خرید عمده پتو گلبافت اصل

آیا پتو گلبافت اصل را می شناسید؟ آیا از قیمت خرید عمده پتو گلبافت اصل این نوع پتو اطلاعاتی دارید؟ شاید برایمان این سؤال پیش آمده باشد که پتوی بچه گانه گلبافت اصل چیست؟

پتویی بی نظیر و باکیفیت در رده پتوهای بچه گانه است. این پتو با مدرن ترین دستگاه های صنعتی تولید پتو تولید شده است. خرید عمده پتو گلبافت اصل به راحتی از طریق سایت های فروش پتو صورت میگیرد.
شرکت تولیدی گلبافت یکی از معتبرترین و قدیمی ترین کارخانه های تولیدی پتوهای باکیفیت است. شرکت گلبافت در زمینه تولید بالشت، پتو، سرویس خواب و … قدم های نوین چندساله ای را برداشته، از جمله پتو گلبافت بچه گانه که تولید و ساخت آن منحصر به فرد است.
شرکت صنعتی گلبافت از سال ۱۳۸۴ تاکنون طی ۴۸ سال فعالیت درخشان داشته است و در زمینه نساجی و تولید کالاهای خواب متنوع گام های بزرگی برداشته است. شعار این شرکت «کیفیت اتفاقی نیست» است که این جمله بیانگر کیفیت بالای این محصول است، طبیعتاً کیفیت اتفاقی نیست و برای تولید یک سرویس خواب مناسب نیاز به تجربه چندین ساله و استفاده از متخصصان کارکشته در این زمینه است.
محصولات متنوع و باکیفیتی توسط شرکت گلبافت از ابتدای تأسیس تاکنون به بازار ارائه شده است. ازجمله پتوهای متنوع این شرکت، به پتوی بچه گانه گلبافت میتوان اشاه کرد که پتو گل برجسته، پتو سفارشی، پتو پر گلبافت از دیگر تولیدهای این شرکت است.

پتو گلبافت اصل
تولیدات شرکت گلبافت اصل در نوع دوخت باکیفیت ازجمله: (دوخت گلدوزی، چرم دوزی و…) است.
شرکت تولیدی گلبافت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، پتو را در انواع مدل و رنگ متنوع متناسب با خریداران و سلیقه دوستداران پتو ارائه مینماید. محصولات شرکت گلبافت علاوه بر توزیع در بازار داخلی توانست محصولات خود را در سطح جهانی مطرح کند و محصولات شرکت گلبافت در خارج از کشور هم مخاطبان زیادی دارد و با صادرات این محصولات ازجمله پتو بچه گانه باکیفیت به عنوان اولین صادرکننده مطرح است.
شرکت تولیدی گلبافت برای تولید محصولات بی نظیر و خاص خود عبارت «گلبافت» را برای تمامی محصولات خود به کار برده است. برای خرید مطمئن از شرکت گلبافت این عبارت را بر روی تمامی محصولات خود درج کرده است.
جهت خرید عمده پتو گلبافت اصیل میتوانید با مراجعه به تولیدکننده و عرضه کننده انحصاری آن پتو (شرکت تولیدی گلبافت) خریداری کنید. برای سفارش و خرید پتو با مراجعه به سایت شرکت گلبافت میتوانید این پتوی بااصالت را با رنگ بندی متنوع و طرح دلخواه خود خریداری کنید. مزیت خرید اینترنتی به خصوص در زمان کرونا این است که نیاز به مراجعه حضوری نیست و کالای خواب بچه خود را به صورت غیرحضوری و به صورت عمده میتوانید سفارش دهید. خرید عمده این مزیت را دارد که تخفیفات و امتیاز ویژه ای را به خریداران خود عطا کند تا در هنگام خرید، این محصول باکیفیت را در سایت با رنگ های متنوع مشاهده کرده و همچنین با مشاهده نمونه های دیگر این پتو و انتخاب طرح دلخواه خود، سپس اقدام به خرید کنید.
خرید پتو گلبافت اصل به صورت عمده و تک است. برای خرید عمده پتو گلبافت اصل میتوانید با مراجعه حضوری به شرکت گلبافت یا نمایندگی های انحصاری شرکت، این محصول باکیفیت را خریداری کنید.

پتو بچه گانه گلبافت چیست

پتو بچه گانه گلبافت چیست

شاید برایمان این سؤال پیش آمده باشد که پتو بچه گانه چیست؟ پتو بچه گانه گلبافت چیست؟ شرکت گلبافت چیست؟ در این محتوا تا حد زیادی به پاسخ این سؤالات میپردازیم و بهترین برند به همراه باکیفیت ترین تولیدات را خواهیم گفت، لطفاً با ما همراه باشید.
یکی از مهم ترین و اصلی ترین نیازهای بچه ها خواب است. یک خواب راحت به عواملی نیاز دارد. نیاز به خواب برای کودکان به خصوص کودکانی که در سال های اولیه زندگی خود هستندبسیار بیشتر است، نوزادان تازه متولدشده به طور معمول ۲۰ الی ۲۲ ساعت در هر ۲۴ ساعت از شبانه روز میخوابند.
برای یک خواب راحت برای نوزاد باید به سیسمونی نوزاد دلبند خود توجه ویژه ای داشته باشید تا مقدمات یک خواب آرام را برای فرزند خود محیا کنید.
ازجمله وسایل مورد نیاز برای هر سیسمونی، خرید یک پتوی مناسب و باکیفیت است. نقش پتوی مناسب برای نوزاد و سرویس خواب وی بسیار حائز اهمیت و غیر قابل انکار است، زیرا یک خواب راحت را برای کودک شما به ارمغان می آورد. همچنین ارتباط مستقیمی با رشد عقلی و جسمی نوزاد تازه متولدشده دارد. از این رو در آینده کودک دلبند شما را با مشکلاتی اعم از (بیماری پوستی، کم خوابی و…) مواجه نخواهد کرد. به دلیل تماس پتوی نوزاد با صورت و اعضای بدن او، باید در خرید یک پتوی نرم و لطیف و باکیفیت دقت داشت تا پوست نوزاد اذیت نشود.
جهت خرید مناسب یک پتو برای نوزاد پیشنهاد میشود با مراجعه به شرکت تولیدی سرویس خواب گلبافت که از تولیدکنندگان برتر خاورمیانه است، از کیفیت محصول خود مطمئن شوید.

پتو گلبافت اصل بزرگ سایز
یک پتوی زیبا با شکل جذاب و طرح های کارتونی و عروسکی برای کودکان دوست داشتنی تر است و بچه ها را به خوابیدن فرا میخواند. دانشمندان و محققان میگویند: وسایل خواب کودک را به سبکی خریداری کنید که مطابق با میل و سلیقه آنها باشد و چه بسا بهتر است کودک در خرید پتوی خود نقش داشته باشد تا بتواند خواب عمیق تری داشته باشد تا در ذهن کودک این پتو دلبستگی جذابی داشته باشد.
اگر نوزاد و کودک شما هنوز به دنیا نیامده است. برای خرید طرح پتوی کودک خود بهتر است با مراجعه به سایت گلبافت انواع طرح ها و رنگ بندی ها را مشاهده نمایید، از طرفی مادران باردار که توانایی مراجعه حضوری را ندارند، بهتر است پتوی خود را به صورت اینترنتی از طریق مرجع اصلی تولیدی پتو یعنی «شرکت گلبافت» خریداری کنند.
پتو بچه گانه گلبافت از جنس پنبه است که کیفیت بسیار بالایی دارد، این پتو بسیار زیبا و سبک است و گرما را در خود به‎خوبی حبس میکند و کودک دچار سرما نمیشود. پتو گلبافت از تنوع رنگ و طرح بالایی برخوردار است، این پتو با دوخت جذابی که دارد، فروش زیادی را به خود اختصاص داده است.

پتو مناسب کودک گلبافت
والدین کودک باید در نظر داشته باشند (بچه ها در خواب دچار خفگی میشوند)، از این رو باید بیشتر از هر چیزی به انتخاب یک پتوی مناسب دقت داشت تا با استفاده از بند به گهواره یا تخت خواب بسته شود تا بر روی صورت کودک به صورت کامل قرار نگیرد و از خفگی جلوگیری کند.
بسیاری از والدین میخواهند بدانند چه پتویی برای نوزاد مناسب تر است تا نوزاد خود را با یک پتوی مناسب وفق دهند. محققان میگویند: برای نوزادان کمتر از ۱۲ ماه استفاده از پتویی سبک اما در عین حال باکیفیت و دارای گرمای زیاد مناسب است تا نوزاد با جثه کوچک خود که ایمنی بدنی کمی دارد دچار بیماری و سرماخوردگی نشود.
پتویی برای نوزاد مناسب است که نوار یا روبان تزئینی نداشته باشد تا در دست ها و صورت کودک گیر نکند و از خفگی جلوگیری شود.
پس برای خرید یک پتوی مناسب و باکیفیت اهمیت باید داد، زیرا کودکان امانت هایی از جانب خداوند هستند، پس وظیفه والدین این است که راحتی و آرامش آنها را تأمین کنند تا یک پتوی مناسب را داشته باشند.

خصوصیات پتو بچه گانه گلبافت

ویژگی های نمونه بچه گانه این کالا

پتو بچه گانه گلبافت نام دیگری به نام روانداز دارد و نوع باکیفیتی در رده خود است، این پتو به دلیل وزن سبک و نرمی و لطافت در همه مکان ها حمل آسان تری دارد، این پتو در اندازه کوچک و جمع و جور تولید میشود که بسیار راحت تر برای کودکان و وزن کمتری بر روی آنها است و باعث راحتی و تنفس خوب آنها میشود.
در زمان های قدیم مردمان در تلاش بودند تا پتوی ضخیم تری را برای گرما استفاده کنند، اما امروزه پتوهای باکیفیت و لطیف تری در جهت حفظ گرما در فصول مختلف در کارخانه تولیدی بزرگ گلبافت تولید میشود.
بسیاری از افراد طبق عادتی که دارند هنگام خواب باید پتوی نازک و بزرگی را بر روی خود بیندازند، در حالی که این موضوع اشتباه است و پتوی نازک و متناسب با قد کودک باید انتخاب و استفاده شود. در واقع برای استفاده از پتوی کودک باید بلندای آن متناسب با قد کودک باشد تا به راحتی به خواب بروند و تماماً تا پاها را بپوشاند.

رنگ بندی پتو گلبافت اصل
برخی کودکان هنگامی که بزرگ تر میشوند، حس نفرت نسبت به پتو پیدا میکنند و از این محصول برای خواب استفاده نمیکنند، درنتیجه بیشتر از بقیه افراد سرما میخورند. علت ریشه ای این تنفر از پتو منشأش در کودکی است، زیرا این افراد در کودکی از پتوهای گلبافت استفاده نکرده اند و از پتوهای قدیمی و ضخیم استفاده کرده اند که باعث شده در بزرگسالی از این کالای خواب استفاده نکنند، پس به والدین عزیز توصیه میشود در انتخاب یک محصول باکیفیت و مناسب دقت داشته باشند تا در آینده کودکشان دچار مشکلاتی نشود.
پتوهای بچه گانه شخصیت های کارتونی و عروسکی و همچنین طراحی جذاب و رنگ بندی متنوع و آرامش بخش مانند (صورتی، آبی آسمانی، سفید، نارنجی و…) دارند.
ضخامت آنها نسبت به سایر پتوها کمتر است، اما کیفیتشان به حدی زیاد است که گرما را خوب حفظ میکنند.

راه شناخت پتو بچه گانه گلبافت اصل از تقلبی

راه شناخت نمونه اصل و تقلبی این کالا

پتوهای گلبافت اصل از کیفیت ویژه ای برخوردارند و از این رو به راحتی قابل تشخیص هستند. پتوی گلبافت با برند گلبافت شناخته میشود که میتوان گفت تمام افراد اسم این برند را شنیده اند و شناخت حداقلی نسبت به این محصول دارند. از جانب دیگر پتو و محصولات شرکت تولیدی گلبافت بر روی خود آرم شرکت گلبافت را دارند. یکی از راه های تشخیص پتو گلبافت مشاهده آن است و با استفاده از کشیدن دست بر روی آن میتوان از جنس بسیار عالی آن مطلع شد. پتو گلبافت اصل کمی ضخیم تر از پتوهای دیگر است و این راه دیگر شناخت پتو گلبافت است.
پتوهای گلبافت پرز ندارند و رنگ بندی متنوع دارند. این پتوها در اندازه های مشخص و گوناگونی در شرکت پتوی گلبافت تولید میشوند.
جهت اطمینان از خرید یک پتوی اصیل گلبافت توصیه میشود با مراجعه به سایت این شرکت، این پتو را خریداری نمایید تا از جنس خریداری شده خود مطمئن شوید. همچنین با مراجعه به فروشگاه های معتبر در سراسر کشور و نمایندگی های فروش پتو میتوانید این پتوی شگفت انگیز را خریداری کنید.

تفاوت پتو بچه گانه گلبافت با بقیه پتوهای بچه گانه

تفاوت پتو بچه گانه گلبافت با بقیه پتوهای بچه گانه

پتوی بچه گانه باکیفیت گلبافت از صددرصد پنبه طبیعی و نخ تولید شده است و به دلیل کیفیت مطلوبی که دارد، گردش هوا به راحتی در این پتو رخ میدهد، این پتو به پتوی سلولی معروف است.
بنابراین پتو بچه گانه گلبافت با شست و شوی آسان و تنفس هوا و چند لایه بودن انتخاب ایده آلی است. حفره های کوچک موجود در این پتو باعث میشود بدن نوزادان گرمای زیاد تولید نکند و مناسب با دمای بدن کودکان است.
پتوی بچه گانه گلبافت به دلیل داشتن گردش هوا باعث میشود تا در صورت قرار گرفتن بر روی صورت و بینی کودک، احساس خفگی ایجاد نشود، زیرا در بسیاری از مواقع پتو بر روی صورت نوزادان قرار میگیرد و متأسفانه دچار خفگی میشوند، از این رو باید به نکاتی در انتخاب و خرید یک پتوی مناسب توجه کرد.
شست و شوی پتوهای بچه گانه گلبافت اصل بسیار آسان است و به دلیل داشتن کیفیت مناسب اگر در ماشین لباس شویی هم شسته شوند، پرز پرز نمیشوند و بدون دردسر شسته و خشک میشوند.
پتوی گلبافت چند لایه است و در انواع یک لایه، دو لایه، سه لایه تولید میشود و این امر بر تفاوت با سایر پتوها دلالت دارد.

از کجا پتو گلبافت بچه گانه با قیمت کلی بخریم

از کجا پتو گلبافت بچه گانه با قیمت کلی بخریم

برای خرید پتو گلبافت اصل بچه گانه بهتر است آنها را از طریق سایت معتبر شرکت گلبافت خریداری کنید تا از تخفیفات و تنوع بیشتر رنگ در حین سفارش بهره مند شوید. همچنین قیمت درج شده در سایت گلبافت کمتر از قیمت در فروشگاه ها است، زیرا به صورت مستقیم و بدون واسطه از شرکت گلبافت خرید میکنید. جهت اطلاع از قیمت و تنوع محصولات شرکت گلبافت به سایت مذکور مراجعه کنید. همچنین با تماس با مشاوران و پشتیبان های شرکت گلبافت میتوانید محصول مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید.

ابعاد پتو بچه گانه گلبافت

ابعاد نمونه بچه گانه این منسوج

پتو بچه گانه گلبافت اصل در اندازه های مختلفی در بازار موجود است. ابعاد این پتوها را میتوانید متناسب با سلیقه خود سفارش دهید. ابعاد پتو بچه گانه گلبافت عموماً در سایزهای ۲۲۰*۲۲۰ و ۱۴۵*۲۲۰ و ۱۷۵*۲۱۵ سانتی متر تولید میشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *