خرید عمده پتو نرمینه بافت سروین

آیا نکات مهم برای خرید پتو نرمینه را میدانید؟ آیا مدل های مختلف پتو نرمینه سروین را میشناسید؟ آیا نحوه خرید آسان پتو نرمینه سروین را میدانید؟ آیا از قیمت انواع مدل های پتو نرمینه سروین اطلاع دارید؟ آیا عرضه کنندگان ویژه پتو نرمینه سروین را میشناسید؟
موضوع مطلب ما پتو نرمینه سروین، بررسی کیفیت پتو سروین، معرفی انواع مدل های آن و نحوه خرید و محل عرضه آن است. برای اطلاع از این موارد و پاسخ به سوالات فوق با ما همراه شوید.

اطلاعاتی مهم در مورد خرید پتو نرمینه مدل سروین

اطلاعاتی مهم در مورد خرید پتو نرمینه مدل سروین

پتو سروین محصولی از کارخانه نرمینه است. کارخانه تولید کالای خواب و پتوی نرمینه در شهر کاشان فعالیت میکند. این کارخانه و برند آن یکی از معروف ترین و پر طرافدار ترین برندهای تولید پتو در ایران است. این کارخانه مدل های مختلف زیادی پتو تولید میکند که پتو سروین یکی از مهمترین و مرغوب ترین آنهاست. در مورد این مجموعه تولیدی باید بگوییم که جزو بهترین های حوزه نساجی در ایران است. تمامی محصولات کارخانه نرمینه از کیفیت قابل توجهی برخوردار بوده؛ به دلیل همین کیفیت و ویژگی های منحصر به فردی که دارند، خیلی زود جای خود را در خانه های ایرانی باز کردند.
از زمانی که این کارخانه شروع به کار کرد تا زمانی که یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین پتوهای بازار شد، زمان زیادی طول نکشید. پتوهای نرمینه از هر مدل و با هر طرح و رنگی به سبب کیفیت بالا نسبت به بقیه پتوهای بازار و قیمت مناسب تر توانسته اند خیلی زود بازار فروش را در دست بگیرند. این کارخانه از بروز ترین تجهیزات و دستگاه های روز دنیا بهره میبرد که با استفاده از آنها توانسته است سرعت خط تولید خود را تا حد زیادی بالا ببرد؛ به علاوه با برنامه ریزی درست و بهره مندی از یک تیم با کفایت و زحمت کش محصولاتی در خور لیاقت مردم ایران تولید و در اختیار آنها قرار دهد.

نکاتی برای خرید پتو نرمینه سروین

نکاتی برای خرید پتو نرمینه سروین

ما معمولا برای خرید هر کالایی به قیمت و کیفیت آن دقت زیادی کالا دقت زیادی میکنیم. پتو نیز یک از وسایلی است که باید در خرید آن واقعا توجه و دقت لازم را به خرج داد. زیرا پتو مستقیما با پوست بدن ما در ارتباط است. پتو یک وسیله شخص است که همه افراد چه بزرگ و چه کوچک برای خود یکی از آن دارند و برخی در خرید آن وسواس زیادی نشان میدهند. از جمله نکاتی که خیلی از افراد در خرید پتو به آن توجه زیادی میکنند طرح، رنگ، نرمی و لطافت و قابل شست و شو بودن آن است. ما در اینجا نکاتی برای خرید یک پتو نرمینه اصل و مرغوب را برای شما عنوان خواهیم کرد.
تمامی پتوهای تولید شده توسط کارخانه نرمینه کاشان دارای نشان استاندارد و برچسب تضمین کیفیت و سلامت کالا هستند، پس در هنگام خرید حتما به وجود این برچسب دقت کنید. به دلیل رواج پتوهای تقلبی در بازار باید به اصل بودن کالایی که میخرید توجه لازم را داشته باشید. پتوهای تقلبی ممکن است که با الیاف نا مرغوب تولید شده باشند که هم کیفیت لازم را ندارند و هم ممکن است پتو باعث بروز حساسیت در بدن فرد مصرف کننده شود. پتوهای نرمینه سروین بیشتر با الیاف پلی استر تولید میشوند، این الیاف به شکل خیلی متراکمی با یک دیگر پیوند میخورند و باعث میشوند که پتو کیفیت خوبی داشته باشد. همچنین الیاف پلی استر که مرغوب باشند، سبب بروز هیچ گونه حساسیتی در افراد نمیشوند. کیفیت خوب الیاف، سبب میشود که پتو پرز ریزی هم نداشته باشد.
پس در خرید پتوهای سروین توجه به چند نکته الزامی است:

  1. پتو دارای برچسب استاندارد باشد.
  2. جنس الیاف پتو را بررسی کنید.
  3. بسته بندی پتو را بررسی کنید. پتوهای سروین همگی با بسته بندی دسته دار و با دوام در بازار و نمایندگی های فروش وجود دارند.
  4. به اصل بودن کالا حتما دقت کنید.
  5. پتو را به صورت مستقیم از نمایندگی ها یا سایت تولیدی نرمینه تهیه کنید.

معرفی انواع مختلف پتوهای نرمینه سروین

معرفی انواع مختلف پتوهای نرمینه سروین

در ادامه انواع مدل های پتو سروین، قیمت و ویژگی های آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. پتوهای نرمینه سروین در انواع مختلفی مثل پتو سروین ژله ای، پتو سروین مسافرتی، پتو سروین یک نفره و دو نفره، پتو سروین صادراتی و… تولید میشوند.
از لحاظ طرح و رنگ پتوهای سروین انواع مختلفی دارند. برخی از آنها طرح دار هستند، برخی تک رنگ و ساده و برخی دیگر به صورت گل برجسته تولید میشوند و برخی دیگر معمولی. در هر حال هر کدام از نمونه های مختلف پتوهای نرمینه سروین را برای خرید انتخاب کنید با انبوهی از طرح و رنگ های جالب رو به رو خواهید شد. گاهی اوقات به دلیل زیبایی زیاد همه پتوهای نرمینه سروین انتخاب از میان این همه رنگ های جذاب و طرح های زیبا برای مشتریان سخت میشود چرا که همگی پتوهای سروین دوست داشتنی هستند.
پتوهای نرمینه سروین با استفاده از الیاف مرغوب و باکیفیت تولید میشوند. جنس مخملی و نرمی بی نظیری دارند که نرمی و لطافت آنها باعث شده است که طرفداران زیادی به ویژه در بین نوجوانان، جوانان و خانم های خوش سلیقه ایرانی پیدا کند. نرمی و لطافت پتوهای نرمینه سروین بعد از چندین بار شست و شو همچنان باقی میماند و همیشگی است. بسته بندی پتوهای سروین برای کسانی که خرید عمده دارند، به صورت کارتن های ۲۸ عددی یا ۲۵ عددی انجام میگیرد. اما خود پتو در ساک هایی زیپ دار و دسته دار بسته بندی میشود. این ساک ها با کیفیت و مرغوب هستند و شما به راحتی و با خیالی آسوده از خراب شدن بسته میتوانید از آنها استفاده کنید. پتوهای نرمینه سروین قابلیت شستن با دست و ماشین را با خیال آسوده دارند. این پتوها بعد از شست و شو دچار هیچ گونه تغییر رنگ یا تغییر شکل نخواهند شد. ماندگاری رنگ و استحکام تار و پود آنها بسیار بالا است.
برای آشنایی بیشتر شما با مدل های مختلف پتو نرمینه سروین در ادامه ابعاد و ویژگی های این مدل ها را بیان خواهیم کرد تا راهنمایی برای خرید بهتر و آگاهانه تر شما باشد.

پتو نرمینه سروین یک نفره

پتو نرمینه سروین یک نفره

پتوهای یک نفره نرمینه سروین ابعادی معادل ۱۵۰ در ۲۱۰ سانتی متر مربع دارند. وزن خالص این مدل پتوها ۲۰۰۰ گرم و وزن آنها با بسته بندی ۲۴۰۰ گرم میشود. پتوهای یک نفره سروین از کیفیت بالایی برخوردار هستند، دارای ثبات رنگ هستند و پس از شست و شو رنگ پس نمیدهند و به هیچ عنوان پرز ریزی ندارند. این پتوها نرمی و لطافت خیلی خوبی داشته و حالت مخملی که دارند احساس خیلی خوبی در زمان استراحت به شما میدهند.

پتو دو نفره نرمینه سروین

پتو دو نفره نرمینه سروین

پتوهای دو نفره نرمینه سروین دارای ابعادی معادل ۲۱۰ در ۲۳۰ سانتی متر مربع و وزن ۲۵۰۰ گرم هستند. جنس الیاف به کار رفته در پتوهای دو نفره سروین پلی استر بوده، این الیاف از بهترین نوع الیاف پلی استر و صد در صد خالص هستند. پتوهای دو نفره سروین کاملا ضد حساسیت هستند و احتمال ایجاد حساسیت توسط آنها برای افرادی که دارای پوست خیلی حساسی باشند هم بسیار کم است. این دسته از پتوهای سروین به دلیل طرح های زیبا، ابعاد مناسب و نرمی و لطافت زیادی که دارند به عنوان رو تختی هم قابل استفاده هستند. شما میتوانید با استفاده از پتوهای دو نفره سروین که دارای طرح هایی متناسب با اتاق و سرویس خواب شما هستند، جلوه ای بسیار زیبا به اتاق خود دهید و به دلیل نرمی زیادی که دارند از استراحت خود لذت کافی را ببرید. بسته بندی پتوهای دو نفره، متناسب با اندازه آنها و کیفیت و دوام این بسته بندی ها خیلی خوب است. پتوهای نرمینه دو نفره سروین را به راحتی میتوانید با دست یا ماشین لباس شویی بشویید. شست و شوی آنها خیلی راحت بوده و بعد از شستن رنگ یا شکل آنها عوض نمیشود.

پتو نرمینه سروین مدل ژله ای

پتو نرمینه سروین مدل ژله ای

پتوهای ژله ای که در حال حاضر در بازار موجود هستند، تولید کارخانه های داخلی و خارجی هستند. نوع پتو ژله ای خارجی که در بازار وجود دارد بیشتر تولید کشور چین هستند. پتوهای ژله ای ایرانی نسبت پتوهای ژله ای چینی از کیفیت خیلی بالاتری برخوردار هستند. این پتوهای ژله ای در انواع یک نفره، دو نفره، کودک و نوزادی تولید و راهی بازار میشوند. پتوهای ژله ای نرمینه سروین دارای ابعاد ۱۵۰ در ۲۱۰ سانتی متر مربع و وزن ۱۰۰۰ یا نهایتا ۱۱۰۰ گرم هستند.
پتو ژله ای دو نفره سروین با ابعاد ۲۱۰ در ۲۲۰ سانتی متر مربع تولید شده و وزنی معادل ۱۵۰۰ گرم دارند.
پتوهای کودک ژله ای نرمینه سروین در ابعاد ۸۰ در ۱۱۰ سانتی متر مربع و وزن ۸۰۰ گرم برای مشتریان تهیه و روانه بازار نساجی میشوند.
پتوهای نوزادی نرمینه سروین نیز، دارای ابعاد ۷۸ در ۹۰ سانتی متر مربع و وزن ۷۰۰ گرم هستند. جنس الیاف پتو نوزادی سروین صد در صد پنبه است. این پتو گرمایی کافی و مناسب برای نوزادان ایجاد میکند. پتوهای نوزادی سروین کاملا ضد حساسیت هستند و برای نوزاد شما هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمیکنند.
پتوهای ژله ای نرمینه سروین از جنس الیاف پلی استر، با تجهیزات و دستگاه های بسیار پیشرفته تولید میشوند. این پتوها به هیچ عنوان دچار پرز ریزی نمیشود. تراکم الیاف بالایی دارند که همین تراکم الیاف بالا سبب ماندگاری بیشتر پتوهای ژله ای سروین میشود.
بسته بندی پتوهای نرمینه سروین ژله ای دارای زیپ و دسته است. این بسته بندی ها به صورت پارچه ای، محکم و درجه یک تهیه میشوند. دوام و کیفیت بالای بسته بندی کار شما را در جا به جایی پتو راحت تر خواهد کرد. شما بدون هیچ گونه نگرانی از اینکه دسته ها یا خود بسته بندی پتو پاره شود، میتوانید آن را حمل کنید. پتوهای نرمینه سروین ژله ای همگی قابلیت شست و شو دارند، این پتوها را با دست یا ماشین لباس شویی میتوانید بشویید. پتوهای نوزادی و کودک را بهتر است با آب سرد بشویید.

پتو مسافرتی نرمینه سروین

پتو مسافرتی نرمینه سروین

پتوهای مسافرتی نرمینه سروین از سبک ترین و در عین حال گرم ترین پتوهای مسافرتی هستند که در بازار میتوانید پیدا کنید. این پتوها با ابعاد یک نفره و دو نفره تولید میشوند. ابعاد یک نفره پتو مسافرتی سروین به صورت ۱۵۰ در ۲۱۰ سانتی متر مربع و دارای وزن ۱۱۰۰ گرم است. خریداران عمده میتوانند این پتو را در جعبه های ۲۸ عددی دریافت کنند.
ابعاد دو نفره پتو مسافرتی سروین دارای اندازه های ۲۱۰ در ۲۲۰ سانتی متر مربع و وزن آنها ۱۴۰۰ گرم است. خریداران عمده پتو دو نفره مسافرتی را نیز میتوانند به صورت بسته های ۲۸ عددی خریداری و تهیه نمایند.

تنوع در طرح نرمینه بافت سروین
بسته بندی تکی پتوهای مسافرتی سروین به صورت بسته های ساک مانند دسته و زیپ دار در بازار موجود است. این بسته بندی به صورتی است که پتو به راحتی در آن جای میگیرد و از دوام بالایی نیز برخوردار است. پتوهای سفری مدل تک نفره و دو نفره هر دو از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند. این پتوها پرز ریزی نداشته و به راحتی میتوان آنها را شست به خصوص اینکه وزن آنها کم است؛ شستن خیلی راحت تری خواهند داشت. شما با اطمینان خاطر از اینکه پتوی سروین پس از شست و شو دچار تغییر رنگ یا تغییر شکل نمیشود، میتوانید بشویید. رنگ و الیاف های به کار رفته در تولید تمامی پتوهای شرکت نرمینه از جمله پتوهای نرمینه سروین، کیفیت خیلی بالایی دارند، به دلیل کیفیت بالایی که رنگ و الیاف این پتوها دارند، رنگ این پتوها بسیار زنده و زیباست، از طرفی کیفیت الیاف آنها سبب ماندگاری زیاد این پتو میشود.

عرضه کنندگان پتو نرمینه سروین

عرضه کنندگان پتو نرمینه سروین

در حال حاضر تقریبا در همه جای کشور پتوهای نرمینه سروین در بازار و فروشگاه ها موجود هستند. اما ما به شما پیشنهاد میکنیم برای خریدی مطمئن و مقرون به صرفه به نمایندگی های معتبر فروش پتو نرمینه سروین یا سایت مجموعه مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *