فروش مستقیم پتو تک رنگ شادیلون

پتو شادیلون به دلیل داشتن کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید آن، نه تنها در سطح کشور خودمان پخش میشود، بلکه به کشورهای همسایه نیز صادر میشود. فروش مستقیم پتو تک رنگ شادیلون توسط یکی از مراکز فروش عرضه معتبر، شرکت دیبافت انجام میشود.
شرکت دیبافت نامی آشنا در عرضه منسوجات است و قبل از اینکه منسوجات را از کارخانه های تولید تهیه کند، از کیفیت محصولات آن کارخانه مطمئن میشود و بعد اقدام به انبار کردن آن مینماید. این شرکت تمام محصولاتی را که ارائه میدهد، چه در سطح کشور خودمان و چه در سطح کشورهای خارجی، کیفیتشان مطلوب است و همگی دارای استانداردهای لازم هستند.

برای استعلام قیمت عمده پتوی شادیلون کلیک کنید.

 

اولین چیزی که مدنظر شرکت دیبافت است، رضایت مشتری بوده و بعد به دنبال سود خود از تجارت کالاهاست. با فروش مستقیم، واسطه ها را حذف میکند و این خود عامل مهمی است تا قیمت کالاها پایین تر از سایر مراکز باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت پتو گلبافت دو نفره فلورا

شرکت دیبافت با فروش مستقیم پتو شادیلون قیمت مناسبی را به خریداران گرامی پیشنهاد میدهد. کافی است شما خریدار گرامی، قیمت و کیفیت کالاهای این شرکت را با سایر مراکز مقایسه کنید و مشاهده کنید که قیمت های شرکت ما کاملاً مناسب و به صرفه تر است. اگر تنها یک خرید از این شرکت داشته باشید، مشتری دائمی شرکت دیبافت خواهید شد. باور ندارید میتوانید امتحان کنید.

ویژگی های پتو تک رنگ شادیلون

ویژگی های پتو تک رنگ شادیلون

پتوهای با برندهای مختلف در ابعاد گوناگون و در طرح های متنوع تولید و به عموم عرضه میشوند. پتوها اغلب یا یک نفره، یا دونفره، یا پتو نوزادی و در آخر مسافرتی هستند. هر کدام از این ابعاد پتو مناسب هر شخصی بوده که فرد با توجه به نیاز خود و بودجه ای که دارد، میتواند خرید خود را انجام دهد.
پتو تک رنگ شادیلون یکی از تولیدات برند شادیلون است. شایان ذکر است همه تولیداتی که کارخانجات برند شادیلون انجام میدهند، کیفیتشان فوق العاده بوده و الیاف مورد استفاده در بافت آنها درجه یک است.

بیشتر بخوانید: فروش عمده پتو زمرد

پتو تک رنگ شادیلون، امتیازات ویژه ای دارد که ما در این مقاله، به چند ویژگی مهم این کالای زیبا میپردازیم.
• پتو شادیلون، به دلیل تک رنگ بودن، گزینه مناسبی برای افرادی است که دوستدار سادگی بوده و به زیبایی نیز می اندیشند. این فروش ویژه پتو تک رنگ سروین نرمینه با تک رنگ بودن خود، برای فضای اتاق هایی که شلوغ به نظر می آیند، مناسب است. تک رنگ بودن این پتو اتاق را زیباتر و شیک تر میکند و جلوه ای تازه را می آفریند.

تولیدکنندگان پتو تک رنگ شادیلون
• این پتو سبک بوده و برای استفاده تمام افراد در هر سنی مناسب است.
• با خاصیت ضد حساسیتی که پتو شادیلون دارد، مانع از خارش یا حساسیت پوستی شده و خوابی راحت را برای شما رقم میزند.
• پتو شادیلون بعد از شست و شو زبر نمیشود و همچنان نرمی و لطافت خود را حفظ میکند.
• کیفیت بالای تولیدات برند شادیلون زبانزد خاص و عام است و پتو تک رنگ شادیلون نیز از این قاعده مستثنا نیست.
• پتو شادیلون در حین استفاده به خوبی با گردش هوای مناسب خوابی راحت و شیرین را فراهم میکند و چون وزنش سنگین نیست، برای کودکان هم میتوان از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: پتو روشا درجه یک در ایران

• شست و شوی پتو شادیلون هم با دست و هم با ماشین لباسشویی امکان پذیر است. بعد از شست و شو نیز این پتوی مرغوب دچار پرزدهی نمیشود و رنگ و زیبایی اش را همچنان حفظ میکند. برای شست و شوی پتو باید حتماً دقت کنید که با آب ولرم و دمای ۳۰ درجه سانتی گراد پتو را شست و شو دهید تا پتو چروک نشود و کیفیتش را از دست ندهد.
• پتو شادیلون کاملاً در ابعاد استاندارد بوده و در طرح های جدید و زیبا تولید و عرضه میشود.
• به دلیل اینکه از فناوری های جدید در تولید پتو شادیلون استفاده شده، این پتوها کاملاً بادوام بوده و طول عمر مصرف آنها خیلی بالا است.
پتو تک رنگ شادیلون از طریق یکی از نمایندگی های فروش، شرکت دیبافت، عرضه میشود که به دلیل فروش مستقیم محصولات خود موجب کاهش قیمت محصول میشود. پس عاقلانه هست که شما خریدار گرامی از این شرکت معتبر خرید خود را انجام دهید تا از اتلاف وقت و هزینه های اضافی پیشگیری کنید.

پتوی مناسب فصل بهار کدام است

پتوی مناسب فصل بهار کدام است

دانستن اینکه بدانیم کدام پتو برای کدام فصل مناسب تر است، می تواند باعث شود که ما انتخاب و خریدی درست داشته باشیم و در صورت استفاده از آن کالا در هنگام استراحت خوابی آرام و لذت بخش را تجربه کنیم، مثلاً فکر کنید پتویی که در فصل تابستان یا بهار استفاده میکنید، خیلی ضخیم بوده و سنگین است، به دلیل گرم بودن هوا در این فصول، یقیناً شما خواب راحتی نخواهید داشت. یا مجبور می‌شوید پتو را کنار بگذارید یا از آن استفاده کنید که در هر دو صورت خوابتان لذت بخش نخواهد بود.
پتوی مناسب فصل بهار پتویی است که چند ویژگی مهم داشته باشد. از جمله پتویی باشد که گردش هوای مناسبی داشته باشد. مخصوصاً برای کسانی که بیماری آلرژیک دارند، داشتن این ویژگی در پتو خیلی مهم است.

بیشتر بخوانید: فروشنده پتو یک نفره نیکو باف

ویژگی دیگر پتوی مناسب فصل بهار این است که سبک باشد تا به راحتی بتوان آن را جا به جا کرد. پتویی که خیلی ضخیم باشد، مناسب فصل بهار نیست. نرمی و لطافت انتظاری است که باید در همه پتوها این ویژگی باشد تا به افراد در حین استفاده حس خوبی بدهد.
پتو شادیلون مناسب فصل بهار بوده و با ضخامت مناسبی که دارد، میتواند گزینه خوبی برای استفاده نه تنها در فصل بهار، بلکه در تمام فصول سال باشد. کاملاً سبک است و در اثر شست و شوی مکرر، هیچ گونه پرزی نمیدهد.
با خرید پتو شادیلون از شرکت بازرگانی دیبافت، از قیمت های مناسب این شرکت بهره مند شوید و کالایی باکیفیت را با قیمت پایین تهیه کنید.

پتو چهار فصل چه خصوصیاتی دارد

پتو چهار فصل چه خصوصیاتی دارد

برخی از پتوها برای فصل معینی از سال تولید شده اند و استفاده از آنها در فصل دیگر کمی دشوار بوده و افراد خوابی راحت نخواهند داشت. کارخانجات تولید پتو، کالایی را تولید کرده اند که بتوان در هر چهار فصل سال از آن استفاده کرد. این کالا را ما به عنوان پتو چهار فصل میشناسیم.

بیشتر بخوانید: قیمت پتو پروانه در یزد

پتو چهار فصل مناسب افرادی است که دوست ندارند با تغییر فصل کالاهای خواب خود را عوض کنند و هزینه اضافی ای را متحمل شوند. پتو چهار فصل  از ضخامت مناسبی برخوردار بوده و وزنش نیز مناسب است. در فصل های گرم و سرد، هوای متعادلی را در خود نگه داشته و ضد حساسیت نیز است.تولیدکنندگان پتو تک رنگ شادیلون

پتو چهار فصل، خیلی نرم بوده و شست و شوی آن به راحتی هم با دست و هم با درجه مناسبی با ماشین لباسشویی انجام میشود و می توان در مسافرت هم از آن استفاده کرد.
با گردش هوای مناسبی که پتو چهار فصل دارد، یکی از مناسب ترین پتوهایی است که افراد دارای بیماری آلرژیک یا افرادی که دچار حساسیت میشوند، میتوانند از این کالا استفاده کنند. این پتو مسافرتی کاملاً با پوست بدن شما سازش داشته و هیچ گونه خارشی ایجاد نمیکند.
یکی از پتوهایی که برای تمام فصول مناسب است، پتو تک رنگ شادیلون است که به صورت مستقیم توسط شرکت معتبر دیبافت عرضه میشود. شما میتوانید با خرید از این شرکت با قیمت مناسب، صاحب کالایی شوید که همه ویژگی های یک پتوی خوب را دارا است و میتوانید در تمام ایام سال از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

تولیدکنندگان پتو تک رنگ شادیلون

تولیدکنندگان پتو تک رنگ شادیلون

کارخانجات زیادی در زمینه تولید پتو مشغول به فعالیت هستند و برندهای مختلفی را تولید میکنند.
تولیدکنندگان پتو شادیلون چیکا با بهره گیری از فناوری های جدید و دستگاه های تمام اتوماتیک توانسته اند محصولاتی را تولید کنند که هم از نظر زیبایی وصف ناپذیر است و هم از نظر کیفی قابل توجه است. همه مدل های برند شادیلون دارای نشان استاندارد بوده و به کشورهای همسایه صادر میشود.

بیشتر بخوانید: انواع پتو لیلیان نقره ای

شرکت دیبافت با خرید از کارخانجات برند شادیلون، کالاهای این تولیدکنندگان را با قیمت مناسب در اختیار خریداران گرامی قرار میدهد. یکی از این محصولات، پتو تک رنگ شادیلون است که با فروش مستقیم این شرکت، شما میتوانید این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *