الوان1 پتو شادیلون تک رنگ قلبی برای خرید عمده

آیا تا کنون پتو شادیلون تک رنگ قلبی دیده اید آیا میدانید برای خرید عمده این محصول با چه شرکتی در ارتباط باشید؟

خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

برای استعلام قیمت عمده پتوی شادیلون کلیک کنید.
پتو یا همان رو انداز که بیشتر مردم تمایل دارند در هنگام استراحت روی خود بکشند، تا از بدن در مقابل سرما محافظت کنند،
علاوه بر این بیشتر مردم طبق عادت علاقه دارند هنگام استراحت از پتو نازک یا ضخیم که بستگی به سلیقه افراد دارد استفاده می شود.
پتو از لحاظ مواد به کار رفته و جنس و همینطور طرح و رنگ انواع مختلفی دارد، که انتخاب هر مدل بستگی به سلیقه خریدار دارد.
برای شستشو پتو شادیلون باید به این نکات توجه کنید که عبارت اند از:
۱-از انداختن پتوهایی که رنگ می دهند در ماشین لباس شویی خودداری کنید.
۲-اگر می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی شستشو دهید به ظرفیت ماشین لباسشویی هم توجه داشته باشید.
۳-از پودر لباسشویی به مقدار کم استفاده نمایید تا کف متعادل داشته باشد.
۴-برای شستشو پتو از آب ولرم با دمای سی درجه شستشو شود.
۵-در صورتی که می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پتو قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد و ذکر شده باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.
۶-حتما قبل از شستشو نحوه شستشو را مطالعه کنید.

الوان قلبی1 1 پتو شادیلون تک رنگ قلبی برای خرید عمده

پتو شادیلون تک رنگ قلبی

پتو شادیلون قلبی که یک طرح پر طرفدار در بین انواع پتو های شادیان می باشد است این نوع پتو به دلیل سبکی و لطافتی که دارد باید حتما در کالای خواب هر منزل موجود باشد پتو تک رنگ قلبی که بسیار پر فروش نیز می باشد برای جهیزیه عروس نیز گزینه انتخابی مناسبی است که حتما باید با تعداد بالا تهیه شود مکان کمتری را نیز به خود اختصاص می دهد.
امروزه مردم تمایل به آپارتمان نشینی دارند و مثل گذشته خانه ها بزرگ نیستند پس مکان قرار دهی پتو نیز قابل توجه است که می تواند تعداد بالایی از این مدل با رنگبندی زیاد تهیه و استفاده کرد.
هنگام خرید یک پتو مناسب باید به این نکات توجه داشته باشید:
۱- سایز پتو که معمولا پتو دو نفره در ابعاد 220×240 الی 200×240 و پتو یکنفره 220×260 تولید می شود پس شما حتما قبل خرید باید نیاز خود را مشخص کنید قصد خرید چه سایز از پتو را دارید.
2-چون کالای خواب و پتو وسایلی است که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد و در معرض آلودگی است سعی کنید حداقل بعد از یک ماه پتو خود را که یک وسیله شخصی محسوب می شود شستشو دهید یا در معرض آفتاب قرار دهید که مانع از پرورش قارچ ها و دیگر ویروس ها می شود و باعث می شود که با این کار دچار حساسیت های پوستی نشوید.
۳-برای خرید حتما به قابلیت شستشو بودن با ماشین لباسشویی توجه کنید که براحتی بتوانید آن را شستشو دهید.
۴-برای انتخاب پتو مناسب پیشنهاد ما به شما این است که از بین پتو هایی با طرح های شلوغ از طرح های ساده تر که شکیل تر نیز هستند انتخاب کنید تا جلوه‌ی بهتری به اتاق شما بدهد و شلوغ بنظر نیاید.
۵-شما حتما پتویی را انتخاب کنید که به رنگ‌بندی اتاق شما نزدیک باشد تا با دکور و رنگ منزل متناسب باشد در این صورت شما هنگام استراحت احساس آرامش خواهید کرد ولی باز هم انتخاب پتو یک امر سلیقه ای می باشد که به شما بستگی دارد نکات بیان شده فقط برای راهنمایی بیشتر شما هنگام خرید است.
۶-سعی کنید هنگام خرید پتو که یک محصول ضروری و به صورت مداوم هر روز استفاده می شود از برندی خریداری کنید که دارای کیفیت مطلوب بوده تا بتواند سلامت شما را تضمین کند.
۷-نکته آخر در انتخاب یک پتو مرغوب و با دوام بالا قیمت نهایی محصول است پتو از قیمت ارزان تا قیمت بالاتر در بازار موجود است که افراد بسته به درآمد خود پتو را با قیمت ها و مدل های مختلف خریداری می کنند.
پتو ها به دلیل استفاده مواد اولیه گوناگون قیمت های متفاوتی هم دارند، که شما بسته به علاقه و در آمد خود مدل مدنظر خود را خریداری می کنید.
ما در این سایت تمام نکات خرید یک پتو مناسب را قرار داده ایم تا شما با سهولت بیشتری بتوانید خریدی مناسب با بهترین کیفیت را داشته باشید و امیدواریم که توانسته باشیم به شما در این امر کمک کنیم.

پتو شادیلون

 

خرید عمده پتو شادیلون تک رنگ

پتو محصولی ضروری است که در هر خانه ای وجود دارد و در تنوع مختلف در بازار موجود است.
پتو شادیلون ایرانی با کیفیت و طراحی مناسب بالایی که دارد بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد، هر چند که پتو های خارجی نیز در بین مردم استقبال داشته است ولی باز هم قیمت بالایی نسبت با پتو داخلی داشته و از این رو پتو های تک رنگ به صورت عمده که قیمت مناسبی نیز دارند بسیار به صرفه تر است برای خرید.
کشور ایران به دلیل مساعد بودن آب و هوا در تمام فصول سال سرد نخواهد شود ولی به دلیل اینکه بعضی افراد علاقه دارند حتما هنگام استراحت از رو انداز استفاده کنند تا به خواب آرامی فرو روند و از استراحت خود لذت کافی را داشته باشند.
ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما یک پتو ارزان قیمت و ساده که ضخامت زیادی هم نداشته باشد نیز داشته باشد، که هنگام استفاده از شدت گرما پتو را از روی خود برداشته و باعث سرما خوردن شما شود.
پتوهای مسافرتی حتما برای مسافرت نیست بلکه شما وقتی هوا آنقدر سرد نیست می توانید از این پتو ها در منزل استفاده کنید که رو اندازی سبک و نرم می باشد یک گزینه مناسب برای افراد که عادت دارند حتما از رو انداز استفاده کنند می باشد.

قیمت کارخانه پتو های شادیلون

پتو شادیلون دارای مدل های متنوعی می باشد که با قیمت کارخانه به صورت عمده در اختیار نمایندگان و فروشنده ها قرار می گیرد.
تا بتوانید در تجارت این کالا سود خوبی به دست آورید شما می توانید فروش پتو های شادیلون را در بازار داخلی و صادراتی به صورت عمده با قیمت کارخانه با تناژ بالا به راحتی تامین کنید و شما می توانید این نوع پتو را از در ب کارخانه سفارش و تحویل بگیرید و به صرفه ترین قیمت موجود در بازار را داشته باشید.

خرید از پخش کننده انواع پتو شادیلون

اینکه شما مایل باشید پتو شادیلون تک رنگ را به صورت عمده با ارزان ترین قیمت موجود در بازار تهیه کنید با در نظر گرفتن انواع مختلف برای شما مقدور و امکان پذیر می باشد پتو شادیلون دارای مدل های متنوع در بازار می باشد که خرید آن از مراکز پخش کننده بسیار مناسب بوده، سفارش عمده پتوی شادیلون در بازار کنونی می تواند یک انتخاب مناسب و درست باشد که با در نظر گرفتن سلیقه برای تمام سنین مختلف تولید می شود و بهترین طرح ها را در بازار عرضه کرده است.
هر کدوم از این پتو ها که دارای طرح های مختلف و گوناگون می باشد در سایز های یک نفره و دونفره تولید و بفروش می رسد.
پتو شادیلون به دلیل تنوع بالا گزینه مناسبی برای خرید می باشد، تولیدات پتو شادیلون به گونه ای می باشد که شما می توانید به راحتی بیشترین تنوع و خرید را داشته باشید که قدرت تامین آن را در اختیار مشتریان خود می تواند قرار دهند.
اگر تمایل دارید از قیمت عمده این نوع مدل های پتو در اطلاع باشید براحتی می توانید با مشاوران ما تماس گرفته تا شما را از قیمت به صورت عمده در جریان قرار دهند ویا از طریق سایت به راحتی قابل دسترسی می باشد.
هیچ چیز به اندازه یک استراحت خوب نمی تواند به شما کمک کند، شما باید در انتخاب یک پتو مناسب در هنگام که هوا خنک است دقت داشته باشید و پتو یک وسیله کاربردی و پر استفاده در هر خانه ای می باشد.
پتو فقط برای فصل های سرد نیست بله در فصل های گرم نیز با استفاده از پتو های نازک تر می توانید استراحت خوبی را تجربه کنید و در هنگام استراحت خواب لذت بخش تری را تجربه کنید.
بهتر است هر فرد پتوی مخصوص خود را داشته باشد در صورتی که بیشتر افراد تمایل دارند در هنگام خواب حتما از پتو استفاده کنند برای انتخاب پتو حتما پتوی مناسب فصل خریداری کنید تا متناسب با گرمای فصل بوده و شما در هنگام استفاده لذت برده از خواب خود و احساس ناراحتی نداشته باشید یا از شدت گرما پتو را کنار زده و باعث سرما خوردگی شما نشود.

پتو شادیلون

پخش پتو شادیلون با قیمت کارخانه

آیا به دنبال پخش پتو شادیلون عمده با قیمت کارخانه هستید؟ به نظر از کجا می توان مرکز فروش این محصول را پیدا کرد؟

پتو یک وسیله کاربردی است که همیشه در فصل های سرد سال کنار ما بوده بافت پتو با کیفیت به گونه ای بوده که دمای بدن شما را کامل حفظ می کند و شما در هنگام خواب گرمای لذت بخشی را تجربه می کنید.
پتو های شادیلون در طرح ها و رنگ بندی های مختلف تولید و پخش می شوند،
که هر کدام دارای طرح های زیبا و جذاب با طرح های مخصوص رده سنی و سلیقه افراد مختلف در نظر گرفته شده تا به راحتی بتوانید پتو که یک نوع کالای خواب است را با اتاق خود ست کنید و اتاقی زیبا و شکیل در حین سادگی داشته باشید.
روش های نگهداری پتو شادیلون شما حداکثر زمان یک ماه استفاده پتو های خود را شستشو دهید و یا برای از بین بردن باکتری و قارچ های احتمالی در بافت پتو و دیگر آلودگی ها آن ها را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار دهید.
قبل از قرار گرفتن پتو در کمد دیواری یا هر جایی که می خواهید آن ها را نگهداری کنید حتما از خشک بودن مکان اطمینان حاصل فرمایید.
اگر پتو را شستشو داده اید قبل تا زدن از خشک شدن کامل آن اطمینان حاصل کنید.
پتو ها دور از محیط مرطوب و نمناک نگهداری کنید.
حتما این نکته را در نظر بگیرید که پتو ها را محیطی نگهداری کنید که در مجاورت وسایل تیز و برنده نباشد.
پتو شادیلون به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه مانند جنس پارچه و الیاف بهترین محصول را با درجه کیفی بالا تحویل فروشندگان برای فروش و پخش پتو شادیلون گل برجسته تمایل پیدا کرده اند و تا امروز توانسته در بین مردم بیشترین فروش را داشته باشد که این فروش بالا خود نشان دهنده کیفیت و مرغوب بودن پتو از لحاظ قیمت و دوام و ماندگاری بالا و ضد حساسیت بودن آن در بین مردم است که بیشتر در بین مردم نسبت به پتو های دیگر به راحتی جایگاه ویژه پیدا کرده و این مزیت فقط بخاطر استفاده از مواد اولیه با جنس درجه یک بوده که برای شرکت ما افتخار است تا محصولی خوب و عالی را با مناسب ترین قیمت به پخش کنندگان این محصول قرار دهیم و آن ها نیز سود خوبی داشته باشند از این رو تمام خریداران به صورت عمده نیز می توانند از خرید محصول عالی را تجربه کنند
امروز بیشتر مردم به دلیل شاغل بودن دیگر وقتی برای خرید به صورت حضوری را ندارند به همین دلیل خرید خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند و به دنبال یک سایت مطمئن که محصولی با کیفیت را ارائه دهید می باشند ما نیز در این سایت تلاش کردیم مطالب مفیدی که مورد نیاز شما است را قرار دهیم تا بتوانید بهترین مدل و طرح پتو بسته به تمام نکات گفته شده را نتخاب کنید و علاوه بر انتخاب آن را از یک سایت معتبر خریداری کرده و در کمترین مدت تحویل گرفته و در کنار خرید یک محصول با کیفیت به قیمت کارخانه را تجربه کنید و همچنین اگر در رابطه بیشتر با پتو سوالی دارید می توانید از طریق سایت با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا آن ها شما را در انتخابات راهنمایی بیشتر کنند.

263 دیدگاه

  • سلام و خدا قوت
    این پتو ها دارای رنگ بندی جذابی می باشد من خودم رنگ صورتی رو خیلی دوست دارم بافت خوبی هم داره

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای شما از بهترین پتوهای است که تا به حال خرید کردم کیفیت بسیار بالایی دارد و از خریدم بسیار راضی بودم‌

  • سلام وقت بخیر
    پتو های شادیلون که هم طرحدارش در بازار موجوده هم ساده هر دو مدل آن ها واقعا عالی هستند

  • سلام خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام بدین

  • سلام وقت بخیر
    علاوه بر این بیشتر مردم طبق عادت علاقه دارند هنگام استراحت از پتو نازک یا ضخیم که بستگی به سلیقه افراد دارد استفاده می شود.

  • سلام وقت بخیر
    استراحت از پتو نازک یا ضخیم که بستگی به سلیقه افراد دارد استفاده می شود و با نرخ پایینی هم عرضه می شود.

  • سلام وقت بخیر
    مهندس خسروانی عزیز واقعا از همکاری با شما خوش حالم سفارشاتم در مدت کوتاهی به بندر رسید و بارگیری شد مشتریان خیلی راضی بودن

  • سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون در امباس قلبی واقعا بینظیره و مشتری زیادیم داره مخصوصا در رنگ طوسی و صورتی

  • سلام خسته نباشید
    پتو شادیلون قلبی یکی از طرح پر طرفدار در بین انواع پتو های شادیان می باشد و کیفیت بسیار خوبی دارد من از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم.

  • سلام وقت بخیر
    خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید از مجموعه دیبا بافت نگار قم

  • سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون دارای مدل های متنوعی می باشد که با قیمت کارخانه به صورت عمده در اختیار نمایندگان و فروشنده ها قرار می گیرد.

  • سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون در در رنگ‌بندی های مختلفی عرضه می شود که قیمت خوبی هم دارد

  • سلام وقت بخیر
    من از مدل پتو های تک رنگتون خریدم مخصوصا امباسی که داره جذابیتشو بیشتر کرده

  • سلام وقت بخیر
    پتو یا همان رو انداز که بیشتر مردم تمایل دارند در هنگام استراحت روی خود بکشند، تا از بدن در مقابل سرما محافظت کنند

  • سلام وقت بخیر
    علاوه بر این بیشتر مردم طبق عادت علاقه دارند هنگام استراحت از پتو نازک یا ضخیم که بستگی به سلیقه افراد دارد استفاده می شود

  • سلام وقت بخیر
    خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید

  • سلام
    خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید با قیمت عالی

  • سلام وقت بخیر
    شما یکی از بهترین مجموعه های آنلاینی هستید که من تا به حال از شما خرید کردم موفق باشید.

  • سلام وقت بخیر
    بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

  • سلام وعرض ادب پتوهای شادیلون چه رنگ بندی وچه طرحی دارند واز کجا میتونیم کاتالوگ رو ببینیم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    من از شما پتو شادیلون خرید کردم و واقعا بسیار با کیفیت و خوب بودن ممنون از تیم قوی شما.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • پتوهای شادیلون یکی از باکیفیت ترین پتوهاست که دارای طرح های متنوعی هستند و بسیار کیفیت خوبی دارند.

  • سلام وقت بخیر
    که می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پتو قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد و ذکر شده باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.
    حتما قبل از شستشو نحوه شستشو را مطالعه کنید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    بیشتر مردم طبق عادت علاقه دارند هنگام استراحت از پتو نازک یا ضخیم که بستگی به سلیقه افراد دارد استفاده می شود

  • سلام وقت بخیر
    خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید

  • سلام وقت بخیر
    ارسابه به شهر یزد هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید

  • سلام وقت بخیر
    خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید

  • سلام وقت بخیر
    اگه شما تا حالا از این پتو شادیلون خریداری نکردید حتما یدونه سفارش بدید چون عاشق میشید پتو خیلی چیز مهمیه تو خواب از وقتی این پتو رو خریدم عاشق شادیلون شدم

  • سلام وقت بخیر
    من برای خودم طرح قلبی خریداری کردم خیلی لطیفه و می خوام دوبا ه سفارش بدم

  • سلام وقت بخیر
    پتو یا همان رو انداز که بیشتر مردم تمایل دارند در هنگام استراحت روی خود بکشند، تا از بدن در مقابل سرما محافظت کنند و در قیمت کارخانه هم عرضه می شود در این سایت

  • سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون قلبی که یک طرح پر طرفدار در بین انواع پتو های شادیان می باشد است

  • سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور قطر را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    پتو یا همان رو انداز که بیشتر مردم تمایل دارند در هنگام استراحت روی خود بکشند، تا از بدن در مقابل سرما محافظت کنند،

  • سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون یکی از بهترین پتوهای تک رنگ هستند که بسیار کیفیت خوبی دارند.

  • سلام وقت بخیر من از این پست های شما طرح قدی تعداد بالا خریداری کردند به صورت عمده به قیمت جان برام خیلی خوب در اومده گذاشتم کنار هر مناسبتی که میشه کادو از این تومن میدم خیلی هم خوبه

  • سلام وقت بخیر
    پتو مرغوب و با دوام بالا قیمت نهایی محصول است که در قیمت نامناسبی هم عرضه می شود

  • سلام وقت بخیر
    اگر امکانش هست عکس کامل محصولات خود را در اینا برای من ارسال کنید پتو های برند شادیلون در انواع رنگ بندی تهیه می شود ارسال به همه جام داره

  • سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پتو شادیلون تک رنگ با رنگینی بالا و املای قلبی شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  • سلام وقت بخیر
    بسیار همکاری خوبی بود با شما و واقعا خوش حالم که دیدار حضوری با شما داشتم واقعا در همکاری صبور و به طور کامل توضیح می دهید موفق باشی.

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای شما از بهترین پتوهای است که تا به حال خرید کردم کیفیت بسیار بالایی دارد و از خریدم بسیار راضی بودم‌ قیمتشم خیلی مناسبه موفق باشید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    ممنون میشم کاتالوگ پتو قلبی و رنگ‌بندی را در ایتا برای من ارسال کنید خانم داودی هستم هفته قبل خرید داشتم

  • سلام وقت بخیر
    پتو از لحاظ مواد به کار رفته و جنس و همینطور طرح و رنگ انواع مختلفی دارد، که انتخاب هر مدل بستگی به سلیقه خریدار دارد.

  • سلام وقت بخیر
    پتو یا همان رو انداز که بیشتر مردم تمایل دارند در هنگام استراحت روی خود بکشند، تا از بدن در مقابل سرما محافظت کنند

  • خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

  • سلام وقت بخیر
    پتو یا همان رو انداز که بیشتر مردم تمایل دارند در هنگام استراحت روی خود بکشند، تا از بدن در مقابل سرما محافظت کنند،

  • سلام عرض شد من تعداد بالایی از این پتوی قلبی شادیلون برای بهزیستی سفارش دادم بچها خیلی خوششون اومد جنس نرمی داشت ممنون

  • سلام صبح بخیر
    من یکی از مشتریان دائمی شما هستم که همیشه فقط از شما خرید می کنم ممنون از سایت خوبتون و محصولات خوبتون.

  • سلام وقت بخیر
    علاوه بر این بیشتر مردم طبق عادت علاقه دارند هنگام استراحت از پتو نازک یا ضخیم که بستگی به سلیقه افراد دارد استفاده می شود

  • سلام وقتتون بخیر خواستم از شما بابت محصول با کیفیتی که برای ارسال کردید تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  • سلام خسته نباشید ممنون از سایت بسیار عالی تون
    پتوی های خیلی زیبا هستند قلب های خیلی قشنگ دارند و به نرمی پر هستن خیلی ممنونم از شما آیا به شهرستان فارس ارسال دارید

  • سلام خسته نباشید پتوهای شادیلون قلبی به علت سبک وقابل حمل بودن آن برای مسافرت وهم برای خواب عصر انتخاب خوبی است

  • سلام وقت بخیر
    اگر ارسال به کشور ترکمنستان دارید ؟من را راهنمایی کنید قصد صادرات به این کشور را دارم.

  • سلام وقت بخیر
    پتو از لحاظ مواد به کار رفته و جنس و همینطور طرح و رنگ انواع مختلفی دارد، که انتخاب هر مدل بستگی به سلیقه مشتری دارد

  • سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما تشکر کنم محصول من خیلی زود به دستم رسید ممنون از سایت خوبتون.

  • سلام وقتتون بخیر
    پتو شادیلون قلبی که یک طرح پر طرفدار است من از شما از این مدل خرید کردم بسیار باکیفیت بودن ممنون از سایت خوبتون.

  • سلام وقت بخیر و خسته نباشید پتو از لحاظ مواد به کار رفته و جنس و همینطور طرح و رنگ انواع مختلفی دارد، که انتخاب هر مدل بستگی به سلیقه خریدار دارد.

  • سلام چه خوبه که فروش اینترنتی دارید برای ماها که سرکار میریم خیلی خوب شده راحت میتونیم خرید کنیم

  • قیمت نهایی محصول است پتو از قیمت ارزان تا قیمت بالاتر در بازار موجود است که افراد بسته به درآمد خود پتو را با قیمت ها و مدل های مختلف خریداری می کنند.

  • امروز بیشتر مردم به دلیل شاغل بودن دیگر وقتی برای خرید به صورت حضوری را ندارند به همین دلیل خرید خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند

  • سلام خسته نباشید شادیلون هاتون قلب قلبیه با برآمدگی هستش یا طرح سه بعدی است؟ فروش به صورت تکی دارید؟ قیمتشم ذکر نکردید متشکرم

  • سلام وقت بخیر پتوی شادیلون قلبی بخاطر رنگ بندی ساده ی اون بسیار زیباعه ومورد پسند همه است

  • پتوهای تک رنگ قلبی شادیلون نیز مانند همه محصولات دارای جنس ها و کیفیت متفاوتی هستند

  • سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون بسیار مرغوب و متنوع می‌باشد و این پتو در عین سبک بودن گرمی بسیار بالایی دارد و برای مسافرت بسیار مناسب می باشد و این پتو نیازی به فضای زیادی ندارد.

  • سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  • سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  • سلام وقت بخیر
    پتو های شادیلون تک رنگ با امباس های جذاب با داشتن ابعاد مناسب برای پتو هم خیلی مهمه و حتما به این نکته دقت کرده و بعد اقدام به خرید پتو کنید

  • سلام وقت بخیر من سایز بزرگ و دو نفره این محصول را خریداری کردم و به عنوان روتختی هم میتوان از آن استفاده کرد

  • موضوع مهم این است که این پتو شادیلون تک رنگ قلبی به دلیل استفاده از الیاف بسیار مرغوب، دوخت مطلوب و همچنین بافت فشرده آن این خاصیت را دارد که با شستن دردفعات زیاد هیچ تاثیر مخربی برای این پتوها پیش نمی آید و کیفیت درجه یک آن ها آن مانند روز اول می باشد

  • سلام عرض ادب پتوهای قلبی خیلی طرح زیبا و رمانتیکی دارند و رنگ های قرمز وتوسی اون خیلی دلنشینه

  • سلام وقت بخیر
    من از طرح و جنس پتوهای شادیلون تک رنگ قلبی خوشم میاد.‌ این نوع پتو ها در کیفیتی باورنکردنی و همچنین طول عمر بالا تولید می شوند.

  • سلام وقت بخیر دیبا بافت نگار پتوهاش عالیه و بسیارکارایی بالایی دارد متن تون مناسبه ودرامدبالایی دارد نرخ فروش هم عمده محاسبه میشه

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • پتو شادیلون در امباس قلبی واقعا بینظیره و مشتری زیادیم داره
    وپتو های شادیلون در تنوع بالا و رنگ‌بندی فراوان تولید می شود

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای شادیلون در یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است که کیفیت بالایی هم عرضه می شود

  • در صورتی که می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پتو قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد و ذکر شده باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای مرینوس فضای خیلی کمی رااشغال میکنندوبسیارسبک ونرم ولطیف هستند

  • این نوع پتو به دلیل سبکی و لطافتی که دارد باید حتما در کالای خواب هر منزل موجود باشد پتو تک رنگ قلبی که بسیار پر فروش نیز می باشد برای جهیزیه عروس نیز گزینه انتخابی مناسبی است

  • پتو از لحاظ مواد به کار رفته و جنس و همینطور طرح و رنگ انواع مختلفی دارد، که انتخاب هر مدل بستگی به سلیقه خریدار دارد.از نظر من عالین

  • سلام وعرض ادب پتوهای من امروز رسید دوتاهم از این پتوهای شادیلون قلبی سفارش داده بودم خیلی نرمن و زیبا هستن

  • یکی از این کالاها که در انتخاب آن باید توجه بسیاری داشت، پتو می باشد که رو اندازی محسوب می شود و در ابعاد و اندازه های مختلف و طول و عرض آن متناسب با قد افراد انتخاب می شود

  • سلام وعرض خسته نباشید من به همکاران و دوستانم شرکت شما رو معرفی کردم بخاطر قیمت مناسب و کارهای با کیفیتتون

  • پتو گوسفندی همانطور که از اسمش پیدا می باشد، از پشم گوسفند تولید شده و مزیت هایی فراوانی دارد

  • باسلام و عرض ادب ممنونم از سایت خوبتون مطالب بسیار عالی بود بسیار سپاسگزارم چگونه میتوانم ثبت سفارش کنم از سایت خوبتون

  • چقدر اطلاعاتی که در این سایت قرار داده شده مفید است و باعث میشه اطلاعات خوانندگان این سایت در مورد کالای موردنیازشون بالاتر بره بسیار تشکر از سایت خوب شما

  • پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  • از عکس معلوم است که کار شما از کیفیت بالایی برخوردار است ممنون که اینقدر در کار خود جدی هستید

  • سلام خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام بدین

  • سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  • سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  • سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید سه روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

  • پتو شادیلون قلبی که یک طرح پر طرفدار در بین انواع پتو های شادیان می باشد است این نوع پتو به دلیل سبکی و لطافتی که دارد باید حتما در کالای خواب هر منزل موجود باشد

  • سلام و خدا قوت
    این پتو ها دارای رنگ بندی جذابی می باشد من خودم رنگ صورتی رو خیلی دوست دارم بافت خوبی هم داره

  • قبل از قرار گرفتن پتو در کمد دیواری یا هر جایی که می خواهید آن ها را نگهداری کنید حتما از خشک بودن مکان اطمینان حاصل فرمایید

  • فروشندگان برای فروش و پخش پتو شادیلون گل برجسته تمایل پیدا کرده اند و تا امروز توانسته در بین مردم بیشترین فروش را داشته باشد که این فروش بالا خود نشان دهنده کیفیت و مرغوب بودن پتو است

  • افتخار است تا محصولی خوب و عالی را با مناسب ترین قیمت به پخش کنندگان این محصول قرار دهیم و آن ها نیز سود خوبی داشته باشند

  • اگر پتو را شستشو داده اید قبل تا زدن از خشک شدن کامل آن اطمینان حاصل کنید.
    پتو ها دور از محیط مرطوب و نمناک نگهداری کنید.

  • پتو یک وسیله کاربردی است که همیشه در فصل های سرد سال کنار ما بوده بافت پتو با کیفیت به گونه ای بوده که دمای بدن شما را کامل حفظ می کند و شما در هنگام خواب گرمای لذت بخشی را تجربه می کنید.

  • روش های نگهداری پتو شادیلون شما حداکثر زمان یک ماه استفاده پتو های خود را شستشو دهید و یا برای از بین بردن باکتری و قارچ های احتمالی در بافت پتو و دیگر آلودگی ها آن ها را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار دهید

  • کشور ایران به دلیل مساعد بودن آب و هوا در تمام فصول سال سرد نخواهد شود ولی به دلیل اینکه بعضی افراد علاقه دارند حتما هنگام استراحت از رو انداز استفاده کنند تا به خواب آرامی فرو روند و از استراحت خود لذت کافی را داشته باشند.

  • امروزه مردم تمایل به آپارتمان نشینی دارند و مثل گذشته خانه ها بزرگ نیستند پس مکان قرار دهی پتو نیز قابل توجه است که می تواند تعداد بالایی از این مدل با رنگبندی زیاد تهیه و استفاده کرد.

  • امروزه مردم تمایل به آپارتمان نشینی دارند و مثل گذشته خانه ها بزرگ نیستند پس مکان قرار دهی پتو نیز قابل توجه است که می تواند تعداد بالایی از این مدل با رنگبندی زیاد تهیه و استفاده کرد.

  • خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

  • پخش پتو شادیلون گل برجسته تمایل پیدا کرده اند و تا امروز توانسته در بین مردم بیشترین فروش را داشته باشد که این فروش بالا خود نشان دهنده کیفیت و مرغوب بودن پتو از لحاظ قیمت و دوام و ماندگاری بالا و ضد حساسیت بودن آن در بین مردم است

  • حتما این نکته را در نظر بگیرید که پتو ها را محیطی نگهداری کنید که در مجاورت وسایل تیز و برنده نباشد.
    پتو شادیلون به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه مانند جنس پارچه و الیاف بهترین محصول را با درجه کیفی بالا تحویل فروشندگان عرضه کرده است

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای شما از بهترین پتوهای است که تا به حال خرید کردم کیفیت بسیار بالایی دارد و از خریدم بسیار راضی بودم‌

  • سلام عرض ادب پتو های شادیلون در طرح ها و رنگ بندی های مختلف تولید و پخش می شوندکه هر کدام دارای طرح های زیبا و جذاب هستند

  • ین پتوها هم زیباهستند هم اینکه سبک وراحت هستند این پتوها دراندازه های مختلف وطرح های مختلف تولیدمیشوند

  • پتو یا همان رو انداز که بیشتر مردم تمایل دارند در هنگام استراحت روی خود بکشند، تا از بدن در مقابل سرما محافظت کنند،

  • امروز بیشتر مردم به دلیل شاغل بودن دیگر وقتی برای خرید به صورت حضوری را ندارند به همین دلیل خرید خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند

  • پتو از لحاظ قیمت و دوام و ماندگاری بالا و ضد حساسیت بودن آن در بین مردم است که بیشتر در بین مردم نسبت به پتو های دیگر به راحتی جایگاه ویژه پیدا کرده و این مزیت فقط بخاطر استفاده از مواد اولیه با جنس درجه یک بوده که برای شرکت ما افتخار است

  • پتو شادیلون به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه مانند جنس پارچه و الیاف بهترین محصول را با درجه کیفی بالا تحویل فروشندگان برای فروش و پخش پتو شادیلون گل برجسته تمایل پیدا کرده اند

  • تا امروزپتوشادیلون توانسته در بین مردم بیشترین فروش را داشته باشد که این فروش بالا خود نشان دهنده کیفیت و مرغوب بودن پتو از لحاظ قیمت و دوام و ماندگاری بالا و ضد حساسیت بودن آن در بین مردم است

  • سلام و خدا قوت
    این پتو ها دارای رنگ بندی جذابی می باشد من خودم رنگ صورتی رو خیلی دوست دارم بافت خوبی هم داره

  • هر کدوم از این پتو ها که دارای طرح های مختلف و گوناگون می باشد در سایز های یک نفره و دونفره تولید و بفروش می رسد.
    پتو شادیلون به دلیل تنوع بالا گزینه مناسبی برای خرید می باشد

  • پتو شادیلون دارای مدل های متنوعی می باشد که با قیمت کارخانه به صورت عمده در اختیار نمایندگان و فروشنده ها قرار می گیرد.

  • سلام وقت بخیر
    علاوه بر این بیشتر مردم طبق عادت علاقه دارند هنگام استراحت از پتو نازک یا ضخیم که بستگی به سلیقه افراد دارد استفاده می شود.

  • پتو شادیلون دارای مدل های متنوعی می باشد که با قیمت کارخانه به صورت عمده در اختیار نمایندگان و فروشنده ها قرار می گیرد.

  • سلام وقت بخیر
    خواستم از بابت خوش قول بودنتون تشکرکنم خیلی زود بارم به دستم رسید. فقط اینبار میخوام اگر بشه باهم به صورت چکی کار کنیم آیا امکانش هست چک ۳۰ روزه بگیرید؟

  • توهای شادیلون کیفیت بسیارخوبی دارندوازنظرقیمت هم به صرفه هستند،تنوع طرح ورنگاشون هم عالیه

  • سلام خسته نباشید
    من با کمک شما تونستم فروش خوبی از کالای خواب به دست بیارم و دوباره برای عید بار جدید میخوام قیمت ها مثل قبله یا تغیر کرده؟

  • سلام عرض ادب پتوهای شادیلون قلبی بسیار زیبا است ونقش های خوشگلی دارد ومن از خریدن راضیم

  • سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
    من تعریف شما را بسیار شنیدم خواستم اگر امکانش هست با شما حضوری صحبت کنم وخرید خودمو انجام بدم دفتر فروش شما در کدوم شهر است ؟

  • علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  • خیلی نرم و لطیفن از خوابیدن باهاشون سیر نمیشید. به عنوان روتختی هم قابل استفاده هستند و جذابیت و زیبایی خاصی دارن

  • خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

  • خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

  • کیفیت بالای پتوی ایرانی زبان زد خاص و عام می باشد که از جمله آن می توان به این پتو اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و متقاضیان می تواننداین پتو ها را در طرح های متنوع به صورت یک نفره یا دو نفره از طریق این مجموعه خریداری و مورد استفاده قرار دهند

  • خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

  • سلام و خدا قوت
    این پتو ها دارای رنگ بندی جذابی می باشد من خودم رنگ صورتی رو خیلی دوست دارم بافت خوبی هم داره

  • پتوهای مسافرتی حتما برای مسافرت نیست بلکه شما وقتی هوا آنقدر سرد نیست می توانید از این پتو ها در منزل استفاده کنید که رو اندازی سبک و نرم می باشد یک گزینه مناسب برای افراد که عادت دارند حتما از رو انداز استفاده کنند می باشد.

  • سلام
    پخش پتو شادیلون گل برجسته تمایل پیدا کرده اند و تا امروز توانسته در بین مردم بیشترین فروش را داشته باشد که این فروش بالا خود نشان دهنده کیفیت و مرغوب بودن پتو از لحاظ قیمت و دوام و ماندگاری بالا و ضد حساسیت بودن آن در بین مردم است

  • اگر پتو را شستشو داده اید قبل تا زدن از خشک شدن کامل آن اطمینان حاصل کنید.
    پتو ها دور از محیط مرطوب و نمناک نگهداری کنید.

  • پتوهای زیبایی دارند و باکیفیت وجنس عالی وطرح بندی عالی هست و می توانیم به سایت مراجعه کنیم

  • باسلام و وقت بخیر خدمت شما جنس پتو هابسیار نرم و لطیف می باشند و در سایز های مختلفی عرضه می شوند

  • صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  • طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  • این مدل پتو ها امروزه خیلی پرطرفدار شده و در انواع رنگ و طرح توسط تولیدی ها داره تولید میشه

  • این پتو درجه یک و مرغوب به تازگی حتی در کشورهای خارجی نیز طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است.

  • سلام
    شما می توانید فروش پتو های شادیلون را در بازار داخلی و صادراتی به صورت عمده با قیمت کارخانه با تناژ بالا به راحتی تامین کنید و شما می توانید این نوع پتو را از در ب کارخانه سفارش و تحویل بگیرید

  • سلام وقت بخیر
    علاوه بر این بیشتر مردم طبق عادت علاقه دارند هنگام استراحت از پتو نازک یا ضخیم که بستگی به سلیقه افراد دارد استفاده می شود.

  • سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  • این که میتوانیم پتو ها را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه کنیم و مبلغ کمتری را برای خرید پرداخت کنیم یک نکته مثبت است و باعث می شود خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنیم

  • وقت بخیر . از اطلاعات آموزنده شما در مورد انواع پتو هاآزوی بهترین ها برای شما
    درانتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید واجبه

  • با سلام امروزه پتوهای زیادی با طرح و رنگ های متنوع در بازار موجود است و این پتو هم یکی از آنهاست که بافت نرم و سبکی دارد . از این پتو می توان به عنوان یک رو انداز سبک و راحت با بافتی نرم استفاده کرد با تشکر

  • سلام وقتتون بخیر باشه شرایط ازسال محصولاتتون به خارج از کشور چجوریه ؟و زمان ارسال چقدر طول میکشه؟

  • باسلام وقت بخیر این پتو ها با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد همراه با دانش و خلاقیت در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می گردد و به سایز و ابعاد و همچنین به برچسب قابل شستشو بودن آن در لباسشویی توجه کنید

  • سلام پتو انواع مختلفی دارد شما در هر فصلی می توانید پتویی داشته باشید که مناسب آن فصل باشد یکی از این نوع پتو ها پتو مسافرتی است گه بسیار سبک و کم حجم و حمل و نقل آن خیلی آسان است

  • سلام و عرض ادب
    پتو ها انواع مختلف دارد و بهترين آنها پتو هايي است كه از پنبه و پشم هستند.
    پتوهای جدید با ارائه در رنگ ها و طرح های مختلف نظر افراد بسیاری را به خود جلب نموده اند

  • سلام خدا قوت
    پتو ها گرما بخشی بسیار خوبی دارند و کاربرد های فراوانی دارند من سایتتون و مطالعه کردم بسیار گیرا و خوب بود و توضیحاتتون کامل بودند

  • سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما خرید و راضی بودم اینبار میخوام به پاس مشتری مداریتون به صورت چکی با من کار کنید امکانش هست ؟

  • سلام با اینکه امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است ولی برای خرید این پتو دقت فراواران میخاد چون همه جا وجود داره ولی جنسشون الیافی نیست
    پتوها قیمت مناسب تری نسبت به باقی مدل ها دارد و میتوان به راحتی در فروشگاه های بزرگ و کوچک آن را تهیه کرد. این پتو به دلیل جنس لطیفش طرفدار زیادی بین مردم پیدا کرده است

  • سلام وقت بخیر طرح های پتوی شادیلون رو در سایت میشه بزارید تا راحت تر انتخاب کنیم ممنون

  • سلام خدا قوت
    این محصول به دلیل کیفیت بالا در شهرهای بزرگ به صورت عمده خریداری میشه و تنوع رنگی فراوانی دارد، ممنون از شما

  • سلام وقتتون بخیر
    فروش عمده شما از چه تعدادی شروع میشه؟ بی زخمت قیمت ها رم برام در واتساپ ارسال کنید؟

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  • خیلی عالی هستند من نرمی و لطافتی که این کالا دارد‌ را خیلی دوست دار
    این مدل پتو ها امروزه خیلی پرطرفدار شده و در انواع رنگ و طرح توسط تولیدی ها داره تولید میشه .

  • سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  • سلام خسته نباشید
    در صورتی که می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پتو قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد و ذکر شده باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.

  • سلام وقت بخیر
    که می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پتو قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.

  • نرمی و سبکی پتو های شادیلون منحصر بفرد است این ویژگی‌ها سبب رونق فروش این پتوها شده است
    . جنس خیلی خوبی دارن و نرم و راحت هستن و از نظر زیبایی هم عالی هستن

  • پتو انواع مختلفی دارند پنبه‌ای دولایه، ارگانیک، پشمی پشم شیشه‌ایو پتوهای مسافرتی هیگستند که کاربرد متفاوتی دارند
    نقش و برجستگی های ویژه ای روی این پتو ها موحود هست که این نمونه خاص کرده است

  • پتو شادیلون قلبی که یک طرح پر طرفدار در بین انواع پتو های شادیان می باشد است این نوع پتو به دلیل سبکی و لطافتی که دارد باید حتما در کالای خواب هر منزل موجود باشد

  • سلام وقت بخیر
    این پتو ها دارای مدل های متنوعی می باشد که با قیمت کارخانه به صورت عمده در اختیار نمایندگان و فروشنده ها قرار می گیرد.

  • سلام وقتتون بخیر
    پتوهای لیلیان شما تصویر بسیار زیبا و جنس خوب دارند من اگر از این محصول شما به تعداد زیاد بخوام برام ارسال می کنید؟ هزینه ارسال تا شهرستان آباده چقدر در میاد؟

  • سلام وقت بخیر
    مهندس خسروانی عزیز واقعا از همکاری با شما خوش حالم سفارشاتم در مدت کوتاهی به بدستم رسید و بارگیری شد مشتریان خیلی راضی بودن ممنون ار کادرخوبتون

  • دیبا بافت نگار به عنوان یک تولید کننده در کشور ایران فعالیت می کنند و محصولات خود را در سطح خوب و استانداردهای جهانی تولید می‌کند

  • سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  • فقط بخاطر استفاده از مواد اولیه با جنس درجه یک بوده که برای شرکت ما افتخار است تا محصولی خوب و عالی را با مناسب ترین قیمت به پخش کنندگان این محصول قرار دهیم

  • خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

  • پتو شادیلون قلبی که یک طرح پر طرفدار در بین انواع پتو های شادیان می باشد است این نوع پتو به دلیل سبکی و لطافتی که دارد باید حتما در کالای خواب هر منزل موجود باشد

  • سلام وقت بخیر
    من واقعا تو خرید پتو سخت گیرم چه از نظر بافت و رنگ چه طرح مدل آنتیک که از شما خرید واقعا زیبا هستند.فروش عمده شما تقریبا از چه تعداد شروع میشه شامل قیمت عمده میشه

  • اولین شاخصه پتو مرینوس تک رنگ قلبی طبیعی بودن آن است. در واقع این منسوج از الیاف طبیعی در تولید بهره میبرد و جزو پتوهای ارگانیک به شمار میرود.

  • سلام
    با تشکر از شما بابت مطالب مفیدی که در سایت قرار میدین و‌مشاورانتون که پاسخ گویی به موقع دارند

  • سلام خسته نباشید این پتو ها که دارای طرح های مختلف و گوناگون می باشد در سایز های یک نفره و دونفره تولید و بفروش می رسد

  • سلام خسته نباشید خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

  • پتو شادیلون قلبی که یک طرح پر طرفدار در بین انواع پتو های شادیان می باشد است این نوع پتو به دلیل سبکی و لطافتی که دارد باید حتما در کالای خواب هر منزل موجود باشد

  • در کشور ما تولیدات هم پیشرفت خوبی داشته هم سرعت عمل خوبی و تولیدکنندگان سعی کردند از طرح های روز دنیا عقب نمونند

  • سلام و خدا قوت
    این پتو ها دارای رنگ بندی جذابی می باشد من خودم رنگ صورتی رو خیلی دوست دارم بافت خوبی هم داره

  • پتو شادیلون قلبی که یک طرح پر طرفدار در بین انواع پتو های شادیان می باشد است این نوع پتو به دلیل سبکی و لطافتی که دارد باید حتما در کالای خواب هر منزل موجود باشد

  • خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

  • پتو ها به دلیل استفاده مواد اولیه گوناگون قیمت های متفاوتی هم دارند، که شما بسته به علاقه و در آمد خود مدل مدنظر خود را خریداری می کنید.

  • پتو ها به دلیل استفاده مواد اولیه گوناگون قیمت های متفاوتی هم دارند، که شما بسته به علاقه و در آمد خود مدل مدنظر خود را خریداری می کنید

  • پخش پتو شادیلون گل برجسته تمایل پیدا کرده اند و تا امروز توانسته در بین مردم بیشترین فروش را داشته باشد که این فروش بالا خود نشان دهنده کیفیت و مرغوب بودن پتو از لحاظ قیمت و دوام و ماندگاری بالا و ضد حساسیت بودن آن در بین مردم است

  • پتو ها به دلیل استفاده مواد اولیه گوناگون قیمت های متفاوتی هم دارند، که شما بسته به علاقه و در آمد خود مدل مدنظر خود را خریداری می کنید.

  • هنگام خرید پتو که یک محصول ضروری و به صورت مداوم هر روز استفاده می شود از برندی خریداری کنید که دارای کیفیت مطلوب بوده تا بتواند سلامت شما را تضمین کند.

  • خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.فروش عمده شما تقریبا از چه تعداد شروع میشه شامل قیمت عمده میشه

  • پتو شادیلون قلبی که یک طرح پر طرفدار در بین انواع پتو های شادیان می باشد است این نوع پتو به دلیل سبکی و لطافتی که دارد باید حتما در کالای خواب هر منزل موجود باشد

  • پتوهایی که رنگ میدهدرانبایددرماشین لباسشویی انداخت ونبایدازظرفیت ماشین لباسشویی بیشترازحدتوانش استفاده کرد.

  • خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید

  • سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

  • سلام عرض ادب هر کدوم از این پتو ها که دارای طرح های مختلف و گوناگون می باشد در سایز های یک نفره و دونفره تولید و بفروش می رسد

  • سلام وقت بخیر یک پتو مرغوب و با دوام بالا قیمت نهایی محصول است پتو از قیمت ارزان تا قیمت بالاتر در بازار موجود است

  • پتوهای قلبی یکی از بهترین نمونه های پتو دخترونه است، من خودم خیلی این طرح رو دوست دارم.

  • رنج قیمتی پتوشادیلون به صورتی است که مشتریان باتوجه به آن میتوانندانتخاب نمایند.

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای شما از بهترین پتوهای است که تا به حال خرید کردم کیفیت بسیار بالایی دارد و از خریدم بسیار راضی بودم‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *