fe93ccd88073b0d4fc5a99a1c6f0cf5a خرید برترین روتختی هتلی تک رنگ

یکی از ملزومات هتلی که برای تختخواب استفاده شده و باعث مرتب به نظر رسیدن آن خواهد شد، روتختی است. از آنجا که روزانه مسافرین زیادی به هتل مراجعه می کنند، لذا باید بهترین روتختی را برای آنها برگزید که نظرشان را جلب سازد، مانند روتختی هتلی ساده که مورد پسند بیشتری از افراد واقع شده و شامل محصولاتی مانند روتختی هتلی تک رنگ می گردد. اکنون این امکان میسر گشته تا بتوانید به خرید برترین روتختی تک رنگ در رنگ های متنوع اعم از روشن و تیره بپردازید.

خرید برترین روتختی هتلی تک رنگ

آشنایی با انواع روتختی هتلی

آشنایی با انواع روتختی هتلی هتل از اقامتگاه های مهمی است که وجهه آن نزد مسافرین اهمیت زیادی داشته و هر چقدر که یک هتل از لوازم بهتر و زیباتری بهره برده و دارای ظاهر موجه تری باشد، به همان نسبت هم مسافرین بیشتری به آن جذب شده و می توان آن را از سری هتل های برتر به شمار آورد.

اما یکی از لوازمی که در هر هتل و در اتاق هر مسافر از آن استفاده شده و باعث تمیزی و رعایت بهداشت شخصی مسافرین خواهد شد، روتختی است.
این محصول نه تنها باعث مراقبت از تخت در برابر آلودگی خواهد شد، بلکه جلوه بهتری را هم به تخت بخشیده و لذا حس خوشایندتری را هم به مسافرین القا خواهد کرد.

در ادامه می خواهیم به آشنایی با انواع روتختی هتلی بپردازیم:

  1. روتختی ساده تک نفره هتلی: مختص استفاده برای تخت های تک نفره و اتاق های کوچک تر بوده و معمولاً رنگ سفید ساده را شامل می گردد که در صورت بروز آلودگی، خدمه هتل متوجه آن شده و بتوانند زودتر نظافت های لازم را در خصوص روتختی انجام دهند.
  2. روتختی ساده دونفره هتلی: این محصول نیز همراه با رنگ سفید ساده بوده و برای تخت های دونفره و اتاق های بزرگتر استفاده می شود، عرض و طول این روتختی بیشتر بوده و لذا به خوبی تمام تخت را خواهد پوشاند.

مرکز صادرات انواع روتختی هتلی تک رنگ

مرکز صادرات انواع روتختی هتلی تک رنگ در حال حاضر تولیدکنندگان مطرح روتختی که در کشور فعال می باشند، با تکیه بر متریال مناسب و دانش تخصصی خود توانسته اند بهترین نوع این محصولات را به نمایش در تمامی بازارهای داخلی و حتی بازارهای خارجی بگذارند.
حالا روتختی های بسیار باکیفیت و زیبایی را در بازار شاهد هستیم که هم رده با محصولات برتر خارجی بوده و شاید متوجه تفاوت آنها اصلاً نشوید.

با این وجود شاهد صادرات انواع روتختی عمده توسط هر یک از مراکز صادر کننده بزرگ همچون این مجموعه هستیم که نشان از افزایش توانایی تولیدکنندگان ایرانی در ارائه روتختی های منحصر بفرد و متفاوت داشته اند.

اما یکی از انواع این محصول که در معرض تقاضا و لذا صادرات گسترده تری قرار گرفته، روتختی هتلی تک رنگ بوده که با پارچه های بسیار مرغوبی همچون این موارد تولید و عرضه گشته است:

  • روتختی هتلی کتان: مناسب برای استفاده در فصول گرم و بسیار بادوام
  • روتختی هتلی بامبو: بسیار نرم و ضد میکروب
  • روتختی پنبه ای: قابلیت شستشوی راحت و با قابلیت رد و بدل شدن هوا
  • روتختی پلی استر: مقاوم نسبت به چین و جروک و ضد رطوبت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *