پتو روتختی نوجوان

عرضه پتو روتختی نوجوان با طرح های عروسکی و زیبا در بهترین کیفیت از این مرکز به سراسر دنیا عرضه می شود.
معمولا خانم ها اهمیت بیشتری به خواب بچه ها می دهند و دوست دارند تخت آن ها راحت و روتختی که روی آن قرار دارد نرم باشد تا فرزندشان احساس خوب و راحتی داشته باشد.
برای همین شرکت های صنایع نساجی به بهترین نحو و با کیفیت برتری به تولید روتختی ها می پردازند که می توانید انواع طرح های مخصوص نوجوانان را در بازار ببینید.
پتوهایی که وارد بازار می شود هم مخصوص روانداز است و هم می توان آن ها را به عنوان روتختی برای تخت نوجوانانتان خریداری کنید.
پتو روتختی نوجوان طرح های بسیار زیبایی دارد که هم عروسکی و هم بصورت گلدار می توان آن را در بازار مشاهده کرد
این پتوها با برندهای مختلف با قیمت های پایین و بالا در کیفیت های متفاوت از طریق مراکز فروش بصورت مستقیم و آنلاین به بازار عرضه می شود.

پتو روتختی نوجوان

انواع پتو روتختی نوجوان پسر

پتو روتختی تنوع زیادی دارد که نمونه های دخترانه با طرح های پسرانه با هم فرق می کند و خانواده ها می توانند به راحتی یک انتخاب خوب و زیبا داشته باشند.
مثلا پتو روتختی نوجوان پسر از طرح های باب اسفنجی، بنتن، مرد انکبوتی و … تولید می شود که رنگ های شاد و جذابی دارد که فرزند می تواند با داشتن آن احساس خوبی کند.

خرید انواع پتو روتختی باکیفیت مخصوص نوجوان دختر

طرح های دخترانه در تولید پتو روتختی بسیار زیادند که از رنگ های روشنی برخوردار می باشند.
اما بیشترین فروش و طرفدار را پتوی روتختی رنگ صورتی، کرم، قرمز و بنفش دارد که جذابیت خاصی را می توان در آن ها مشاهده کرد.
نمونه طرح های پتو روتختی دخترانه شامل:

  •  سفید برفی
  • السا و آنا
  • کیتی
  • سیندرلا
  • کارتونی
  • گل های زیبا و …

پتو روتختی نوجوان

قیمت پتو روتختی نوجوان در ایران

همانطور که گفته شد تنوع در تولید پتو نوجوان زیاد دیده می شود که البته بعضی از آن ها یک رو و بعضی دیگر دو رو هستند.
برای همین قیمت آن ها متفاوت بوده و هر کدام از جنس گوناگونی برخورارند که طرح، رنگ و کیفیت هم بیشترین تاثیر را روی قیمت ها می گذارد.

پتو روتختی نوجوان

شرکت تولید کننده پتو روتختی لطیف نوجوان

بعضی از شرکت های نساجی که به تولید پتو می پردازند، لطافت و نرمی خاصی را برای آن ها در نظر می گیرند، چون در خرید یک پتو برای مشتری نرمی و کیفیت خیلی مهم است.
بنابراین در تولید آن ها سعی می شود از مرغوب ترین الیاف طبیعی با بهترین روش انجام گیرد و دوخت تمیز و خوبی داشته باشد تا خریداران در تولید به مشکل بر نخورند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *