پتو ارزان قیمت

پتو ارزان قیمت


آیا از نام و خصوصیات انواع پتو باکیفیت ایرانی آگاهی دارید و به دنبال به دست آوردن اطلاعات در این رابطه هستید؟ اگر به دنبال فهمیدن اطلاعات در مورد انواع پتو هستید با ما همراه باشید؟ پتو انواع مختلف دارد که می توان به

  • پتو نمدی
  • پتو سربازی
  • پتو مینگ
  • پتو راشل

اشاره کرد که هر یک خواص و مشخصات منحصر به فرد را به خود اختصاص داده است که به ترتیب در مورد این پتوها توضیحاتی را خدمت شما عرض می کنم.

برای فهمیدن خصوصیات انواع پتو باکیفیت ایرانی با ما همراه باشید.

تفاوت پتو نمدی با پتو سربازی

در مورد پتو نمدی باید به این موضوع اشاره کنم که این مدل بافت آن مانند نمد است و پرز چندانی دارد و در گذشته از پنبه و پشم در بافت آن استفاده می شده است ولی به مرور زمان پنبه و پشم از تار و پود آن حذف شده است و جای خود را به آکریلیک و پلی استر داده اند و در مورد پتو سربازی باید به این موضوع اشاره کنم که همان پتو نمدی است ولی به نام پتو سربازی مشهور شده است.

نمدی 2 خصوصیات انواع پتو باکیفیت ایرانی

نمدی خصوصیات انواع پتو باکیفیت ایرانی

مشخصات پتو مینگ

در مورد پتو مینگ باید به این مورد اشاره کنم که این محصول را بسیار شبیه با پتو نمدی یا سرباری تولید می شود ولی با این تفاوت که پرز این محصول بلند بوده و از پتو نمدی نرمتر می باشد و این پتو را با طرحهای متفاوت تولید می کنند.

این محصول در گذشته یکی از انواع پتو باکیفیت ایرانی بوده است و همچنان می تواند این رتبه را کسب کند.

2 پتو مینگ خصوصیات انواع پتو باکیفیت ایرانی

3 پتو مینگ خصوصیات انواع پتو باکیفیت ایرانی

خصوصیات پتو راشل

در مورد این نوع پتو که به آن پتو راشل می گویند، باید خدمت شما عرض کنم که این پتو جدیدترین نوع پتو می باشد و از نمونه های معرفی شده در بالا نرمتر و پرز آن از تراکم بیشتری برخوردار است و شایان ذکر است که نوع پتو را در طرحها و نقشه های مختلف و با ابعاد متفاوت تولید می کنند.

این نوع پتو یکی از انواع پتو باکیفیت ایرانی می باشد که روز به روز به خواهان آن اضافه می شود.

راشل خصوصیات انواع پتو باکیفیت ایرانی
راشل 3 خصوصیات انواع پتو باکیفیت ایرانی
در مورد کیفیت پتو هایی که در بالا مورد بررسی قرار دادم باید خدمت شما عرض کنم که این پتو را می توان با مرغوبیتهای متفاوت تولید کرد و اگر خواسته باشید پتو باکیفیت را تولید کنید باید به نوع نخ بکار رفته در آن دقت کنید تا به درجه مرغوبیت دست یابید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *