دبل فیس 2 انواع پتو دبل فیس با قیمت مناسب و کیفیت عالی

پتو دبل فیس با کیفیت عالی که دارد و در انواع مختلف با قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه می شود. پتوی دبل فیس بسیار نرم و لطیف هستند و در هنگام استراحت استفاده از این پتو احساس آرامش بیشتری را تجربه خواهید کرد. پتوهای دبل فیس از نخ های پلی استر مونو فیلامنت با جدیدترین روش و با به کارگیری از بروزترین دستگاه صنعتی تولید می شود.
این پتوها به دلیل چهار فصل بودن برای خرید بسیار مناسب است. این نوع پتو برای هر فصل قابل استفاده است. پتو دبل فیس دارای وزن بسیار استاندارد است و در انواع طرح های مختلف با رنگ بندی های جذاب تولید می شود. پتوی دبل فیس به دلیل بافتی که دارد سبب تنظیم و تعادل گرمای مناسب با بدن می شود. این نوع پتو به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارد در برابر شست و شوی مکرر، شکل ظاهری خود را حفظ می کند.

برای استعلام قیمت پتو خارجی دونفره کلیک کنید.
پتو دبل فیس دچار هیچ گونه ایرادی نمی شود همینطور این پتو ضد پرز است. پتوی دبل فیس جزو کالاهای خوابی است که با تکنولوژی بی خطر تهیه شده است.

دبل فیس 2 انواع پتو دبل فیس با قیمت مناسب و کیفیت عالی

انواع پتو دبل فیس

پتو دبل فیس از نظر جنس و کیفیت در انواع مختلف تولید می شود. پتوهای دبل فیس در تنوع بالایی از نظر طرح و جنس و کیفیت تولید می شود که هر کدام قیمت مختص به خود را دارد. تمام پتوهای دبل فیس دارای حجم بسیار پایین است و گرمای مناسبی نیز از خود دارد که جایگزین مناسبی برای انواع پتوهای کم حجم و مسافرتی به شمار می رود.
این نوع پتو را می توان به عنوان پتوی مسافرتی استفاده کرد که زیر نظر کارشناسان خبره و با چندین سال سابقه در مجموعه ذیل بافت نگار تولید می شود. تمام پتوهای تولید شده این سایت با کیفیت استاندارد تولید شده است و فروش خوبی را در بازار داخل و بین المللی به دست آورده است. با کیفیت بالایی که دارد توانسته با دیگر رقبای خارجی خود رقابت نزدیکی داشته باشد.

برای خرید انواع پتو دبل فیس و اطلاع از قیمت فروش انواع پتو تابستانه کافیست وارد سایت دیبا بافت نگار شوید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

دبل فیس1 انواع پتو دبل فیس با قیمت مناسب و کیفیت عالی

پتو دبل فیس خزر مرینوس

یکی از پتوهای نام آشنا پتو دبل فیس برند خزر مرینوس است که دارای کیفیت بالایی هستند. پتوهای دبل فیس برند خزر مرینوس در رنگ بندی های شاد و روشن با درخشندگی ویژه تولید می شود. با پتوهای دبل فیس برند خزر مرینوس حس آرامش را تجربه کنید. پتوهای دبل فیس از به کارگیری نخ های پلی استر مونو فیلامنت و ماشین آلات بروز تولید می شود این نوع پتو مناسب چهار فصل است تمام این پتوها دارای بافت خوبی است که باعث گرمای بدن و تنظیم تعادل گرمای مناسب بدن می شود.

دبل فیس انواع پتو دبل فیس با قیمت مناسب و کیفیت عالی

پتو دبل فیس صادراتی

پتو دیبا فیس با کیفیتی که دارد توانسته هم در بازار داخل و صادراتی فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. دارای طرح های جذاب و نحصز به فردی است که در رنگ ‌بندی بسیار شیک و زیبا در طرح های سنتی و بروز تهیه و به بازار وارد می شود.

یکی دیگر از دلایل پر فروش این پتو قیمت مناسب آن است در این مجموعه با نرخ درب کارخانه و قیمت عمده به مشتریان عرضه می شود از این رو فروش خوبی داشته و هر روز نیس بر تولید آن افزوده می شود.

دبل فیس 3 انواع پتو دبل فیس با قیمت مناسب و کیفیت عالی

قیمت پتو دبل فیس

پتو دبل فیس با کیفیتی که دارد دارای قیمت های متنوعی در بازار است. شرکت دیبا بافت نگار انواع پتو دبل فیس با نرخی بسیار ارزان و با قیمتی عمده در دسترس خریداران قرار می دهد.

سود خرید پتو دبل فیس از این مجموعه بسیار بالا است زیرا تمام محصولات به قیمت عمده عرضه می شود.

پتو دبل فیس از جمله کالای خواب است که در بازار فروش زیادی دارد و به راحتی قابل خرید است.قیمت پتو دبل فیس در مقایسه با کیفیت و جنسی که دارد قیمت بسیار مناسبی دارد.

جنس پتو دبل فیس دارای کیفیت مطلوب است که دوام و طول عمر طولانی دارند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه پتو دبل فیس و خرید آن می توانید با شماره های کارشناسان که در سایت درج شده تماس برقرار کنید پاسخگو شما عزیزان هستند.

23 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *