fa239714fd281bb06cb780340aa40dcf بازار فروش روبالشی مخمل گلدار

روبالشی مخمل گلدار، یکی از انواع روبالشی هایی است که در بازار فروش بسیار خوبی دارد. این روبالشی در رنگهای متفاوتی در بازار یافت می شود، و همین تفاوت در طرح و رنگ را می توان یکی از دلایل پرفروش بودن آن دانست. از این رو بالشی در منازل، مهمانخانه ها، سفره خانه های سنتی و غیره استفاده می شود، بازار فروش این نوع روبالشی به گونه ای است که می توان گفت به هر مغازه ای که بروید، می توانید این روبالشی ها را بیابید. 

بازار فروش روبالشی مخمل گلدار

عدم ریزش مخمل روبالشتی پس از شستشو

عدم ریزش مخمل روبالشتی پس از شستشو یکی از معضلاتی که در هنگام خرید روبالشی با آن مواجه هستیم این است که برخی از روبالشتی ها در هنگام شستشو، شکل ظاهری خود را از دست می دهند و خراب می شوند، یکی از ویژگی‌های بارز روبالشی مخمل که آن را از سایر روبالشی ها مجزا ساخته است، این است که این محصول مقاومت بسیار خوبی در برابر شستشو دارد. 

اگر بعد از شستن به روبالشی مخمل دقت نمایید متوجه می شوید که هیچ تفاوتی با شکل اولیه خود نکرده است، زیرا در برخی از مواقع در هنگام خرید این روبالشی نگران ریزش مخمل روبالشتی و خراب شدن شکل ظاهری آن هستیم، در صورتی که روبالشی مخمل اگر از انواع با کیفیت باشد، به هیچ عنوان خراب نمی شود و اتفاق بدی برای آن نمی افتد. 

روبالشتی مخمل طرح، کیفیت و قیمت های بسیار متفاوتی دارد، برخی از انواع این روبالشتی دارای نماد های نقره کوب و یا زر کوب هستند که در هنگام شست و شو نه مخمل و نه نقره کوب ها هیچگونه ریزشی نخواهند داشت، این نوع روبالشتی ها را می توان از گران ترین انواع این محصول دانست. 

بزرگترین تولیدی روبالشی مخمل در ایران

بزرگترین تولیدی روبالشی مخمل در ایران بزرگترین تولیدی روبالشی مخمل در ایران، بیشترین تولید را در این زمینه دارد و محصولات خود را هم در داخل تمام شهرهای ایران و هم در کشورهای دیگر به فروش می رساند. این تولیدی با به کار گرفتن کارگر های مجرب در این زمینه بهترین بالش ها را تولید می‌نماید و از بهترین پارچه های مخمل ممکن استفاده می‌کند، به علاوه در دوخت بسیاری از روبالشی ها از زیپ و یا دکمه استفاده می‌شود و تمام قسمت های روبالشی دارای دوباره دوزی هستند تا زود پاره نشوند.

این تولیدی ها روش های متفاوتی را برای به فروش رساندن روبالشی های خود اتخاذ کرده اند و معمولاً آنها را به صورت عمده به فروش می رسانند، اما در برخی از مواقع می توانند آنها را به صورت جفتی نیز به خریداران بفروشند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *