3d29195d8efdcb4f38ca92e6fcb92d37 تولیدکننده انواع پتو نوزادی لاله

پتو نوزادی لاله یک پتو بسیار مرغوب برای نوزادان دلبند شما می باشد که در تولید آن به روزترین متد ها در طراحی و به کارگیری الیاف در نظر گرفته شده است. تولید کننده این نوع از پتو انواع مختلفی از این پتو را توسط دستگاه های تمام مکانیزه و الیاف بسیار لطیف و با کیفیت با طرح ها و نقشه های شاد و مدرن تولید می کند و در این راستا رضایت مشتری را در نظر دارد.

تولیدکننده انواع پتو نوزادی لاله

بهترین انواع پتو برای نوزاد

بهترین انواع پتو برای نوزاد در این مطلب می خواهیم بگوییم که بهترین انواع پتو نوزاد مربوط به چه نوع از پتو هایی می شود،برای اینکه بدانید چه پتوی بهترین نوع از انواع پتو برای نوزاد می باشد تا پایان مطلب این متن را بخوانید و با ما همراه باشید ، تا بهترین خرید را از پتو نوزاد داشته باشید.

اولین نوع از پتوهای نوزاد پتو های ساده می باشد به عبارت دیگر تتو هایی که در ابعاد کوچک و با طراحی بسیار ساده و با حاشیه دوزی بسیار ساده دوخته می‌شوند و به بازار فروش عرضه می‌شوند از پتو های نوزادی از اینکه قیمت بسیار پایین تری را نسبت به پتو های دیگر دارند. این نوع از پتو به صورت یک مستطیل ساده برش خورده و در طرح های مختلف عروسکی و یا ساده دور دوزی می شود با قیمت بسیار کمی وارد بازار فروش می‌شود.

نوع دیگر از پتو های نوزاد می باشد که به صورت قنداق فرنگی و یا کیسه خواب نوزاد طراحی و دوخته شده است. این نوع از پتو با دوخت هایی و یا با دکمه های خاصی به صورت کیسه خواب نوزاد تبدیل میشوند که البته نوع دکمه دار و یا چسبی آن بهترین نوع از آن می باشد زیرا هم پتویی ساده خواهیم داشت و هم در صورت لزوم پتویی به شکل کیسه خواب و قنداق فرنگی خواهیم داشت. برخی از انواع این پتو دارای کلاهکی در قسمت گوشه این پتو ها هستند.

نوع دیگر از این محصول وجود دارد که با دوخت یراق آلات و یا عروسک های تزیینی پولیشی بر روی پتوها جنبه فانتزی و زیبای بسیار زیادی به آن می دهد. مثلاً دوخت یک خرگوش پولیشی بر روی پتو می تواند به زیبایی هر چه بیشتر پتوی نوزاد بیافزاید. پتو لاله بچه گانه دارای تمامی انواع مختلف این پتوهایی که ذکر کردیم می باشد.

بررسی قیمت پتو نوزادی لاله

بررسی قیمت پتو نوزادی لاله پتو لاله عروسکی که با دوخت عروسک های پارچه ای و یا پولیشی تو پر شده بر روی پتو دوخته می شوند یکی از انواع پتوی نوزادی میباشد قیمت بسیار بیشتری نسبت به پتوهای ساده دارد زیرا در دوخت این نوع از محصول حجم بیشتری از متریال اولیه و زحمت بیشتری روی آن گذاشته شده است.

اما پتوهای ساده یا پتو هایی که دارای دوخت دکمه برای تبدیل شدن به کیسه خواب دارند و قیمت بسیار پایین تری نسبت به پتو های عروسک دوزی شده دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *