a5e1a503e21c1900ceb7e3bfd1eddda5 عرضه عمده پتو شادیلون در اصفهان

پتو نه تنها گرمای مورد نیاز را تامین می سازد، بلکه القا کننده‌ی حس آرامش نیز بوده و یک خواب ایده آل را میسر می سازد. البته هر پتویی چنین مزیتی نداشته و تنها نمونه های مناسب این کالا این چنین خواهند بود، مانند پتو شادیلون که کیفیت فراوانی را به همراه دارد. اما یکی از تولیدکنندگان اصلی پتو شادیلون اصفهان است که دارای کارخانجات تولیدکننده‌ی گسترده ای بوده و اقدام به عرضه عمده انواع پتو شادیلون فانتزی و ساده، متناسب با نیاز همه نموده است.

عرضه عمده پتو شادیلون در اصفهان

مقایسه پتو شادیلون با دیگر انواع پتوها

مقایسه پتو شادیلون با دیگر انواع پتوها همانطور که وجود اقلامی مانند بالشت و تشک برای خواب، پر اهمیت بوده، پتو نیز به همین منوال بوده و لزوم وجود آن واقعاً احساس می شود، در واقع تمامی کالاهای خواب از جمله پتو، بالشت و تشک در کنار هم تکمیل کننده‌ی پروسه خواب بوده و با هم یک خواب باکیفیت و آرام بخش را رقم خواهند زد.

همانطور که گفتیم یکی از بهترین انواع پتو که برای انتخاب، مناسب بوده و تضمین کننده‌ی یک خواب عالی خواهد بود، پتو شادیلون است که می خواهیم به مقایسه آن با دیگر انواع پتوهای موجود بپردازیم:

  1. از الیاف بسیار درجه یک نظیر پلی استر ضد حساسیت در ساخت این پتو بهره برده اند که این ویژگی از پتوهای معمولی به دور است.
  2. اگرچه از الیاف مصنوعی پلی استر در تولید پتو شادیلون استفاده کرده اند، اما بسیار شبیه به پتوهای ابریشمی طبیعی بوده و چنین مشخصه ای در کمتر پتویی به چشم می خورد.
  3. طرح های گل برجسته ریز نقش در پتو شادیلون به چشم می خورند که آن را از سایر پتوها متمایز نموده اند.
  4. دارای سطح براقی بوده و این ویژگی تنها در پتوهای باکیفیت مثل پتو شادیلون وجود خواهد داشت.
  5. نوار دوزی در حاشیه این محصول صورت گرفته و بنابراین نخ ریش نخواهد شد.
  6. یکی دیگر از ویژگی هایی که در پتو شادیلون وجود داشته و آن را نسبت به انواع دیگر پتو برتری بخشیده، این است که ضمن تامین گرمای بسیار زیاد و ضخامت عالی، بسیار سبک و کم وزن می باشد.

علت صادرات انواع پتو شادیلون اصفهان

علت صادرات انواع پتو شادیلون اصفهان انواع پتو شادیلون اصفهان که توسط برترین واحدهای تولیدکننده کشور در دست تولید قرار گرفته و به صورت عمده عرضه گشته اند، دارای کیفیت جهانی بوده و این ویژگی به ثبت نیز رسیده است؛ به همین دلیل است که محصولات مربوط به این برند در بازارهای صادراتی نیز توانسته اند جایگاه ویژه ای را از آن خود سازند.

در واقع علت صادرات پتو شادیلون را می توان در مرغوبیت به اثبات رسیده‌ی این محصول جستجو کرد که در کانون توجه خریداران خارجی قرار گرفته و افزایش فروش آن در حوزه های خارجی را به دنبال داشته است.
اما انواع پتوی شادیلون که در معرض صادرات گسترده قرار گرفته و افزون بر کیفیت، ظاهر مدرن و بی نظیری را به خود اختصاص داده اند، شامل چنین محصولاتی خواهند شد:

  • پتو شادیلون دونفره و یک نفره
  • پتو شادیلون طرح ساده و برجسته
  • پتوهای تک لایه و دولایه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *