غواصی2 قیمت پارچه غواصی در انواع متنوع

پارچه غواصی انواع مختلفی دارند که هر کدام از این منسوجات دارای قیمت های متفاوتی هستند.

بافته غواصی از الیاف مصنوعی پلی استر تولید می شوند و حالت کشسانی دارند که البته از مزیت های آن به حساب می آید.

منسوج غواصی را می توان به صورت چهار فصل استفاده کرد.

تافته غواصی یکی از مهمترین پارچه ها در صنعت نساجی است که از این پارچه برای دوخت انواع لباس های مجلسی و اسپرت استفاده می شود.

پارچه غواصی به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارند دارای قیمت بسیار مناسبی هم هستند که می توان این پارچه ها را از مراکز فروش تهیه کرد همچنین می توان از طریق سایت های معتبر این کالا را ثبت سفارش کرد.
پارچه غواصی در انواع رنگ های مختلف تولید می شوند که بسیار رنگ زیبا و جذابی دارند.

معمولا رنگ مشکی پارچه های غواصی برای دوخت شلوار های رسمی استفاده می شود و این منسوج به خاطر جنسی که دارند هیچ وقت چروک نمی شوند و بهترین انتخاب برای دوخت لباس ورزشی است.

غواصی1 قیمت پارچه غواصی در انواع متنوع

قیمت پارچه غواصی

برای خرید پارچه غواصی اول باید از قیمت آن آگاهی داشت برای جویا شدن قیمت این منسوج به مراکز فروش این کالا مراجعه کنید.

پارچه غواصی در دسته پارچه های مصنوعی قرار دارد این پارچه به دلیل حالت کشسانی که دارد انتخاب مناسب برای فصل سرد سال است البته ناگفته نماند که این پارچه به چهار فصل مشهور است ولی به علت بافت منسجم که دارد برای فصل های سرد مناسب تر هستند.

قیمت پارچه های غواصی به عواملی مانند: جنس پارچه، نخ پارچه، طرح و رنگ پارچه و… بستگی دارد.

غواصی قیمت پارچه غواصی در انواع متنوع

خرید پارچه تریکو غواصی

پارچه تریکو غواصی دارای انواع گوناگونی است که این منسوج را می توان از پارچه سراها خرید کرد. خرید از پارچه های غواصی در سراسر جهان بسیار پرطرفدار است که در دوخت انواع لباس ها استفاده می شود.

انواع پارچه های غواصی در رنگ های مختلف وجود دارد این منسوج هم در فصل سرد هم در فصل گرم کاربرد زیادی دارد و دارای ضخامت و کیفیت مناسبی است.
برای خرید پارچه های غواصی و لیست قیمت پارچه تریکو زمستانی منسوج درجه یک بهتر است از مرکز دیبا بافت نگار خرید نمایید تا بهتر بتوانید رنگ مورد علاقه ای خود را پیدا کنید پارچه های غواصی و تریکو معمولا دارای طرح ساده هستند.
ویژگی های پارچه غواصی عبارت اند از:

  • تنوع رنگی بسیار بالا
  • دارای ضخامت مناسب و قابل استفاده در چهار فصل
  • دارای حالت کشسانی، ارتجاعی و چسبان
  • نرم و دارای بافت پفکی
  • شست و شو راحت آسان
  • نیاز به اتو کشی ندارد.

پارچه غواصی کیلویی

پارچه های غواصی از آن دست پارچه هایی هستند که هم به صورت کیلویی و هم به صورت متری می توان خریداری کرد.

برای خرید پارچه های غواصی به صورت کیلویی باید این منسوج را از درب کارخانه تهیه کرد. از پارچه های غواصی کیلویی برای دوخت انواع: هودی، شلوار، لباس ورزشی، ساپورت، مانتو، نیم تنه، شلوارک و… استفاده می شود.

از خصوصیات پارچه غواصی کیلویی می توان به کیفیت و قابلیت چاپ سابلی و تنوع رنگ آن اشاره کرد.

غواصی2 1 قیمت پارچه غواصی در انواع متنوع

 

قیمت پارچه غواصی نانو

پارچه های غواصی نانو به دلیل اینکه تنوع مختلفی دارد با توجه به نخ و مواد اولیه به کار رفته در آنها قیمت های متفاوتی دارند. یکی از بهترین پارچه های غواصی جنس نانو آن است که بسیار کیفیت خوبی دارند و از این پارچه ها برای دوخت انواع لباس های، مجلسی، شلواری، مانتویی و… استفاده می شود. پارچه های غواصی نانو دارای مقاومت بالایی هستند و از این جنس لباس می توان طولانی مدت استفاده کرد همچنین در هنگام شست و شو دارای استحکام بالایی و نکات خاصی ندارند فقط اینکه در هنگام اتو زد باید مراقب بود که دما را خیلی بالا نبریم.

یکی از دلایل محبوبیت این پارچه حالت کشسانی آن است که دوخت این پارچه در لباس های مجلسی فوق العاده است این منسوج از کشش و ایستایی خوبی برخوردار است به همین خاطر برای دوخت شلوار های کلاسیک هم بسیار مناسب است.
شرکت دیبا بافت نگار یکی از تولید کنندگان معتبر پارچه های غواصی هستند که شما همراهان عزیز می توانید این کالا را از طریق وب سایت ما مشاهده کنید و خرید خود را ثبت کنید و در صورت هر گونه سوال می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

14 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *