مرجع فروش پتو لیلیان مدل هدیه

پتو لیلیان مدل هدیه با چه قیمتی در بازار به فروش میرسد؟
آیا خرید از مرجع فروش پتو لیلیان مدل هدیه به صرفه تر است یا خرید واسطه ای؟
شرایط نگهداری پتو لیلیان مدل هدیه چیست؟
برند لیلیان بجز مدل هدیه، چه پتوهایی به بازار عرضه کرده است؟
به طور قطع اگر میخواهید برای خرید پتو لیلیان مدل هدیه اقدام کنید، سوالاتی این چنینی ذهنتان را درگیر کرده است و همین انتخاب را برایتان سخت تر کرده است. اگر به دنبال پاسخ سوال هایتان هستید، بهتر است این محتوا را تا پایان مطالعه کنید تا ما هر آنچه که در ذهن دارید را به خوبی پاسخگو باشیم.
انسان به طور میانگین به هشت ساعت خواب شبانه روزی نیاز دارد و آنچه در این میان مهم است و سبب آرامش روحی و جسمی انسان میشود کیفیت بالای خواب شخص است. داشتن خواب سالم برابر است با داشتن زندگی سالم و بدون استرس، میتوان گفت خواب به طور غیر مستقیم بر تمام عملکردهای بدن تاثیر میگذارد و همین سبب اهمیت بالای آن میشود.

 راهنمای خرید پتو نسوز
خوابی مناسب و سالم بدون بهره گیری از کالاهای خواب با کیفیت میسر نمیشود. کیفیت کالاهای خواب در جهت فراهم کردن خوابی آسوده و راحت بسیار موثر است. از همین رو تهیه و تولید آنها امری ضروری و مهم محسوب میشود.
در میان منسوجات خواب، پتو کالای دوست داشتنی و پرطرفداری است. برای همین هم مدعیان زیادی برای تولید این بافته دست به کار شده اند. از میان برندهای مختلفی که برای تولید این کالا اقدام کرده اند و خیلی‌ها هم بسیار موفق ظاهر شده اند، همواره برند لیلیان از مطرح ترین برندهای این عرصه بود است.
کارخانه لیلیان از سال ۱۳۸۳ شروع به کار کرده است. این برند توانسته با تولید پتوهایی مطابق با استانداردهای سازمان بهداشت جهانی همواره نگاه ویژه ی عموم مردم را به خود جلب نماید.
هرچند که برند لیلیان نسبت به خیلی های دیگر که در این عرصه فعالیت دارند، سابقه چندانی ندارد اما در همین مدت کوتاه توانسته با تولید پتوهایی با بالاترین درجه کیفیت و مناسب ترین قیمت، طرفداران فراوانی پیدا کند.

 راهنمای خرید پتو نسوز
پتو لیلیان مدل هدیه یکی از پرفروش ترین کالاهای برند لیلیان است. این پتو با داشتن ویژگی هایی اعم از تنوع بسیار در طرح و رنگ، نرمی و لطافت بی نظیر، ظرفیت بالایی شست و شو و در نهایت قیمتی مناسب، بهترین گزینه برای هدیه دادن به زوج های جوان است از همین رو این بافته با نام تجاری پتو لیلیان مدل هدیه شناخته شده است.
مرجع فروش پتو لیلیان مدل هدیه این منسوج را به راحتی در دسترس خریداران قرار میدهند و با همان قیمت درب کارخانه که بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است به فروش میرساند. اما این پتو فقط یکی از هزاران طرح متنوع برند لیلیان است. کمپانی لیلیان توانسته علاوه بر این منسوج کالاهای خود را در طرح های دیگری که بسیار هم خریدار دارد، عرضه کند که از جمله پرفروش ترین های آنان عبارتند از:

پتو لیلیان مدل طلایی: پتو طلایی لیلیان در اندازه های یک نفره و دونفره به بازار عرضه میشود. اگر پتو لیلیان مدل طلایی را خریداری کرده اید، به طور قطع از اینکه این محصول هیچ گونه پرزی نمیدهد بسیار شگفت زده شده اید. چرا که هر شخص بعد از خرید آن مجدد برای خرید پتو لیلیان مدل طلائی اقدام کرده است. همان طور که گفتیم این بافته پرز نمیدهد و به خاطر عدم ایجاد حساسیت برای همگان کالای مناسب و به صرفه ای است.

 راهنمای خرید پتو نسوز

پتو ابریشم لیلیان: از آنجا که این محصول مانند ابریشم نرم و لطیف است به این اسم شناخته شده است و برای هر سایز و اندازه ای طراحی و تولید میشود. به آن علت که وزن آن بسیار سبک است از بهترین پتوهای تابستان لقب گرفته است و داشتن همین ویژگی ها سبب شده بهترین گزینه ی خرید برای تمام کسانی که به دنبال پتویی سبک و لطیف هستند، باشد.

پتو لیلیان مدل نقره ای: از جمله پتوهای پر فروش برند لیلیان پتو لیلیان نقره ای است که در سایز دو نفره و یک نفره به بازار ارائه میشود که هم به صورت الیاف طبیعی و هم به صورت مصنوعی در بازار موجود است. همان طور که میدانید از آنجا که الیاف طبیعی پنبه قیمت گرانتری نسبت به الیاف مصنوعی دارند در رابطه با خود پتو نیز این مسئله صدق میکند و اینکه پتوهای طبیعی لیلیان مدل نقره ای قیمت بیشتری نسبت به نوع مصنوعی آن دارد.

برند لیلیان علاوه بر این طرح ها، پتوهای خود را در طرح های مختلف ممتاز، پریما، سوپر، شکوفه و انواع و اقسام طرح های دیگر به بازار ارائه میکند. کارخانه ی لیلیان منسوجات خود را با استفاده از مجهزترین دستگاه های ریسندگی تولید میکند. برای شناخت این محصولات کافیست که به بسته بندی آنها دقت کنید.
بافته های لیلیان به صورت یک طرفه بوده و در طرف دیگر هیچ گونه طرحی ندارند. علاوه بر این، کارخانه لیلیان برای آسانی کار شما بروشوری که در رابطه با شست و شو و نگهداری پتوی لیلیان است در جلد پتو قرار میدهد. اگر برای خرید پتو لیلیان دچار مشکل شده اید و نمیدانید چگونه آن را از سایر پتوها تشخیص دهید، کافی است به این دو نکته توجه نمایید. علاوه بر اینها پتوهای لیلیان بسیار براق و زیبا هستند و همین براقیت آنها سبب میشود به راحتی آنها را بشناسید.
اگر میخواهید پتو هدیه لیلیان را از مراجع فروش آن خریداری کنید کافی است این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید تا به خوبی با ویژگی و مرجع فروش پتو لیلیان مدل هدیه آشنا شوید.

ویژگی های پتو لیلیان مدل هدیه

ویژگی های پتو لیلیان مدل هدیه

همان گونه که در طول این مطلب بارها اشاره کردیم، این پتو یکی از پرفروش ترین پتوهای برند لیلیان است که به علت دارا بودن یک سری ویژگی های منحصر به فرد طرفداران بسیاری دارد. در ادامه به طور کامل و جامع هر کدام از این ویژگی ها را توضیح خواهیم داد.

الیاف با کیفیت: در تولید پتو لیلیان از الیاف مصنوعی استفاده شده است که این الیاف با استفاده از مجهزترین دستگاه های ریسندگی تولید شده اند. الیافی که در تولید پتو لیلیان مدل هدیه به کار رفته الیاف پلی استر و اکریلیک اند که از بهترین الیاف مصنوعی موجود در بازار هستند.

وزن مناسب: وزن پتو یکی از عواملی است که برای خریداران بسیار حائز اهمیت است. چرا که به دنبال پتویی هستند که در نهایت کم وزنی بتواند قدرت انتقال گرمای بالایی داشته باشد. مدل هدیه بسیار سبک وزن است. در انتقال گرما نیز بسیار سریع عمل میکند و همین امر سبب شده که بتواند توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب نماید.

ظرفیت شست و شو: پتو لیلیان مدل هدیه به گونه ای تولید شده است که تراکم بافت و رنگ آن در اثر شست و شوهای مداوم هیچ آسیبی نمیبیند و شما میتوانید با خیالی راحت این منسوج را بارها بشویید.

ویژگی های پتو لیلیان مدل هدیه
عدم ایجاد حساسیت: الیاف مصنوعی که در تولید پتوها به کار میروند، اگر از نوع با کیفیت آن نباشند امکان دارد که یک سری حساسیت های پوستی و تنفسی ایجاد کنند و از آنجا که پتو به طور مستقیم با پوست ما در ارتباط است، این هم بسیار حائز اهمیت میشود. پتوی مدل هدیه از بهترین الیاف ساخته شده و همین هم سبب شده که هیچ گونه حساسیتی ایجاد نکند؛ حتی برای افرادی که نسبت به الیاف مختلف حساس هستند.
تنوع رنگ: درست است که کیفیت ساخت یک محصول بسیار مهمتر از سایر ویژگی های آن است اما ویژگی های ظاهری نیز برای خریداران بسیار مهم هستند. به همین منظور کالای مورد نظر به گونه ای تولید شده اند که میتوان به راحتی آن را با سایر وسایل اتاق خواب ست کرد.پتو لیلیان مدل هدیه این امکان را دارد و شما میتوانید آن را در انواع طرح و رنگ خریداری نمایید.
قیمت مناسب: همان طور که دیدید داشتن هر کدام از این ویژگی ها باعث میشود که یک بافته قیمت بسیار بالایی بگیرد، اما پتو لیلیان مدل هدیه با دارا بودن تمام این ویژگی ها، قیمتی بسیار مناسب و اقتصادی دارد؛ چراکه برند لیلیان در تولید کالاهای خود وضعیت اقتصادی تمام اقشار جامعه را در نظر میگیرد و براساس توان اقتصادی عموم مردم کالاهای خود را به بازار ارائه میکند.

هر آنچه باید درباره خپتو نازک برای چه موقعیت هایی مناسب استشکشویی پتو بدانید

پتو نازک برای چه موقعیت هایی مناسب است

همان طور که میدانید ضخامت یک پتو تعیین میکند که میزان انتقال گرمای آن چقدر باشد. معمولا هرچه پتو ضخیم تر باشد مقدار گرمایی که انتقال میدهد بیشتر خواهد بود و عکس این امر نیز صادق است.
هر پتویی که نازکتر باشد و ضخامت کمتری را در بر بگیرد در انتقال گرما نیز مانند پتوهای ضخیم نمیتواند خوب عمل کند. برای همین هم پتوهای نازک مختص موقعیت‌های خاصی تولید میشوند. مثلاً در فصل بهار و تابستان که هوا گرم است و استفاده از پتوهای ضخیم کلافه کننده است، پتوهای نازک بهترین گزینه هستند و در مسافرت‌ها که ضخامت یک کالا منجر به وزن سنگین آن میشود و در نهایت حمل آن محصول را دشوار میکند، استفاده از پتوهای نازک کارکرد بیشتری پیدا میکند.
از آنجا که شست و شوی پتوهای نازک بسیار راحت تر از دیگر پتوهاست، برای افرادی که در مکان‌هایی زندگی میکنند که شست‌ و شو برایشان کاری دشوار است مثلا دانشجوهایی که در خوابگاه های دولتی و خودگردان مشغول زندگی هستند و زمان کافی برای شستن پتو ندارند خرید پتوهای نازک که شست و شوی راحتی دارند توصیه میشود.

 راهنمای خرید پتو نسوز
راهنمای خرید پتو نسوز

امروزه صنعت تولید پتو بسیار پیچیده و پیشرفته شده است؛ تا آنجا که این کالا در انواع و اقسام طرح، رنگ و نوع تولید میشود و بر اساس نیازی که بازار دارد، روانه بازار فروش میشود. یکی از این پتوهای بسیار شگفت انگیز و جذاب، پتوهای نسوز هستند.
در واقع پتوهای نسوز برای مقابله با آتش سوزی ها تولید شده اند و وجود آنها در هر خانه لازم است و اگر شخص آینده‌نگری باشید به طور قطع یکی از این پتوها را تهیه کرده و در منزل خود نگهداری میکنید.قابل ذکر است این محصول در میان عموم مردم مصرف چندانی ندارند و بیشتر کسانی که کسب و کارشان به گونه ای است که بیشتر با آتش سر و کار دارند، این پتوها را تهیه مینمایند. درواقع در آتش نشانی ها، امداد و نجات ها و… مورد استفاده قرار میگیرند. در خرید پتوهای سرامیکی و یا نسوز، نکاتی که حائز اهمیت است توجه به ضخامت، وزن واستحکام کششی آنهاست.
این پتوها باید به گونه ای تولید شده باشند که ضخامت کم، وزن کم اما استحکام کششی بالایی داشته باشند تا بتوانند به راحتی به صورت عایق عمل کرده و نگذارند آتش به بدن سرایت کند.
کشور ما در تولید این پتوها بسیار موفق عمل کرده و منسوج کاملا باکیفیتی را تولید نموده است. اگر قصد خرید پتو نسوز را دارید میتوانید با مراجعه به کمپانی های مختلف این کالا را خریداری نمایید.

خرید تضمینی پتو لیلیان مدل هدیه

خرید تضمینی پتو لیلیان مدل هدیه

مرجع فروش پتو لیلیان مدل هدیه برای فروش این کالا خرید تضمینی را ارائه کرده است. در خرید تضمینی یک محصول شما میتوانید با خیالی راحت محصولی که مد نظرتان است را خریداری کنید چراکه برند تولیدی به شما گارانتی داده و در صورت نارضایتی از محصول آن را پس خواهد گرفت. معمولاً برندهایی که از محصولات خود اطمینان کامل دارند از این نوع فروش استفاده میکنند.
این مرجع علاوه بر خرید تضمینی کالای خود را به صورت مستقیم و غیر حضوری نیز به فروش میرساند. شما میتوانید برای صرفه جویی در وقت تان و همچنین عدم مراجعه حضوری به علت شرایط کرونایی موجود، در منزل خود از طریق درگاه های برند لیلیان این کالا را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. در خرید مستقیم این امکان که شما کالا را با قیمتی ارزانتر از خرید واسطه‌ی تهیه نمایید فراهم شده است.
در واقع بهترین نوع خرید برای شما میتواند خرید مستقیم یک محصول باشد و در رابطه با این پتو نیز این امر به خوبی صادق است. علاوه بر آن اگر کسب و کار شما به گونه ای است که به تعداد زیادی از این کالا نیاز دارید، میتوانید از طریق مرجع فروش پتو لیلیان مدل هدیه این کالا را به صورت عمده سفارش دهید و در قیمت مناسب تری نسبت به خرید تکی تهیه نمایید. در پایان از لطف و همراهی شما سپاسگزاریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *