34da0b48d71a16e608916ea9a08d5a4b فروشندگان پتو گلبافت ساده مسافرتی

فروشندگان پتو گلبافت ساده مسافرتی، با ارائه این محصول شیک و جذاب، توانسته اند رضایت بخش قابل توجهی از مشتریان را جلب نمایند. این افراد با آگاهی از نیاز مشتریان و در نظر گرفتن سلیقه آنها، محصول مورد نظر را در اختیار آنها قرار خواهند داد. پتوهای گلبافت مسافرتی به دلیل کیفیت و مرغوبیتی که در ساختار خود دارند، به خوبی می توانند نیاز مشتریان را برطرف نموده و برای آنها مفید باشند.

فروشندگان پتو گلبافت ساده مسافرتی

انواع طرح های پتو گلبافت ساده

انواع طرح های پتو گلبافت ساده پتو گلبافت، پتویی نرم و لطیف بوده و البته بسیار زیباست. پتوها رنگهای مختلفی دارند و گاه با استفاده از طرح های برگرفته از اشکال هندسی، حیوانات و گلهای موجود در طبیعت، طرحهای عروسکی و کارتونی و غیره به بهترین شکل طراحی شده و مورد توجه افراد قرار گرفته است.
انتخاب رنگ و طرح پتو برای افراد معمولاً بر اساس دکوراسیون اتاق و تمی که دارد انجام می گیرد؛ اما پتوهای گلبافت ساده، با رنگ یکنواخت و شکل ساده خود می توانند مناسب با هر دکوراسیونی باشند.
اگر شما هم مانند بسیاری دیگر از افراد همواره زیبایی را در سادگی می دانید، باید بگوییم این پتو گزینه ای عالی برای شما می باشد.
پتو گلبافت ساده بر اساس کاربرد و اندازه خود انواعی دارد که علاقه مندان بر مبنای نیاز خو از بین آنها انتخاب می نمایند.
انواع طرح های پتو گلبافت ساده:

  • پتو ژله ای
  • حوله ای
  • مسافرتی
  • بزرگسال

سازندگان انواع پتو به دلیل اینکه بتوانند رضایت طیف وسیعی از سلایق مختلف را تحت پوشش خود قرار داده و برای انواع سلیقه ها محصول مورد نظر را داشته باشند، اقدام به تولید پتوهای ساده در رنگهای مختلف نموده اند که در کنار نمونه های طرحدار توانسته جایگاه خوبی را در بین مشتریان بدست آورد.
|این امر که نقطه عطفی در تولید پتو از سوی آنها محسوب می شود، به سودآوری بیشتر در این عرصه کمک کرده است.

قیمت پتو گلبافت مسافرتی پلی استر

قیمت پتو گلبافت مسافرتی پلی استر پتوها با استفاده از الیاف مصنوعی و طبیعی و یا ترکیب این دو تولید می شوند. یکی از الیاف مصنوعی مقاوم و عالی که در تولید انواع پتو توانسته نقش مناسبی ایفا نماید، پلی استر است که دوام خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.
پتو گلبافت پلی استر با استفاده از این الیاف توانسته خصوصیات مثبت فراوانی بیابد و به عنوان یک روانداز عالی مطرح شود.
پتو گلبافت مسافرتی که از جمله پتوهای سبک و کم وزن به حساب می آید، از قیمت خوبی برخوردار است و خرید آن بسیار به صرفه است. البته قیمت پتو گلبافت بستگی به ابعاد و طرح آن دارد؛ نمونه های مسافرتی به دلیل ابعاد نسبتاً کوچک، طرح ساده و وزن کم، طبیعتاً از تناسب بیشتر در قیمت خود برخوردار هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *