77411ad0265755df848a97af8d614079 پتوی گل برجسته شادیلون

پتوی گل برجسته شادیلون را می توان از این مرکز با قیمت مناسب خریداری نمود. همچنین مدل چیکا مناسب برای دو نفر و یک نفره گلد آن نیز آماده پخش در سراسر کشور می باشد.
در حال حاضر پتوی گل برجسته شادیلون و انواع مختلف از پتو در برندهای شناخته شده به بازار عرضه می شوند. بسیار از افراد برای خرید پتو به رنگ و طرح آن اهمیت زیادی می دهند و آنرا مطابق با اتاقشان انتخاب می کنند. انتخاب رنگ تاثیر زیادی بر روح و روان انسان دارد. پتو انواع مختلفی دارد که به معرفی آن می پردازیم.

برای استعلام قیمت عمده پتوی شادیلون کلیک کنید.

پتوهای ساده، مسافرتی، تک رنگ، ژله ای و برجسته عموما از پتوهای شناخته شده در بازار فروش می باشند که دارای کیفیت و رنگبندی های گوناگونی هستند. پتوی گل برجسته شادیلون

انواع پتو گل برجسته در بازار

بسیاری از محققان معتقدند که پتو در رنگ های سیز ملایم، لیمویی،صورتی می تواند از لحاظ روانی افراد را به آرامش برساند. به همین دلیل رنگ و طرح آن برای بسیاری از خریداران مهم است. اما باید رنگی را انتخاب کنیم که علاوه بر آرامش، با وسایل اتاق خواب نیز همخوانی داشته باشد. انواع برندهایی که موجود هستند عبارتست از:

  • پتو گل برجسته نرمینه
  • پتو گل برجسته گلبافت
  • پتو گل برجسته تک رنگ
  • پتو گل برجسته لطیف
  • پتو گل برجسته الماس
  • پتو گل برجسته لیلیان
  • پتو گل برجسته شادیلون

پتوی گل برجسته شادیلون نمونه ای از برندهای موجود می باشند که دارای طرح های مختلفی هستند. یکی از معیار های مهم در انتخاب پتو طرح آن است که البته بهتر است خلوت و آرام بخش باشد تا سبب آشفتگی ذهن افراد قبل از خواب نشود. چنانچه اگر بخواهید برای کودکان پتو خریداری نمایید حتما به نکات فوق دقت نمایید.

پتوهای گل برجسته در این برند در قالب تک نفره و دو نفره ارائه می شود. نوع دونفره ان از زیبایی چشمگیری برخوردار بوده و برای خرید جهیزیه بسیار مناسب می باشد. نوع برجستگی این محصول نیز با توجه به طرح پتو متفاوت می باشد.

فروش پتوی گل برجسته شادیلون

فروش پتوی گل برجسته شادیلون بر اساس تحقیقات انجام شده بیشترین حجم پتو در بازارهای داخلی نمونه های چینی و ایرانی تشکیل داده اند. نمونه های ایرانی به دلیل کیفیت خوب و طراحی مطلوبی که دارند مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است که یکی از آنها شادیلون است. انواع پتوی گل برجسته شادیلون به شرح زیر است:

  • پتوی مسافرتی
  • پتوی دو نفره
  • پتوی یک نفره
  • پتوی جوان
  • پتوی نوزادی
  • پتوی گل برجسته

برای خرید پتو علاوه بر نوع برند، سایز آن نیز بسیار مهم است. معمولا سایز پتوهای دو نفره ۲۲۰*۲۴۰ سانتی متر و ۲۰۰ *۲۴۰ است. همچنین سایز پتوهای یک نفره ۱۶۰ * ۲۲۰ و ۱۵۰ *۲۲۰ سانتی متر است. بنابراین قیل از اینکه پتو خریداری شود باید به ابعاد آن توجه نمود.

فروش پتوی گل برجسته شادیلون در رنگبندی های تیره بیشتر از روشن در سالهای اخیر صورت می گیرد. چرا که رنگ های تیره چرک تاب تر بوده و نیاز به شستشوی کمتری دارند. فروش این محصول در ضخامت کمتر به عنوان پتوی مسافرتی با قیمت مناسب تری نسبت به دیگر مدل ها صورت می گیرد.

خرید پتوی گل برجسته گلبافت

خرید پتوی گل برجسته گلبافت پتو علاوه بر اینکه باید گرمای لازم را فراهم نماید بافت آن نبز بسیار مهم است. معمولا پتو از دو جنس نخ و پلی استر تولید می شود. معمولا پتوهایی که جنس آن از نخ می باشد از بروز حساسیت در افراد جلوگیری می کننند. پتوی گل برجسته گلبافت دارای طرح های مختلفی است اما به طور کلی در دو نوع سایز ارائه می شود که شامل:

  • تک نفره
  • دو نفره

از انواع مدل پتوی گلبافت می توان به مدل سیمرغ اشاره نمود. از ویژگی این پتو، کیفیت بسیار خوب آن است و مقاومت بسیار خوبی در برابر شست و شو دارند. این پتو در صورتی که شست و شوی آن به صورت صحیح انجام شود کیفیت و رنگ آن تغییر نخواهد کرد.

خرید پتوی گل برجسته در برند گلبافت بیشتر از نوع ساده این محصول می باشد. چرا که زیبایی و جلوه بالای این محصول بیشتر بوده و عموما از کیفیت بالاتری نیز برخوردار می باشد. پتوی گل برجسته با استفاده از دستگاه های مخصوص در مراحل اخر تولید با اقداماتی به صورت طرح برجسته ارائه می شود.

خرید اینترنتی پتوی گل برجسته نرمینه

برای بسیاری از افراد نوع برند دارای اهمیت زیادی است. گاهی اوقات بعضی از افراد، از برندی استفاده می کنند که مورد رضایت آنها بوده به همین دلیل ترجیح می دهند باز از همان برند استفاده نمایند مانند پتوی نرمینه و پتوی گل برجسته شادیلون که مشتریان این نوع پتو از کیفیت و طرح های آن بسیار راضی هستند. پتوی نرمینه در مدل های زیر قابل عرضه می باشد:

  • پتوی سوپر برجسته گلدار
  • پتوی سوپر برجسته ساده
  • پتو رنگ ساده
  • پتو کودک
  • پتو نوزاد
  • پتو دو نفره
  • پتو یک نفره

از مدل پتو هایی که در قدیم زیاد از آن استفاده می شد پتوهای پشمی بود. این پتو علاوه بر سنگین بودن حجم زیادی از فضای منزل را نیز اشغال می کرد. پتوهای پشمی مخصوص افرادی بود که به سرما حساسیت زیادی داشتند. اما امروزه استفاده از پتوهای نرمینه و پتوی گل برجسته شادیلون علاوه بر اینکه گرمای لازم را فراهم می کند بلکه حس خوبی نیز به افراد می دهد.

خرید آنلاین این محصول سبب ساز صرفه جویی در وقت خریداران شده و انتخاب راحت تری را برای آنان رقم می زند‌. چرا که تمامی طرح و رنگ محصول در سایت های مربوطه درج می شود که خریدار بدون اتلاف وقت در زمان مناسب با مشاهده و مقایسه قیمت و کیفیت محصول می تواند محصولی مدنظر خود را تهیه نماید.

پخش عمده انواع پتو

پخش عمده انواع پتو یکی از پارامترهای مهم در انتخاب پتو کیفیت آن است. چنانچه پتو به صورت نادرست شسته شود دچار آسیب می شود. برای شستن پتو بهترین گزینه خشکشویی است. اما چنانچه خودتان دست به کار شدید از آب سرد و ولرم استفاده کنید. اگرچه انواع مختلف از پتو موجود می باشد و برای انتخاب آن باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • برند
  • رنگ
  • نوع
  • مناسب برای …

برند یکی از پارامترهای بسیار مهم در خرید پتو می باشد مانند پتوی گل برجسته شادیلون که بسیار مورد رضایت افراد قرار گرفته است. پخش عمده انواع پتو در برندهای مختلف از این مرکز در رنگ های متنوع و مناسب برای یک نفر و دو نفر در سراسر کشور به صورت عمده توزیع و پخش می شود.

پخش این محصول به صورت عمده و سفارش گذاری آن به صورت حضوری و آنلاین صورت می گیرد که این امر میزان رضایت خرید را افزایش داده است.

آشنایی با پتو گل برجسته شادیلون

آشنایی با پتو گل برجسته شادیلون در آشنایی با پتو گل برجسته شادیلون، در کنار طرح های ارائه شده، شناخت درجه کیفی محصول نیز بسیار مهم می باشد. پتو گل برجسته با مواد اولیه درجه یک با تجهیزات پیشرفته تولید می شود. رنگ این محصول کاملا ثابت بوده و با شستشوی مکرر همراه مواد شوینده مناسب، رنگ محصول از بین نمی رود.

پتو گل برجسته شادیلون دارای بافت های منسجم و متراکمی بوده که این امر برجستگی طرح مورد نظر را کاملا عیان می نماید.

قیمت عمده پتوی دونفره گل برجسته شادیلون

قیمت عمده پتوی دونفره گل برجسته شادیلون قیمت عمده پتو دونفره گل برجسته شادیلون متناسب با طرح و کیفیت متفاوت می باشد. لذا برای خریداران عمده این محصول، تخفیفاتی در نظر گرفته می شود که این امر مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

پتوی دونفره این محصول بیشترین قیمت را نسبت به نوع تک‌نفره و مسافرتی دارا است از این رو قیمت این محصول بستگی به کیفیت، طرح و رنگ و ابعاد محصول دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *