فروش ویژه پتو تک رنگ سروین

آیا شما پتو های تک رنگ سروین را می شناسید؟ آیا در خصوص تولیدی پتو نرمینه اطلاعاتی دارید؟ آیا شما از میزان کیفیت این پتو اطلاع دارید؟ آیا شما نحوه شستشوی پتو سروین را می دانید؟ آیا پتو های پنبه ای جدید را می شناسید؟
در خصوص پتو پنبه ای مسافرتی چه می دانید؟
پتو ها جزو ضروری ترین کالاهای خواب هستند. اهمیت پتو زمان استراحت آن قدر زیاد است که همه ما در شرایطی که زیر انداز در دسترس ما نباشد، بدون تشک و زیرانداز مناسب می توانیم بخوابیم ولی بدون پتو کمتر کسی هست که بتواند بخوابد یا اگر بخوابد قطعاً خواب راحتی نخواهد داشت.

پتو سروین تک رنگ
پتو برای اینکه ما راحت و آرام بخوابیم یکی از ارکان اساسی است. پتو زمانی که ما خواب هستیم مانند یک وزنه یا بهتر بگوییم مثل یک حفاظ روی بدن ما عمل می کند و از حرکت های اضافه و زیادی بدن جلوگیری می کند تا ما با آرامش کامل و با کمترین میزان تکان خوردن آسوده بخوابیم.
شاید باور کردنی نباشد که رواندازی مثل پتو که ما زمان خواب روی خود می اندازیم باعث ترشح هورمون در بدن ما شود، اما این یک واقعیت علمی است که پتو باعث ترشح دو نوع هورمون در بدن ما می شود؛ هورمون دپامین و سرتونین. این هورمون ها باعث ایجاد شادی و آرامش در بدن ما هستند. دقیقاً به خاطر ترشح همین هورمون هاست که ما وقتی از خواب بیدار می شویم احساس سرحالی و شادابی می کنیم. ولی برعکس این هم وجود دارد، خیلی ها وقتی از خواب بیدار می شوند احساس خستگی و پریشانی می کنند، دلیل آن هم نداشتن خواب کافی و مناسب است که خواب کافی و باکیفیت مستلزم استفاده از یک پتوی مناسب است که علاوه بر اینکه خواب آرامی به ما می دهد، باعث ترشح هورمون های شادی بخش می‌شود.
پتو با نرمی و لطافتی که دارد می تواند باعث شود انسان خواب آسوده ای داشته باشد. ما انسان ها به طور ذاتی با اجسامی که زبر باشند ارتباط خوبی نداریم. همه ما از این گونه جسم ها فراری هستیم، در عوض اجسامی که لطافت داشته باشند را بسیار دوست داریم. این موضوع به ویژه در میان خانم ها بسیار مهم تر است؛ خانم ها علاقه زیادی به کالا های نرم دارند و پتو هایی که نرم هستند را بسیار می پسندند. نرمی و لطافت پتو خود عاملی مهم در خواب راحت تر داشتن است، چرا که اگر جای خواب انسان گرم و نرم باشد، هم راحت تر به خواب می رود و هم در نیمه های شب بد خواب نخواهد شد.

تنوع رنگ پتو سروین
اضافه بر همه این موارد ما انسان ها اگر در زمان خواب شبانه خود خصوصاً در پاییز و زمستان که هوا سرد تر است گرمای کافی برایمان تأمین نشود، علاوه بر اینکه از سرما به درستی خواب نمی رویم و خواب بی کیفیتی خواهیم داشت، ممکن است به خاطر سرما بیمار هم شویم.
پتویی که ضخامت و گرمای کافی داشته باشد، برای استفاده در زمان خواب شب به ویژه در فصل های سرد سال باعث می شود که ما بسیار راحت تر بخوابیم و دچار سرما خوردگی نشویم.
خواب مناسب همین طور بر سیستم ایمنی بدن ما انسان ها تأثیر ویژه ای دارد که این مسئله بسیار مهم است، چرا که سیستم ایمنی از مهمترین سیستم های بدن ما است. اگر ما خوب نخوابیم، سیستم ایمنی ما به شدت دچار اختلال می شود. این اختلال های سیستم ایمنی باعث می شود که بدن ما ضعیف شود. این ضعیف شدن باعث می شود که بدن در برابر بیماری ها مقاومت کافی نداشته باشد و ما به سادگی بیمار شویم. برای اینکه بهتر بخوابیم باید از پتویی مناسب استفاده کنیم تا این گونه مشکلات برای ما به وجود نیایند. تمامی نکاتی که گفته شد برای داشتن یک خواب راحت الزامی است. اگر ما در شب هنگام خوب بخوابیم، در طول روز حال بهتری خواهیم داشت، همین حال خوب باعث می شود که ما کارهایمان را در طول روز بهتر انجام دهیم و در کل روز بهتری را سپری خواهیم کرد.
پس برای اینکه بدن سالم تری داشته باشیم و بتوانیم روز بهتری را سپری کنیم، باید در به موقع خوابیدن، به اندازه خوابیدن و باکیفیت خوابیدن خود تلاش زیادی کنیم که این موارد تا حد زیادی به پتویی که استفاده می کنیم وابسته است. پس باید خیلی زیاد به کیفیت پتو و سایر مواردی که در مورد پتو ذکر شد توجه کنیم و پتویی که می خریم تمام موارد گفته شده را داشته باشد. پتوی تک رنگ سروین پتویی است که تمام این مزایا را دارد.

معرفی انواع پتو های سروین

معرفی انواع پتو های سروین

پتو سروین تک رنگ

پتو های سروین که محصول کارخانه نرمینه هستند در انواع طرح دار و تک رنگ تولید می شوند. کارخانه نرمینه از بهترین الیاف و دستگاه ها برای تولید پتو های سروین بهره می برد. پتو های سروین با استفاده از الیاف صد در صد خالص پلی استر تولید می شوند. شرکت نرمینه یکی از محبوب ترین و معتبر ترین برند ها در حوزه نساجی ایران است. این تولیدی دارای یک تیم قوی است که در تمامی موارد تولید پتو بسیار دقیق هستند. مسئولین خرید مواد اولیه کارخانه نرمینه در خرید و تهیه الیاف، رنگ، دستگاه و… بسیار دقیق عمل می کنند. آن ها سعی بر این دارند که بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه و تجهیزات را برای تولید پتو تهیه کنند. بعد از آماده شدن مواد اولیه، تیم کنترل کیفی مواد خریداری شده را مورد بررسی قرار می دهند، سپس در صورت تأیید کامل، خط تولید شروع به تولید مواد با این مواد می کنند. سپس در هر مرحله از خط تولید همین تیم کنترل کیفی پتو های تولید شده را مورد ارزیابی قرار داده و کیفیت و سالم بودن آن ها را تأیید می کنند. در پایان مراحل تولید، تیم تضمین کیفیت، پتو های تولیدی را بازرسی می کنند و در صورت نداشتن عیب و نقص، پتو تأیید و به واحد بسته بندی فرستاده می شود.
در کنار این خط تولید و تیم قوی تولیدی که کارخانه نرمینه دارد، مسئولین این کارخانه در قیمت گذاری پتو ها بسیار منصفانه عمل می کنند. قیمت هایی که برای پتو های نرمینه از سوی مسئولین این کارخانه تعیین می شوند، کاملاً مقرون به صرفه هستند، به صورتی که افراد با هر توان مالی بتوانند نسبت به خرید پتو های نرمینه اقدام کنند. پتو های سروین نیز از این قضیه مستثنا نیستند؛ قیمت پتو های سروین بسیار مناسب است.
پتو های تک رنگ سروین به صورت یک نفره با ابعاد ۱۵۰ در ۲۱۰ سانتی متر مربع و وزن ۲ کیلو گرم تولید می شوند. انواع دو نفره پتو تک رنگ سروین ابعادی برابر با ۲۲۰ در ۲۳۰ سانتی متر مربع و وزن ۲٫۵ کیلو گرم دارند.

پتو تک رنگ سروین استاندارد
پتو های تک رنگ سروین دارای نشان استاندارد هستند. این پتو کیفیت خیلی بالایی دارد، چرا که از مرغوب ترین مواد در تولید آن استفاده شده است.
پتو های تک رنگ سروین دارای تنوع رنگ بالایی هستند؛ رنگ های استفاده شده در تولید آن ها از شدت زیبایی، خیره کننده هستند و هر خریداری را مغلوب رنگ زیبای خود می کنند.
پتو های تک رنگ سروین بسیار نرم و لطیف هستند، نرمی زیادی که دارند باعث شده است طرفداران زیادی پیدا کنند.
پتو های سروین تک رنگ برای کادو دادن یا برای خرید جهیزیه مناسب ترین گزینه هستند. این پتو بسیار زیباست، تنوع رنگ بالایی دارد، قیمت خیلی مناسبی دارد، کیفیت خیلی زیادی دارد و… که همه این ها باعث می شود بهترین گزینه برای کادو یا جهیزیه باشد. البته انواع طرح دار پتو سروین نیز وجود دارد تا افرادی که تمایل به پتو های طرح دار دارند، بتوانند پتو سروین طرح دار را خریداری نمایند.
از نکات دیگری که در خصوص پتو های تک رنگ سروین می توانیم بگوییم، ضد حساسیت بودن این پتو ها است. همه شما از میزان اهمیت این موضوع مطلع هستید و می دانید در هنگام خرید حتماً باید پتویی ضد حساسیت خریداری نمایید تا از عوارض احتمالی بروز حساسیت جلوگیری کنید.

پتو تک رنگ سروین
پتوهای تک رنگ سروین انواع ژله ای نیز دارند که بسیار کاربردی هستند. پتو های ژله ای به سبب اینکه خیلی سبک هستند، می توانیم از آن ها به جای پتو مسافرتی استفاده کنیم. این مدل پتو ها برای کسانی که دائم باید پتو همراهشان باشد، خیلی مناسب هستند. بعضی ها آن قدر به پتو وابسته اند که پتو جزئی جدا نشدنی زندگی آن ها است. این گونه افراد در طول روز مخصوصاً اگر زمستان باشد، پتویی همراه خود دارند و حتی موقع انجام کارهایشان پتو را از خود جدا نمی کنند. مثلاً خیلی از دانش آموزان زمان درس خواندن دائم پتو روی خود می اندازند، حتی مواردی وجود دارد که برخی خانم ها و خیلی از آقایون زمان آشپزی پتو دور خود می پیچند. استفاده از پتو به این شدت تبدیل به یک عادت برای این گونه افراد شده است. پس اگر شما جزو این دسته افراد هستید، پتو ژله ای تک رنگ سروین را به شما پیشنهاد می دهیم. این پتو با وزن کمی که دارد در تمام این موارد به راحتی قابل استفاده است. علاوه بر این کم حجم نیز هست که باعث می شود شما بتوانید همه جا پتویتان را همراه خود ببرید.
پتو های ژله ای تک رنگ سروین با تنوع رنگی بالا تولید می شوند. ابعاد این پتو شامل یک نفره و دو نفره می باشد.

نحوه شستشو پتو های سروین

نحوه شستشو پتو های سروین

برای شستشوی پتو های سروین از آب خیلی سرد یا خیلی گرم استفاده نکنید. دمای آبی که برای شستشوی پتو سروین استفاده می کنید بهتر است بین ۳۰ تا ۴۰ درجه سانتی گراد باشد. برای شستشو می توانید از مواد شوینده مختلف استفاده کنید، اما بهترین نوع مایع های شوینده ای هستند که بدون بو و بدون ایجاد حساسیت باشند. برای شستن پتو هم از دست و هم از ماشین لباس شویی می توانید استفاده کنید. برای نحوه خشک کردن پتو نیز به برچسب متصل به پتو دقت کنید، چرا که برای هر پتویی با توجه به الیاف و رنگ آن، این مورد متفاوت است.

پتو پنبه ای سروین

پتو پنبه ای جدید

پتو های پنبه ای یکی از گرم ترین پتو های بازار هستند گرمای تمام مدل های پتو های پنبه ای بی نظیر است. پتو های پنبه ای نیز مثل پتو های سروین دارای انواع تک رنگ و طرح دار هستند که تنوع رنگ و طرح آن ها بسیار زیاد است. این پتوها انواع مختلفی دارند، تنوع آن ها بسیار زیاد است که راجع به برخی از آن ها برای شما توضیحاتی را بیان می داریم.

پتو پنبه ای یک نفره

پتو های یک نفره پنبه ای جزو با کیفیت ترین پتو های موجود در بازار هستند. این پتوها با الیاف خالص پنبه ای تهیه می شوند و بسیار لطیف هستند. پتو پنبه ای یک نفره کاملاً ضد حساسیت است.

پتو پنبه ای دو نفره

پتو پنبه ای دو نفره

پتو پنبه ای دو نفره با الیاف پنبه تولید می شود. این پتو بسیار نرم و لطیف است و کیفیت و دوام خیلی خوبی هم دارد. پتو پنبه ای دو نفره دارای طرح و رنگ های متنوعی است. این پتو شستشوی راحتی دارد و بعد از شستشو نرمی و لطافت خود را حفظ خواهد کرد.

پتو پنبه ای دو رو

پتو های پنبه ای دو رو برای کسانی که تنوع در پتویی که استفاده می کنند را دوست دارند، مناسب است، چرا که این پتو در دو طرف خود طرح هایی متنوع دارد. هچنین رنگ دو طرف پتو متفاوت است. در واقع شما با خرید یک پتوی پنبه ای دو رو، دو عدد پتو خریده اید، چون دو طرف پتو هم طرح و هم رنگ متفاوت دارند. این پتو بسیار گرم است و برای استفاده در فصل های سرد سال نیز خیلی مناسب است.

پتو پنبه ای بچگانه

پتو پنبه ای بچه گانه

پتو پنبه ای بچه گانه شامل پتو نوزادی و کودک است. تقریباً تمام پتو های نوزادی از الیاف پنبه تولید می شوند. الیاف پنبه دارای خاصیت آنتی باکتریالیاست که باعث می شود پتو هیچ گونه حساسیتی برای فرزندان شما ایجاد نکند. پتو های پنبه ای بچه گانه طرح و رنگ های متنوع که کودکانه و جذاب هستند، دارند.
طرح های زیبای پتو های بچه گانه باعث شده خانواده های زیادی برای سرویس خواب فرزند خود این پتو را انتخاب کنند.
پتو مسافرتی پنبه ای
پتو های مسافرتی پنبه ای کیفیت بالایی دارند که در مسافرت ها و جابجایی ها همین کیفیت بالا باعث می شود که پتو مسافرتی پنبه ای آسیب نبیند.
پتو پنبه ای مسافرتی بسیار سبک و کم حجم است. سبکی و کم حجمی یکی از مهم ترین فاکتور ها برای پتو های مسافرتی ایده آل به شمار می آید که پتو مسافرتی پنبه ای این ویژگی را دارد.
پتو های مسافرتی پنبه ای با ابعاد یک نفره و دو نفره تولید می شوند.

خرید پتو های تک رنگ سروین و پنبه ای

خرید پتو های تک رنگ سروین و پنبه ای

برای خرید پتو های تک رنگ سروین و پنبه ای شما چند راه دارید:

  1. سفارش از طریق مشاوران فروش مجموعه که می توانید از طریق تماس تلفنی با آن ها مشورت های لازم را بگیرید و اقدام به ثبت سفارش نمایید.
  2. سفارش از طریق قسمت فروش سایت
  3. مراجعه به نمایندگی های فروش معتبر

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *