ae1d887f101d2fd8c73b73372c7a4ce2 عرضه پتو نرمینه ساده گل برجسته

پتو انواع بسیار متعدد و گوناگونی دارا می باشد و یکی از بهترین پتو ها، از نظر جنس، طرح و قیمت، پتو نرمینه ساده گل برجسته می باشد و ما عرضه پتو نرمینه ساده را در دست گرفته ایم و همچنین انواع پتو نرمینه جدید را نیز عرضه می کنیم.

پتو هایی‌که توسط ما عرضه می شوند دارای دوام، کیفیت و زیبایی چشمگیری هستند و ما می خواهیم در مورد این نوع پتوها، به شما اطلاعاتی مفید ارائه دهیم.

در حال حاضر ما با انواع متنوعی از پتو ها در بازار مواجه هستیم که از بهترین و پر استفاده ترین آنها می‌توانیم به پتوی نرمینه ساده اشاره داشته باشیم، این پتوها از استقبال خرید ویژه‌ای برخوردار است و مرکز عرضه پتوی نرمینه ساده گل برجسته تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا بهترین و با کیفیت ترین آنها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد و در مواردی به ارائه عمده آنها می‌پردازد.

عرضه پتو نرمینه ساده گل برجسته

رنگ بندی زیبای پتو نرمینه ساده

رنگ بندی زیبای پتو نرمینه ساده

پتو نرمینه ساده، دارای رنگ بندی و زیبای بسیار چشمگیری است.

برخی از پتو های نرمینه از ترکیب رنگ‌های زیادی تولید شده اند زیرا  دارای طرح های زیبایی هستند اما برخی دیگر کاملا ساده و یک دست هستند و همینطور به صورت تک رنگ نیز موجود هستند.

از رنگ‌های زیبا و پرطرفدار پتو نرمینه ساده می توان؛ سرمه ای، زرشکی، نارنجی، زرد، سبز، قهوه ای، کرمی آبی، بنفش، صورتی و … را نام برد و در مدل های طرح دار این پتو، بسته به نوع طرح، این رنگ ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند، توجه داشته باشید که رنگ های پتوهای نرمینه از رنگ‌های طبیعی تولید شده اند و بسیار با دوام هستند و درصورت شستشو زیاد و استفاده زیاد، به هیچ عنوان تغییر رنگ و یا شکل نمی دهند.

پتو های نرمینه بسیار نرم هستند و نرمی آن ها در صورت تماس با پوست باعث حس آرامش و خوبی را به همراه دارد، این پتو ها به هیچ‌ عنوان موجب حساسیت، خارش و سوزش پوست نمی شوند زیرا از الیاف و نخ های نانو که دارای ترکیبات خاصی هستند تولید شده اند.

پتو های نرمینه، وزن بسیار مناسبی دارند و بسیار گرم کننده هستند، زیرا فاصله بین تار و پود بافت های آن ها، بسیار کم است و کاملا متراکم بافته شده اند.

از ویژگی های مهم‌ پتو نرمینه، سایز و اندازه بسیار متناسب و استاندارد آن است، زیرا نه انقدر بزرگ است که دردسر ساز باشد و نه انقدر کوچک که برای استفاده کردن نامناسب باشد.

پتوی نرمینه دارای لطافتی بسیار خاص بوده که می تواند گرمای بدن را به خوبی حفظ کند در فصول سرد سال مانع احساس سرما در فرد خواهد شد علاوه بر این الیاف آن ضد حساسیت بوده و به برخلاف بسیاری از الیاف های کم کیفیت و نامرغوب باعث آلرژی و حساسیت پوستی در فرد نخواهد شد.

این پتو در نمونه های دو نفره و تک نفره در بازار وجود دارد و افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود نمونه ای از آنها را خریداری کنند، اما در عین کیفیت بالای آن زیبایی خارق العاده ای دارد و شما می توانید از آن برای تزیین تخت خود استفاده کنید این محصول دارای رنگ بندی های بسیار متنوع و شادی بوده و می توانید با توجه به دکوراسیون و سلیقه اعضای خانواده مناسب ترین رنگ از آن را انتخاب نمایید.

قیمت پتو نرمینه ساده در سال جدید

قیمت پتو نرمینه ساده در سال جدید

اگر به دنبال خرید پتو نرمینه ساده هستید باید به عرضتان برسانیم که ما از برترین عرضه کنندگان پتو نرمینه هستیم که محصولات خود را با مناسب ترین قیمت سال عرضه می کنیم.

شما مشتریان‌ گرامی‌ می توانید، جهت کسب اطلاعات از نحوه تولید، فروش و قیمت پتو نرمینه ساده در سال جدید، به وب سایت ما مراجعه فرمایید و یا در صورت تمایل به دفاتر فروش مراجعه کنید و با اطمینان از کیفیت و سلامت محصولات، پتوهایی زیبا و با دوام را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

قیمت پتو نرمینه ساده بسیار متنوع است اما شما با تهیه عمده آنها میتوانید دست واسطه را از معامله حذف کنید و مستقیماً با ارائه دهنده واقعی معامله خود انجام دهید، با این وجود خرید برای شما به صرفه تر خواهد شد و می توانید تعداد بیش تری از پتو را خریداری کنید.

ویژگی های منحصر به فرد پتو نرمینه گل برجسته

ویژگی های منحصر به فرد پتو نرمینه گل برجسته در حال حاضر کارخانه‌های تولید کننده پتو نرمینه در انواع متنوعی به بازار ارائه می‌دهند هر یک از این پتوها دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌شود، یکی از آنها پتو نرمینه مدل نگین می باشد این پتو دارای تنوع بسیار زیادی بوده و در انواع رنگ های مختلفی به بازار ارائه می‌شود دو ساز تک نفره و دو نفره از آن به فروش می‌رسد و در ساک ‌های ویژه‌ ای بسته‌بندی می‌شود و به صورت دستی و ماشینی قابل شستشو است.

پتوی نرمینه مدل نرمین هم در سایز های یک نفره و دو نفره به فروش میرسند که نوع دو نفره آن میتواند کادوی مناسبی برای عروس و دامادها باشد. علاوه بر کیفیت ساخت عالی که در رنگ ها و طرح های شیک و خاص تولید میشود، اندازه آن مطرح است که سایز آن نسبت به انواع دیگری از محصولات نرمینه اندکی بزرگ تر است.

خرید مستقیم پتو نرمینه گل برجسته ساده

خرید مستقیم پتو نرمینه گل برجسته ساده روش های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها پتو نرمینه گل برجسته خود را خریداری کنید یکی از آنها مراجعه حضوری به مراکز عرضه انواع پتو میباشد اما شاید چنین روش خریدی برای بسیاری از افراد مقدور نباشد با این وجود می توانید از طریق درگاه اینترنتی با کیفیت‌ ترین پتو نرمینه خود را خریداری کنید و خرید به صرفه داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *