candle 2400240 1920 فروش پتو ژله ای سه بعدی کیف دار در جدید ترین مدل ها

فروش پتو ژله ای کالاهای خواب ملزومات ضروری هستند که در دهه اخیر بیش از هر زمان دیگر به آنها توجه شده است. تولید انواع پتوهای کاربردی و زیبای ژله ای از جمله کارهایی است که در زمینه طراحی کالای خواب درجه یک و باکیفیت به آن توجه شده است. انواع مختلفی از پتوهای شکیل و لطیف ژله ای در طرح های ساده و سه بعدی در بازار وجود دارد که افراد با توجه به سلیقه خود می توانند محصولی زیبا را خریداری نمایند. فروش پتو ژله ای سه بعدی کیف دار در جدید ترین مدل ها با توجه به کیفیت بالای این نوع پتو و مزیت های متعدد آن مانند نرمی و لطافت و دوام بالا بسیار پر رونق است و مراکز مختلفی در سراسر کشور عرضه و توزیع پتوهای درجه یک ژله ای در طرح های فانتری و شیک را بر عهده دارند.

candle 2400240 1920 فروش پتو ژله ای سه بعدی کیف دار در جدید ترین مدل ها

پتو ژله ای سه بعدی

پتوهای ژله ای نسل جدیدی از پتو هستند که با استفاده از منسوجات و الیاف درجه یک و فناوری روز جهانی تولید می شوند. این نوع از پتوها در ابعاد و طرح های مختلف تولید می شوند که پتو ژله ای سه بعدی از بهترین و محبوب ترین مدل های آن است. پتوهای سه بعدی و ژله ای به گونه ای طراحی می شوند که طرح های روی آن حالت برجسته و زیبایی پیدا می کند و شکلی طبیعی به خود می گیرد. انواع مختلفی از طرح های کارتونی فانتری و کودکانه طرح گل و طبیعت طرح قلب و طرح های اسلیمی در تولید پتوهای ژله ای استفاده می شود. همچنین ترکیب رنگ های به کار رفته در طراحی این نوع پتو بسیار متنوع است و پالت رنگی جذاب پتوهای سه بعدی ژله ای این نوع از پتو را به یک انتخاب عالی برای اتاق کودکان و بزرگسالان تبدیل کرده است چرا که با انواع کالای خواب قابل ست کردن است و جلوه زیبا و چشم نواری را به اتاق استراحت و خواب می بخشد.پتوهای ژله ای باکیفیت سه بعدی دارای مزیت های بسیار زیادی هستند. این پتوها با استفاده از بهترین الیاف تولید می شوند. الیافی که فاقد هرگونه بوی نامطبوع هستند و هیچ اثر مضری برای سلامتی انسان ندارد. از آنجا که پتو به صورت مستقیم با اجزای صورت و پوست بدن در ارتباط است لازم است با مواد اولیه ای تولید شود که ایجاد حساسیت پوستی و تنفسی نکند.

5 فروش پتو ژله ای سه بعدی کیف دار در جدید ترین مدل ها

فروش پتو ژله ای

در ساخت و تولید پتوهای سه بعدی ژله ای به این امر توجه شده است و به همین علت این پتوها برای افراد آلرژیک و کودکان یک انتخاب عالی هستند.پتوهای ژله ای با داشتن بافتی نرم و لطیف و وزن متعادل فشار ملایمی را ایجاد می کند. گویی که انسان در یک پوشش نرم و با احساس پیچیده شده است که این امر باعث آزاد شدن طبیعی هورمون دوپامین می گردد و به آرامش عضلات و سیستم عصبی کمک کند. این پتو اضطراب خواب را هم تا حد زیادی کاهش می دهد و به کاهش استرس و بهبود تمرکز به ویژه در کودکانی که وابستگی عاطفی غیر نرمالی به والدین خود دارند موثر است. یکی از ویژگی های مهم پتوهای مرغوب ژله ای سه بعدی نسبت به سایر مدل های قدیمی پتو این است که در عین ایجاد گرمای مناسب و داشتن لطافت بی نظیر دارای وزن بسیار سبکی هستند. وزن سبک به نوبه خود امتیازات فراوانی را برای پتوهای ژله ای به همراه دارد. جمع کردن و تا کردن این پتو آسان تر از پتوهای سنگین قدیمی است و جای کمی را اشغال می کنند. حمل و نقل آنها آسان است و برای سفر یک گزینه عالی و کم جا هستند. همچنین شستشوی آنها به دلیل وزن کم آسان است و می توان با دست یا ماشین لباسشویی پتوهای ژله ای را شستشو داد.تراکم و بافت پتوی ژله ای مدل سه بعدی نیز بالا است به همین علت طی استفاده یا شستشوی مداوم دچار آسیب های جزیی مانند پارگی یا سوراخ شدگی یا از دست دادن کرک نمی شوند. این پتوها می توانند برای سال های متمادی با همان کیفیت و زیبایی اولیه باقی بمانند و نیاز به تعویض و خرید مکرر پتو را به حداقل ممکن می رسانند. داشتن کیف زیپ دار یکی از عواملی است که در سالم و زیبا ماندن انواع پتوهای ژله ای موثر می باشد و باعث می شود پتو از آسیب های احتمالی دور بماند.

7 فروش پتو ژله ای سه بعدی کیف دار در جدید ترین مدل ها

پتو ژله ای در جدید ترین مدل ها

تنوع بالای پتو از لحاظ اندازه طرح و رنگ نیز همانطور که گفته شد یکی از ویژگی های مثبت انواع پتوهای ژله ای است. این گوناگونی امکان انتخاب یک محصول مقاوم و زیبا مطابق با علاقه و سایر ملزومات اتاق خواب مانند رنگ رو تختی رنگ دیوار اتاق ها و لوازم چوبی را فراهم می آورد. خریداران می توانند با بررسی این موارد بهترین انواع پتو را تهیه و خریداری نمایند. برای مثال اگر فضای اتاق خواب کوچک است می توان از پتوهایی با رنگ های سفید و شاد و طرح های ساده استفاده نمود تا فضا دلبازتر به نظر بیایید.قیمت ارزان و اقتصادی را نیز می توان یکی دیگر از فواید انواع پتوهای ژله ای مدرن دانست. این نوع از پتوها نسبت به پتوهای سنگین دارای نرخ مناسب تری هستند. به همین علت تازه عروسان و افرادی که دارای رفت و آمد زیاد مهمان هستند می توانند تعداد بالایی از پتوهای ژله ای دارای طرح های سه بعدی را با قیمت ارزان و بدون دغدغه مالی خریداری نمایند.عرضه و فروش مدل های بروز و چشم نواز پتوی ژله ای با توجه به کیفیت بالا و نرخ ارزان آن توسط مراجع مختلفی انجام می شود. مجموعه عرضه و فروش مستقیم و آنلاین پتو یکی از برترین و معتبرترین مجموعه های فعال در این حوزه است که بهترین انواع پتوهای سه بعدی باکیفیت ژله ای را به صورت عمده و جزئی ارائه می نماید و امکان خریدی آسان و مقرون به صرفه را برای خریداران در سراسر کشور فراهم کرده است.در این بازار اینترنتی شما می توانید مدل های مختلف پتو ژله ای طرح ساده و سه بعدی را مشاهده نمایید و پس از بررسی جزئیات مرتبط با هر محصول مانند ابعاد ضخامت و قیمت روز پس از کسب مشورت از متخصصان فروش مجرب محصولی با کیفیت استثنایی و نرخ مقرون به صرفه را به صورت ثبت سفارش اینترنتی خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *