829031df86808828225f2332eb99e013 شرکت پخش روبالشتی مخمل پارامونت

پارچه مخمل پارامونت مناسب برای روبالشتی، رو تختی، متکا، رو مبلی، پتو و…است. در ایران شرکت پخش روبالشتی مخمل پارامونت، روبالشتی هایی با کیفیت و با قیمت مناسب تولید می کنند که از نظر کیفیت و قیمت با نمونه ‌های خارجی برابری می‌کنند. پارچه مخمل پارامونت پارچه ای لطیف و نرم و با دوام است که شامل پارچه های طرح دار و هم شامل پارچه های ساده رنگی است.و همچنین عمده فروشی روبالشتی مبلی با پارچه مخمل، می تواند شما را به سود بالایی برساند. روبالشتی مبلی، یکی از وسایلی می‌باشد که برای تزیین مبل استفاده می شود و به خاطر همین، در طرح و مدل های متنوعی تولید می شود.در ایران فروش عمده و مستقیم روبالشتی مخمل پارامونت درصد زیادی از تجارت و داد و ستد کالا ها را در سطح داخلی کشور و حتی در زمینه صادرات به خود اختصاص می ‌دهد. همه چیز درباره روبالشتی بهترین صادرکننده روبالشتی مخمل پارامونت

شرکت پخش روبالشتی مخمل پارامونت

همه چیز درباره روبالشتی

همه چیز درباره روبالشتی روبالشتی نیز مانند سایر کالا ها انواع مختلفی دارد که در ادامه انواع روبالشتی را ذکر خواهیم کرد:

  1. روبالشتی عروس
  2. روبالشتی پورشه
  3. روبالشتی ژله ای
  4. روبالشتی سنتی
  5. روبالشتی گلدار
  6. روبالشتی گرد

روبالشتی عروس مناسب جهاز عروس خانوم های شیک پسند است که دارای طرح و رنگ متفاوت و شیک است. لازم به ذکر است که این روبالشتی ها در سایز و اندازه متفاوت اند. روبالشتی پورشه دارای جنسی است که نه بسیار کلفت و ضخیم است و نه بسیار نازک قیمت این روبالشتی ها نسبت به روبالشتی های خارجی بسیار مناسب‌ تر است.

این نوع روبالشتی را به صورت دو رو و یک رو تولید می کنند. روبالشتی ژله ای دارای طرح های چاپی متنوع و زیبا و لطافت و ظرافت خاصی است و مناسب رو تختی و مسافرت است. روبالشتی سنتی مناسب افرادی است که به پیشینه و تاریخ کشور خود بسیار اهمیت می دهند و عاشق طرح های سنتی از جمله طرح های اسلیمی هستند.

همچنین این روبالشتی ها مناسب سفره خانه ها و رستوران های سنتی و اماکنی که تاریخی و یا سنتی هستند نیز هست. روبالشتی گلدار مخصوص افرادی است که به طبیعت و محیط پیرامون خود بسیار اهمیت می دهند و عاشق گل و گیاه هستند.

روبالشتی گرد بیشتر به عنوان بالشتک های کوچک روی مبل به عنوان تزیین استفاده می‌شود. همچنین گاهی اوقات افراد برای نوزادان کوچک خود از این نوع بالشت گرد استفاده می کنند که روبالشتی گرد و زیبا نیاز دارند.

در هنگام خرید روبالشتی باید به جنس آن بسیار توجه کرده زیرا که ما انسانها یک سوم از عمر خود را در خواب به سر می بریم و در این مدت موهای سر باید روی پارچه های با کیفیت و سازگار با جنس موهای مان قرار گیرد؛ در غیر این صورت سلامت موها به خطر می افتد.

در هنگام خرید روبالشتی مناسب باید به سبک خوابیدن و دردهای احتمالی شانه و گردن خود و همچنین آلرژی های احتمالی خود توجه بکنیم و با توجه به آن ها روبالشتی مناسب خود را انتخاب کنیم.

بهترین صادرکننده روبالشتی مخمل پارامونت

بهترین صادرکننده روبالشتی مخمل پارامونت به جرات می‌توان بهترین صادر کننده روبالشتی مخمل پارامونت در جهان را کشورمان ایران معرفی کرد در چند سال اخیر تجارت روبالشتی مخمل پارامونت بسیار افزایش پیدا کرده و تاجران سود خوبی را از این معامله و از این صادرات به دست می آورند.

روبالشتی مخمل شیک می ‌تواند به فضای خانه روحیه ببخشد و در هنگام خواب آرامش بخش باشد. در هنگام خرید روبالشتی مخمل پارامونت باید بسیار دقت کنیم تا جنس پارچه روبالشتی از مخمل پارامونت اصل باشد و بهتر است نوعی را خریداری کنیم که قابل شست و شو باشد.

برای خرید روبالشتی بهتر است از مراکز خرید مستقیم و خرید عمده خرید کنیم زیرا در خرید مستقیم دست واسطه ها کوتاه می شود و از این طریق در بودجه و پول صرفه جویی می شود، همچنین در وقت نیز می توان صرفه جویی کرد و کالای با کیفیت را با کمترین و بهترین قیمت در دست داشت.

روبالشتی به دلیل رنگ و تنوع و طرح های متفاوتی که دارد به میزان زیادی تولید می‌شود و نیز به میزان بالایی به کشورهای دیگر با نرخ مناسب صادر می شود. به همین سبب سود بالایی سالانه به کشور سرازیر می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *