن ها سر و کار داشته و باید جنس خوبی داشته باشند. یکی از بهترین و با کیفیت ترین جنس های رو بالشتی، روبالشتی تترون است. این پارچه بسیار سبک است و همچنین ایجاد اصطکاک نمی کند و باعث می شود موهای شخص به راحتی روی بالشت قرار بگیرد. مرکز فروش روبالشتی مخمل آبرنگی، زیبا بهترین و با کیفیت ترین رو بالشتی ها را در انواع طرح ها و اندازه ها و مدل ها با بهترین قیمت ها به فروشگاه ها مشتریان و متقاضیان عرضه می کند.

قیمت انواع روبالشتی مخمل آبرنگی زیبا

زیباترین انواع روبالشتی مخملی را بشناسید

زیباترین انواع روبالشتی مخملی را بشناسید رو بالشتی ها از گذشته تا اکنون تغییر و تحولات زیادی داشته اند و بسیار مدرن تر و بهتر شده اند. روبالشتی مدل جدید دارای پارچه های لطیف و نرم تر بوده و بسیار سبک هستند و بر روی هر بالشتی با هر جنسی به راحتی قرار گرفته و کاملا راحت هستند. روبالشتی مخمل شیک در یک ضلع خود دارای زیپ برای باز و بسته شدن راحت تر بالشت قرار گرفته اند. جنس این زیپ ها از فلز نرم و مرغوب می باشد و در صورت برخورد آن با سر شخص، دچار آسیب نمی شود وکاملا مرغوب است.

روبالشتی مخمل شیک بیشتر از جنس های تترون ، ابریشم، ژاکارد و مخمل می باشند. همیشه روبالشتی ها باید دو سایز از سایز اصلی بالشت ها بزرگ تر باشند تا هنگام ورود و خروج بالشت از کاور، دچار مشکل نشده‌ واین کار به راحتی هر چه تمام تر انجام شود. روبالشتی ها همچنین دارای آویز های متععد در اطراف خود هستند و این آویز ها زیبایی و جلوه خاصی را به بالشت می بخشد و آن را شیک تر می کند.

فروش مستقیم انواع روبالشتی مخمل آبرنگی زیبا

فروش مستقیم انواع روبالشتی مخمل آبرنگی زیبا مرکز فروش مستقیم انواع روبالشتی مخملی، بهترین وبا کیفیت ترین روبالشتی ها را با دوخت های بسیار تمیز و طرح های بسیار زیبا به مشتریان و متقاضیان خود عرضه کرده و قیمت های گذاشته شده بر روی آن ها بسیار منصفانه و مناسب است. در حالت کلی قیمت نهایی این روبالشتی ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

اولین و مهم ترین عامل در تعیین قیمت روبالشتی ها، جنس آن ها است. به هر میزانی که پارچه استفاده شده نرم و لطیف باشد، به همان نسبت قیمت گران تری دارد. پارچه های چون ابریشم، مخمل و تترون جزء گران ترین پارچه های روبالشتی هستند.

عامل بعدی نوع دوخت و طرح روی روبالشتی ها می باشد. روبالشتی اگر دوخت صنعتی و تمیزی داشته باشد وهمچنین طرح ها و گلدوزی های خاص و منحصر به فرد روی آن ها دوخته شده باشد نسبت به روبالشتی های ساده و معمولی قیمت بیشتری خواهند داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *