مرجع عرضه پتو نرمینه مدل سروین

پتو یکی از منسوجات پرکاربرد در طول زندگی هر شخص است، مرجع فروش پتو نرمینه سروین در بسیاری از شهرهای کشور مانند: تهران، کرمان، یزد و اصفهان و شیراز وجود دارد، این منسوج یکی از محصولات جدید صنعت نساجی کشور است که در طرح و رنگ های گوناگون تولید و به بازار عرضه میشود. آنچه در این مطلب میخوانید:
– آشنایی با پتو نرمینه سروین
– آشنایی با پتو ضد آب
– آیا پتو تک لایه برای بهار مناسب است؟
– پخش مستقیم انواع پتو نرمینه سروین
پتو نرمینه سروین یکی از منسوجات جدید تولید شده از شرکت تولیدی سروین است، این پتو با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است در سطح بازار داخلی و خارجی به خوبی خود را نشان داده و محصولات متنوعی از این محصول تولید شود، این پتو یکی از منسوجات صادراتی است که هر سال بیش از ۷۰۰ تن از این پتو به کشورهایی نظیر: عراق، ترکیه، تاجیکستان، پاکستان و… صادر میشود، خریداران این محصول و تجار با استفاده از صادرات این محصول توانسته اند سود زیادی را کسب کنند و ضمن اینکه زمینه اشتغال بسیاری از هموطنان عزیز را فراهم ساخته اند؛ ارز آوری گسترده ای به درون کشور ایجاد کرده اند.

مرجع فروش پتو نرمینه سروین
پتو نرمینه را میتوانید به راحتی از طریق فروشگاه های عرضه کننده پتو در طرح و رنگ دلخواه خود خریداری کنید، همچنین برای تهیه این محصول میتوانید به صورت مستقیم با سایت شرکت تولیدی دیبا بافت نگار قم در ارتباط باشید و این محصول را با قیمت کارخانه سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید. جهت اطلاع از انواع محصولات پتو نرمینه و قیمت انواع دیگر این محصولات میتوانید با شماره های درج شده در سایت شرکت تماس حاصل کنید تا کارشناسان بخش فروش و مالی این محصولات به همراه قیمتشان را در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار دهند. امروزه برندهای زیادی در مرجع فروش پتوها به چشم میخورد، اما خریداران باید در این میان به انتخاب پتویی با کیفیت بالا و جنس مرغوب اقدام کنند.
مرجع تولید و فروش دیبافت این محصول را با ضمانت ۷ روزه به فروش میرساند و از این امر میتوان دلالت داشت که جنس محصولات تولید شده از جانب این شرکت بسیار حائز اهمیت است و میخواهد مرغوب ترین پتوها را به شما خریداران عزیز عرضه کند.

آشنایی با پتو نرمینه سروین

آشنایی با پتو نرمینه سروین

امروزه برندهای گوناگونی از پتو تولید و به بازار عرضه شده است، پتو نرمینه با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است جزو پرکاربرد ترین و پرطرفدار ترین محصولات تولید شده داخلی کشور باشد که با نمونه های برتر کشورهایی مانند ترکیه و چین رقابت کند. وظیفه ما مصرف کنندگان ایرانی این است که از جنس تولیدی کشور عزیزمان استقبال کنیم و با استفاده و خرید این محصولات به شرکت تولیدی در جهت ایجاد تنوع در محصولات و تولید محصولات مدرن کمک کنیم.
شرکت تولیدی پتو نرمینه سروین با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی توانسته است محصولات مدرن و جدیدی تولید سازد، امروزه از بهترین محصولات تولید شده توسط این شرکت میتوان پتو نرمینه مدل عروسکی یا فانتزی یا گل برجسته اشاره کرد که جزو محصولات جدید این شرکت تولیدی به شمار میرود.

آشنایی با پتو نرمینه سروین
پتو نرمینه سروین با بهره گیری از الیاف های پنبه، الیاف ابریشم و الیاف پلی استر ویسکوز تولید میشود، ابتدا در مرحله تولید، شرکت تولیدی با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی این الیاف ها را به هم تار و پود و ترکیب میکند تا بافت اصلی و یک پارچه پتو تشکیل شود، سپس پتو تولید شده به صورت ماده اولیه به دستگاه و خط بافندگی هدایت میشود و در مرحله بعد پتو تولید شده به مرحله ریسندگی میرود تا با استفاده از ماشین ریسندگی، بافت پتو محکم تر شود و به خوبی با یکدیگر ترکیب شده تا فضای خالی بین پتو نباشد. در مرحله بعد این پتوها با ماشین های وزن سنج وزن تقریبی آنها به ماشین داده میشود تا بر همین اساس در دسته بعدی تک نفره و دو نفره یا دو لایه و تک لایه پتوهای تولید شده بسته بندی شوند و سپس پتو به دستگاه رنگرزی میرود تا با استفاده از ماشین های رنگرزی، رنگ های این پتوها تثبیت یابند، در این صورت با استفاده مداوم و شست و شوی فراوان دچار رنگ رفتگی و آب رفت و ساییدگی نشوند. سپس پتو به دستگاه طرح ریزی هدایت میشود، در این دستگاه طرح های مدرن و سه بعدی یا ساده ای بر روی پتو ایجاد میشود که زیبایی دوچندانی به پتو ایفا میشود، طرح های این پتوها تحت نظر کارشناسان برجسته بخش گرافیک و طراحی ایجاد میشوند تا به راحتی طرح هایی زیبا و دلربا بر خود بگیرند. سپس پتوی تولید شده به دستگاه برش، هدایت میشود تا با استفاده از تنظیماتی که صورت گرفته بر روی این دستگاه پتوهای مورد نظردر ابعاد تک نفره یا دو نفره تولید شوند.
آنگاه به بخش توزین یا وزن کشی میروند و در دستگاه اندازه گیری وزن، وزن این پتوها مشخص میشود تا در استفاده بسیاری از افراد قرار گیرد، مانند وزن ۵۰۰ گرم و ابعاد ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر که وزن مورد استفاده برای پتو یک نفره است، و وزن ۸۰۰ گرم برای پتوی دو نفره است که وزن بسیار مناسبی برای زوج ها است.
در استفاده از برخی پتوها به این نکته توجه کردیم که چرا از پتو استفاده شده در خانه در بیرون از خانه و طبیعت استفاده نکنیم، اما این مشکل را کارخانه تولید رفع کرده و پتویی که تولید میکند هم برای استفاده در خانه مناسب است و هم در استفاده از طبیعت و مسافرت های خانوادگی، زیرا این پتو وزن سبکی دارد و در حجم و ابعاد کم جمع میشود که نشان از اشغال فضای کم است.

آشنایی با پتو ضد آب

آشنایی با پتو ضد آب

شرکت تولیدی پتو نرمینه و سایر شرکت های تولیدی پتو امروزه الیاف های گوناگون مانند پلی استر و… را با یکدیگر ترکیب کرده اند و محصولات جدیدی را تولید کرده اند، امروزه محصولاتی از جنس ضد آب تولید شده است و یکی از این پتوها میتوان گفت پتو ضد آب نرمینه سروین است. یکی از معضلات مصرف کنندگان پتو این موضوع است که از پتویی استفاده کنند تا رطوبت و آب را به خود نگیرد زیرا در بسیاری از مواقع برخی افراد به دلیل کسالت یا بیماری یا درگیری کاری در محل خواب خود غذا و خوراکی میل میکنند به همین دلیل باید یک پتویی استفاده کنند که نرم و ضد آب باشد.
درصد پلی استر به کار رفته در این پتو مقداری بیشتر است و به همین دلیل میتوان گفت این پتو ضد آب است، به طوری که هنگامی آب بر روی این محصول ریخته شود به هیچ عنوان بر روی خودش جذب نخواهد کرد. از ویژگی های دیگر این پتو میتوان به ویژگی طرح برجسته و رنگ های گسترده این محصول اشاره کرد، این پتو با داشتن ویژگی هایی نظیر رنگ بندی متنوع توانسته است به خوبی را در سطح بازار نشان دهد و از پرفروش ترین رنگ های این پتو میتوان به رنگ های صورتی، آبی، مشکی، قهوه ای و… اشاره کرد.
پتو سروین ضد آب محصولی با دوام است که امروزه در سطح بازار داخلی هم فروش گسترده ای از خود را داشته، این محصول به دلیل داشتن وزن سبک بسیار در حمل و جا به جایی سبک است و میتوان از آن در مکان های مختلف مانند مسافرت ها هم استفاده کرد، الیاف پلی استر به کار رفته در این محصول به هیچ عنوان حساسیت زا نبوده و برای افرادی که دچار بیماری های پوستی یا اگزما هستند گزینه مناسبی به شمار میرود.

آیا پتو تک لایه برای بهار مناسب است

آیا پتو تک لایه برای بهار مناسب است

امروزه شرکت های تولیدی پتو با استفاده از الیاف های گوناگون و متدهای جدید توانسته اند محصولات جدیدی از جمله پتو مناسب فصل بهار، پتو فصل پاییز، پتو تابستانه و… تولید کنند. ایران کشوری چهار فصل است و با آب و هوای مختلف توانسته است در شرایط اقلیمی مختلفی در سطح خاورمیانه و آسیای شرقی باشد به همین دلیل قبل از خرید یک پتو؛ مصرف کننده باید به این موضوع بنگرد که پتویی خریداری میکند از چه جنسی است تا با همان اب و هوای منطقه خود این محصول را خریداری کند.
این منسوج با داشتن گردش هوا درون خوب گزینه مناسبی برای فصل بهار است، این پتو را میتوان در سطح کشور به راحتی یافت. زیرا برای بسیاری از مناطق آب و هوایی تولید شده است، پتو نرمینه سروین مدل بهار با داشتن ضخامت مناسب و طرح های مناسب برای فصل بهار گزینه مناسبی در استفاده از این محصول برای شهرهای آب و هوای خشک یا سرد است.

پخش مستقیم انواع پتو نرمینه سروین

پخش مستقیم انواع پتو نرمینه سروین

امروزه انواع برندهای پتو در بازار به راحتی یافت میشود و پخش منسوجات پتویی به صورت گسترده در بازار داخلی و خارجی وجود دارد. خریداران پتو که به دنبال جنس مرغوب و باکیفیت پتویی هستند، پتو نرمینه سروین گزینه مناسبی برای آنها است، این پتو با داشتن ضخامت مناسب و جنس مقاوم توانسته است به راحتی طرفداران زیادی را به سمت و سوی خود جذب کند، در مراکز فروش اقصا نقاط کشور پخش شده و توزیع این محصول به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی صورت میگیرد و مصرف کنندگان این پتو میتوانند نسبت به خرید این پتو از نمایندگی ها و مراکز عرضه کننده پتو به راحتی آن منسوج را خریداری کنند.
همچنین این کالای خواب با کیفیت را میتوانید به صورت مستقیم از طریق کارخانه تولیدی خریداری کنید، شرکت تولیدی پتو نرمینه امروزه شرایطی را مهیا کرده است تا خریداران پتو بتوانند این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنند تا از جنس محصول خریداری شده خود اطمینان داشته باشند و با قیمت مناسب این محصول را خریداری کنند.

پتو مسافرتی

پتو مسافرتی

کارخانه تولیدی پتو نرمینه با تولید محصولات مسافرتی توانسته است تنوع در زمینه پتو نرمینه را گسترش دهد و پتو مسافرتی تولید کند، این پتو با داشتن وزن سبک و مستحکم بودن خود توانسته است دوام زیادی داشته باشد به همین دلیل خریداران این پتو میتوانند این محصولات را به مسافرت ببرند و به راحتی از این محصول استفاده کنند.

از برندهای مشهور تولید پتو بیشتر بدانید

پتو ضد آب

پتو ضد آب جزو پتوهای پرفروش بخصوص در فصل تابستان است، این پتو مناسب برای ساحل و پیک نیک هایی دریایی مانند بندرعباس، شمال کشور، جنوب کشور و چابهار است، در این پتو با استفاده از الیاف های ضد آب بکار برده شده است و قابلیت حمل آسانی دارد زیرا یک پد دستی بر روی این پتو تعبیه شده است و به راحتی میتوانید آن را در مسافرت های خود استفاده نمایید.
دو طرف پتو ضد آب نرمینه سروین، دسته های تو کار و جیب هایی تعبیه شده که به اندازه بزرگ ۲۲۴ در ۲۴۰ سانتی متر برای بزرگ سالان و برای کودکان تا ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر تولید شده است، این پتو در ابعاد تک نفره و دو نفره به راحتی قابل خرید است. پتو ضد آب نرمینه سروین با استفاده از ضخامت مناسب و وزن کم توانسته است به خوبی خود را در سطح کشور نشان دهد. این پتو در طرح برجسته و سه بعدی تولید میشود و با دوام خود در مقابل آب، در مقابل کپک زدن و گرفتن بوی بد خودداری میکند، پتو ضد آب نرمینه سروین با جلوگیری از سایش و فرسایش توانسته است گزینه مناسبی به شمار آید. این پتو را با استفاده از مایع دستشویی یا پودر ماشین لباس شویی با حتی آب و صابون به راحتی به صورت دستی و ماشینی شست و شو کنید. پتو نرمینه ضد آب محصولی نوین از جانب شرکت نرمینه سروین است که دارای لبه های پارچه ای با دوخت تقویت شده زیگزاگی است.

پتو نرمینه دو نفره

پتو نرمینه دو نفره

یکی از محصولات جدید شرکت سروین تولید پتو دو نفره است که برای نوعروسان و جهیزیه آنها گزینه بسیار مناسبی به شمار میرود، این پتو در ابعاد ۲۲۰ در ۲۵۰ سانتی متر مناسب برای دو نفر مصرف کننده است و با داشتن وزن بسیار سبک معادل ۶۰۰ گرم گزینه مناسبی به شمار میرود که با استفاده از این محصول احساس خفگی به شما دست نخواهد داد. طرح های این پتو به صورت فانتزی یا رمانتیک وجود دارد که جزو طرح های برجسته و سه بعدی به شمار میرود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *