فروش ویژه پتو های گلبافت نرمینه با کیفیت عالی

آیا شما با پتو های گلبافت نرمینه آشنایی دارید؟ آیا با کیفیت و مشخصات پتو های گلبافت نرمینه آشنا هستید؟ آیا انواع مختلف این پتو را میشناسید؟ آیا تا کنون از پتو های پیچک استفاده کرده اید؟ آیا با انواع پتو های دو نفره طرح دار و طرح های آن ها آشنایی دارید؟

پتو گلبافت نرمینه
ما انسان ها حدود یک سوم زندگی خود را در خواب به سر میبریم و کسانی که خیلی خوش خواب اند، کمی بیشتر از یک سوم عمرشان را خواب هستند. در زمان خواب همه ما از یک پتو استفاده می کنیم.
اگر همین الان یک نظر سنجی در مورد خواب با پتو یا بدون پتو بگذاریم، به جرئت میتوانیم بگوییم که حتی یک در صد از مردم کل دنیا خواب بدون پتو را انتخاب نمیکنند. اصلاً می توانیم این طور بگوییم که خواب بدون پتو خواب نمی شود؛ به نظر شما دلیلش چیست؟
اگر کمی در خصوص این موضوع مطالعه کنید یا تحقیقات پزشکی و روان شناسی را مورد بررسی قرار دهید، متوجه می شوید که استفاده از پتو هنگام خواب شبانه و استراحت تا چه اندازه اهمیت دارد. همچنین متوجه خواهید شد که ریشه خیلی از مشکلات ما انسان ها همین موضوع خواب بد، خواب بدون پتو یا خواب با پتوی نا مناسب است. چند مورد از مشکلاتی که بسیار شایع در بین مردم هستند و ریشه آن ها در خواب بی کیفیت و ارتباط آن با استفاده از پتوی مناسب است را برای شما بیان میکنیم تا متوجه اهمیت استفاده از پتوی مناسب شوید.
در جامعه ما خیلی از افراد دچار اضافه وزن های شدید هستند. این موضوع از دو منظر با خواب و پتوی مناسب در ارتباط است. حتماً همه شما می دانید یا حداقل یک بار در تلویزیون یا رادیو شنیده اید که بی خوابی یا بد خوابیدن در شب باعث چاقی ما انسان ها می شود. شب زمان استراحت است، ما چه بخواهیم و چه نخواهیم شب ها به دلیل ترشح هورمون خواب در بدنمان احساس خواب آلودگی به ما دست میدهد، ولی برخی از ما دچار بی خوابی میشویم. همه ما اگر جای خواب مناسبی داشته باشیم، به راحتی به خواب میرویم، اما اگر جای خواب ما طوری باشد که ما احساس راحتی نکنیم، خوابیدن برای ما سخت می شود. بعضی از افراد ممکن است از شدت خستگی و مشغله های روزانه در جایی نا مناسب هم بتوانند بخوابند، اما همین افراد در مواقعی که زیاد خسته نباشند در جای نامناسب نمیتوانند راحت بخوابند.

پتو نرمینه گلبافت
گروه دیگری از افراد هم هستند که حتی در مواقعی که خیلی خسته باشند، باز هم اگر رخت خواب آن ها نا مناسب باشد، نمیتوانند بخوابند. دقیقاً همین جا است که اهمیت کالا های خواب به ویژه پتو مشخص میشود.
همه ما اگر تشک مناسب نداشته باشیم به هر سختی که شده میخوابیم، اما اکثر ما بدون پتو قادر نخواهیم بود که راحت بخوابیم و همین بی خوابی های شبانه اگر به درازا بکشد و این مشکل حل نشود، باعث بروز اضافه وزن های شدید در ما میشود. برای حل این مشکل تنها کافی است که پتو و بقیه لوازم خواب مناسب را برای خود انتخاب کنید.
نکته دوم در مورد پتو که بر چاقی افراد تأثیر گذار است را همیشه از گذشته های دور افراد مسن تر به ما میگفتند. آن ها معتقد بودند که استفاده از لحاف و پتو در زمان خواب، باعث می شود در بدن ما با انجام یک سری فرآیندها کاهش چربی در نتیجه کاهش وزن اتفاق بیافتد. این موضوع واقعاً اتفاق می افتد؛ در زمان استراحت های شبانه ما، وقتی که پتو روی بدن قرار دارد، انجام فرآیند هایی در بدن ما سازو کار کاهش چربی های اضافه بدن را رقم میزنند.

خواص پتو نرمینه گلبافت
مورد دیگری که در خصوص فواید پتو میتوانیم مثال بزنیم، تأثیر خواب بر پوست و موی ما است. اگر هر کدام از ما ناراحتی در زمینه خواب های شبانه پیدا کنیم و شب هنگام به درستی نخوابیم، روز بعد پوست ما حالت کدری خواهد داشت. چنین روزی که شب را درست و با کیفیت نخوابیده اید، اگر خود را در آینه ببنید، متوجه خواهید شد که صورت شما پژمرده و خسته است.
اگر این بی خوابی های شبانه ادامه دار شود، پوست شما روز به روز حالت بدتری به خود خواهد گرفت. حتی بد خوابی های شب باعث میشود که ما به تدریج دچار ریزش مو شویم. تمام این معضلات به خاطر خواب نا مناسب به وجود می آیند که شما تنها با تأمین یک پتوی مناسب میتوانید این مشکلات را از بین ببرید، چرا که پتو تأثیرات شگفت انگیزی بر اینکه ما راحت و با کیفیت عالی بخوابیم دارد، به علاوه با داشتن یک خواب عالی و منظم هر روز سر حال از خواب بیدار شوید.
تمام این موارد ما را وادار میکند که برای سلامت جسم و روح خود به خرید پتویی با کیفیت اعلا اقدام کنیم. در حال حاضر پتو های زیادی در بازار ایران به فروش میرسند که هر کدام ویژگی ها، ابعاد، طرح و رنگ متفاوتی دارند. هر کس بنا بر مواردی که برایش اهمیت دارد، پتوی خود را انتخاب میکند.
ما در اینجا قصد داریم سه مدل از پتو های بازار که تمام ویژگی های یک پتوی ایده آل را دارند به شما معرفی کنیم، پس تا انتهای مطلب همراه ما بمانید.

معرفی انواع پتو های گلبافت نرمینه، کیفیت و ابعاد آن ها

معرفی انواع پتو های گلبافت نرمینه، کیفیت و ابعاد آن ها

پتو های گلبافت نرمینه که توسط کارخانه گلبافت تولید میشوند، پتو هایی با طرح و رنگ های مختلف هستند. این پتو ها با انواع معمولی و گل برجسته تولید میشوند.
پتو های گلبافت نرمینه به صورت یک نفره با ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر مربع و دو نفره با ابعاد ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر مربع تولید میشوند.
طرح های پتو های گلبافت نرمینه خیلی زیبا و متنوع هستند. این پتو ها برای استفاده به عنوان روتختی مناسب هستند، چون هم دارای اندازه ای مناسب برای پوشاندن تخت ها هستند و هم به دلیل طرح های زیبایی که دارند باعث میشوند تخت خواب شما خیلی زیبا تر به نظر بیاید.
وزن پتو های یک نفره گلبافت نرمینه ۲ کیلو گرم و وزن دو نفره این پتو ۲٫۵ کیلو گرم است.
رنگ پتو های گلبافت نرمینه رنگی براق و دلنشین است. همچنین تنوع رنگ بالایی هم دارند.
برای شست و شوی پتو های گلبافت نرمینه می توانید از روش شست و شو با دست در منزل یا از ماشین لباس شویی استفاده کنید. برای شست و شوی پتوی خود با توجه به الیافی که پتو دارد، از مواد شوینده مناسب آن الیاف استفاده کنید. نکات مربوط به شست و شوی صحیح پتو گلبافت نرمینه به طور کامل در برچسب شست و شو یا بروشور شست و شو توضیح داده شده است.
پتو های گلبافت نرمینه با استفاده از الیافی مرغوب و صد در صد خالص پلی استر تولید میشوند. این الیاف با استفاده از بهترین شیوه بافت و تولید پتو، همچنین با مجهز ترین دستگاه ها برای تولید پتو به کار گرفته میشوند.
پتو های گلبافت نرمینه با تراکم الیاف خیلی زیاد تولید میشوند. انسجام زیادی که پتو های گلبافت نرمینه دارند، باعث میشود تا این پتو نخ کش نشود، پرز ریزی نداشته باشد و ماندگاری خیلی زیادی نیز داشته باشد.
پتو های گلبافت نرمینه نرمی و لطافت فوق العاده زیادی دارند، مخصوصاً مدل گل برجسته این پتو ها نرمی و لطافت خیلی بیشتری نسبت به همه مدل های پتو دارد.
پتو های گلبافت نرمینه ضد حساسیت هستند.

معرفی ویژگی ها و انواع پتو پیچک

معرفی ویژگی ها و انواع پتو پیچک

پتو های پیچک دارای مدل های یک نفره، دو نفره، نوجوان و کودک هستند.
پتو های پیچک از مزایای زیادی برخوردار هستند که به توضیح آن ها میپردازیم.
این پتو ها پتو های بسیار مناسبی برای استفاده در فصل پاییز و زمستان هستند، چون که گرمای خیلی خوبی ایجاد میکنند. ضخامت آن ها نیز بسیار مناسب است، این پتوها نازک نیستند و بیش از اندازه ضخیم هم نیستند، بلکه دارای ضخامتی مناسب هستند.
پتو های پیچک زیبا ترین پتویی هستند که می توانید خریداری کنید. این پتو ها دارای طرح هایی شیک و خاص هستند، طرح های روی پتو های پیچک دارای تنوع و زیبایی زیادی هستند که باعث شده اغلب افراد جامعه این مدل پتو را برای خانه خود خریداری کنند.
پتو های پیچک دارای انواع گل برجسته و معمولی هستند که هر دو مدل این پتو بسیار متنوع و زیبا هستند.
تنوع رنگ بندی این پتو نیز خیلی زیاد است. رنگ های استفاده شده برای تولید پتو های پیچک بسیار با کیفیت هستند. این برند از رنگ های درجه یک برای تولید پتو های خود استفاده میکند که سبب میشود پتو های پیچک دارای براقیت خاصی باشند. استفاده از پتو های پیچک با رنگ های زیبایی که دارند، میتواند اتاق خواب شما را بسیار زیبا کند.

وزن و ابعاد پتو نرمینه گلبافت
پتو های یک نفره پیچک دارای ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر مربع و وزن ۲٫۵ کیلو گرم هستند. انواع دو نفره پتو های پیچک دارای ابعادی برابر با ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر مربع و وزن ۳٫۵ کیلو گرم هستند.
پتو های پیچک بسیار نرم و لطیف هستند. نرمی و لطافت یکی از ویژگی هایی است که یک پتوی ایده آل باید داشته باشد. لطافت پتو یک عامل بسیار مهم برای داشتن خواب آرام و لذت بخش میباشد، پتویی که نرم باشد، باعث ایجاد حس آرامش بیشتری در خواب شبانه برای ما میشود و اگر پتوی ما به اندازه کافی نرم و لطیف نباشد، این حس را تجربه نخواهیم کرد.
پتو های پیچک قابل شست و شو هستند. قابل شست و شو بودن نیز یک ویژگی خیلی مهم برای پتو است. اگر پتویی قابلیت شست و شو نداشته باشد و پتو را نتوانیم بشوریم، ظاهر تخت خواب ما را بد جلوه میدهد، پس بهتر است پتویی بخرید که بتوانید آن را بشویید. پتو های پیچک را میتوانید با دست یا ماشین لباس شویی بشویید. در زمان شست و شو حتماً به نکات مشخص شده برای شست و شوی نوع خاص پتوی خود دقت کنید. نکات شست و شوی مخصوص هر نوع پتو معمولاً یا در بروشور شست و شوی پتو یا در برچسب شست و شوی پتو عنوان شده است.
پتو های پیچک ضد حساسیت هستند. شما زمان استفاده از این پتو دچار بروز هیچ گونه حساسیتی نمیشوید، چون که الیاف استفاده شده در تولید پتو های پیچک قبل از ورود به مراحل تولید کاملاً ضدعفونی و طی انجام فرآیندهایی ضد حساسیت میشوند.

معرفی پتو های طرح دار

معرفی پتو های طرح دار

پتو های طرح دار یکی از هزاران نوع پتویی هستند که در ایران تولید میشوند. این پتو بسیار پر طرافدار است. پتو های طرح دار به واسطه نقش و نگار زیبایی که روی آن ها وجود دارد، از جانب مشتریان و خریداران بسیار حمایت میشوند. خیلی از ما برای خرید پتو مدل های تک رنگ آن را انتخاب نمیکنیم، بلکه سراغ پتو هایی که طرح دار هستند میرویم. این مورد مخصوصاً در رابطه خانم های خانه دار بیشتر اتفاق می افتد، پتو های طرح دار اغلب الهام گرفته از طبیعت و انواع گل ها هستند که این طرح ها بسیار با سلیقه خیلی از افراد به ویژه خانم ها سازگار هستند و به دلیل طرح های زیبایی که دارند، بهترین گزینه برای روتختی هستند، به جای خرید روتختی میتوانید از پتو های طرح دار به عنوان روتختی استفاده کنید که بسیار هم جلوه زیبایی به اتاق خواب و تخت شما میدهند.

پتو های طرح دار دارای انواع یک نفره و دو نفره هستند.

پتو های طرح دار دارای انواع یک نفره و دو نفره هستند.

ابعاد یک نفره پتو های طرح دار ۱۶۰ در ۲۱۰ سانتی متر مربع و ابعاد دو نفره آن ها ۲۲۰ در ۲۳۰ سانتی متر مربع است.
پتو های طرح دار توسط کارخانه های مختلفی تولید میشوند، این کارخانه ها از الیاف پلی استر برای تولید این مدل پتو ها استفاده میکنند.
پتو های طرح دار واقعاً لطیف هستند، لطافت آن ها در کنار طرح های زیبایی که دارند باعث شده که استفاده از این پتو برای خریداران آن بسیار لذت بخش باشد.
پتو های طرح دار اغلب قیمت مناسبی دارند که خرید آن‎ها را برای همه افراد جامعه ممکن میسازد. این پتو به دلیل قیمت مناسب و زیبایی زیادی که دارد برای کادو دادن نیز بسیار گزینه خوبی هست.

نحوه خرید پتو های گلبافت نرمینه، پتو پیچک و پتو های طرح دار

نحوه خرید پتو های گلبافت نرمینه، پتو پیچک و پتو های طرح دار

برای خرید این پتو ها میتوانید به نمایندگی های معتبر فروش تولیدی های این پتو ها مراجعه کنید. همچنین میتوانید از طریق سایت ما برای خرید انواع این پتو اقدام کنید. در این سایت تمام مدل های این پتو ها و قیمت آن ها درج شده است که میتوانید انواع مختلف را از همه نظر ها مورد ارزیابی و مقایسه قرار دهید، سپس اقدام به ثبت سفارشات خود کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *