81b3c17b0f16c11a52c98004f4b3312c خرید پتوی شادیلون کودک به قیمت کارخانه

خرید پتوی شادیلون کودک به قیمت کارخانه به دلیل قیمت عمده و خرید بدون واسطه، برای مصرف کننده به صرفه خواهد بود. اگر مایل یک خرید آسان، ارزان و اقتصادی هستید مراجعه به این سایت و خرید مستقیم از تولید کننده به شما توصیه می شود.

خرید پتوی شادیلون کودک به قیمت کارخانه

انواع مدل های پتوی شادیلون کودک

انواع مدل های پتوی شادیلون کودک پتوی شادیلون که یکی از انواع پتو های گلبافت است، اما از لحاظ حجم و ابعاد کمی با آن تفاوت دارد در انواع مختلف تولید می شود.برخی از مدل های پتوی شادیلون کودک به شرح زیر است:

  • گل برجسته

این طرح جز ساده ترین طرح های این پتو محسوب می شود، گل و نقش های این پتو حالتی برجسته و برآمده دارد.

  • طرح های کودکانی

در این مدل شما شاهد طرح های ساده کودکانه هستید مانند تصویر ساده از یک خانه، نمایش اعداد و…

  • طرح های کارتونی

کارتون های کودکانه برای کودکان جایگاه مهمی دارید، به همین دلیل بود که پتو های کودکان در طرح های کارتونی معروف مانند سیندرلا، سفید برفی، مینیون ها، شگفت انگیزان، بن تن و… تولید شده است.

برخی از مشخصات یک پتوی شادیلون کودک به شرح زیر است؛ 

  • نرم بودن

کودکان همواره به محصولاتی نرم و لطیف علاقه زیادی نشان می دهند، با توجه به این موضوع که نرمی و لطافت پتو در ایجاد حس خوب در هنگام خواب نقش مهمی دارد. تلاش می شود که هنگام تولید پتوی کودک از الیافی استفاده شود که بتواند این نرمی و لطافت را تامین کند.

  • وزن مناسب

وزن از ملاک های یک پتو است، پتوی مناسب و با کیفیت باید از وزن مطلوبی برخوردار باشد. وزن مناسب به خواب عمیق و شستشو راحت پتو کمک می کند.

  • استفاده شده از الیاف ضد حساسیت

برخی از کودکان پس از تولد و حتی تا سال های اولیه زندگی خود از مشکل آسم و تنگی نفس رنگ می برند، با توجه به اینکه وجود برخی از الیاف در تولید پتو های کودک می‌تواند منجر به افزایش علایم این مشکل در کودکان شود، از این رو در تولید پتو های کودک تلاش می شود تا از الیاف حساسیت‌زا استفاده نشود.

فروش پتوی شادیلون کودک ارزان

فروش پتوی شادیلون کودک ارزان در گذشته مسافت شهر ها سبب می شد که افراد به محصولات مناطق خود قانع باشند اما امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه حمل و نقل و تکنولوژی ایجاد شده این مانع برطرف شده است به طوری که شما در هر کجا از کشور باشید می توانید با در دست داشتن یک تلفن همراه یا رایانه ای که امکان اتصال به اینترنت را دارد، به این سایت مراجعه کرده، پس از مشاهده قیمت ها اقدام به خرید پتوی کودک ارزان کنید. بدین ترتیب شما شاهد فروش پتوی شادیلون کودک ارزان هستید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *