6316cd5ae490d032be003f21def05560 تولیدکنندگان معتبر پتو پیچک با کیفیت فوق العاده

پتو پیچک، یکی از برند های معتبر، پرطرفدار و پرفروش در بازار کالای خواب کشور به شمار می آید. کیفیت فوق العاده و تنوع رنگ و طرح، عامل بسیار مهمی برای افزایش مشتریان و توسعه واحد های فروش و تولیدکنندگان پتو پیچک در تمام شهرهای کشور است.

تولیدکنندگان این محصول سعی بر تولید با کیفیت ترین محصول برای مشتریان خود دارند و تمام تلاش خود را می کنند تا رضایت مشتریان را کسب کنند .

تولیدکنندگان معتبر پتو پیچک با کیفیت فوق العاده

قیمت روز انواع مختلف پتو پیچک

قیمت روز انواع مختلف پتو پیچک برای خرید پتو پیچک ارزان، بررسی قیمت روز آن ها، اهمیت زیادی دارد، ولی با توجه به این که تعداد زیادی فروشگاه پتو پیچک درجه۱ در تهران و سایر استان ها فعالیت می کنند، پیدا کردن مرکز فروش ارزانترین نمونه این پتو ها کمی زمانبر به نظر برسد.

مراکز فروش اینترنتی پتو پیچک، اطلاعات متنوعی درباره انواع مختلف محصولاتی که با این برند در اختیار مشتریان قرار می گیرد را به آن ها ارائه می دهد که شامل جدیدترین آن ها نیز می شود.

بیشتر بخوانید: پتو لاله مشهد

مشخصات مواد اولیه به کار رفته در محصولات، قیمت روز آن ها به همراه تصاویری باکیفیت و نظر مشتریان قبلی شرکت، از جمله مواردی است که می توان از طریق فروشگاه های اینترنتی به دست آورد.

مرجع دیگری که برای دسترسی به قیمت پتو پیچک مفید، بسیار مفید است، شبکه ها و کانال های مجازی و معتبر این شرکت است.

برای خرید این محصول با قیمت مناسب تر توصیه می شود به نمایندگی های این محصول مراجعه شود تا با حذف واسطه ها به قیمت درب کارخانه بتوان آن را خریداری کرد.

مرکز عرضه پتو پیچک قیمت مناسب

مرکز عرضه پتو پیچک قیمت مناسب تولیدی های پتو پیچک برای ارائه محصولات خود با قیمت مناسب، با توجه به تعداد مشتریان در هر شهر، و سفارشاتی که می گیرند مراکز توزیع یا نمایندگی های کوچک و بزرگی را اختصاص می دهند.

مراکز پخش کننده پتو پیچک، وظیفه ارسال سفارشات ثبت شده توسط خریداران عمده یا جزئی را بر عهده دارند و از این طریق به ارائه خدمات به مشتریان می پردازند.

فروشنده اصلی پتو قیمت مناسب، نمایندگی هایی هستند که مستقیماً زیر نظر شرکت ها فعالیت می کنند و جدیدترین نمونه های این شرکت را با کیفیت بسیار عالی عرضه می کنند.

برای معرفی انواع محصولات شرکت پتو پیچک، کاتالوگ هایی در اختیار نمایندگی ها و مشتریان عمده قرار می گیرد و یا به صورت عکس و فایل های قابل دانلود بر روی وب سایت این شرکت بارگذاری می شود.

در مراکز عرضه یا نمایندگی های  پتو گلباف کارشناسان تولید هم هستند که میتوان با مراجعه به آنها در مورد انواع پتوهای تولید این شرکت مشورت کرد و با توجه به نیاز و سلیقه ی خود بهترین و مناسب ترین پتو برای خود را خریداری کرد.

تولید کنندگان اصلی پتو های ایرانی

تولید کنندگان اصلی پتو های ایرانی اهمیت انتخاب شرکت تولید پتو، برای صاحبان مراکز فروش سراسر کشور حائز اهمیت است زیرا بسیاری از مشتریان آن ها، نام برند و شناخته شده بودن آن را به عنوان یک فاکتور مهم در نظر می گیرند.

تولید کنندگان اصلی انواع پتو ایرانی، که از میزان فروش بالایی برخوردارند و افرادی با سلایق مختلف تمایل دارند محصولاتی با این برند ها را خریداری کنند، همواره به فکر متنوع تر کردن محصولات و رسیدگی به نظرات مشتریان و پیشنهاد های آنان هستند.

تولید کنندگان معروف کالای خواب ایرانی با تکیه بر نیرو های کار آزموده، تجربه و سابقه خود و همچنین بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا، پتو هایی با کیفیت عالی را به فروش می رسانند.

بانک اطلاعاتی شرکت های پتو در ایران شامل وب سایت هایی است که اطلاعات بسیار کاملی از معتبرترین شرکت ها و نماینزگی های آن ها را ارائه می دهد و به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار دارد.

پتوهای ایرانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردارند و تنوع زیادی دارند و البته تولیدکنندگان سعی بر تولید این پتوها در طرح ها و رنگ های زیبا و متنوعی دارند تا انواع سلیقه ها را راضی نگه دارند.

همچنین ضخامت های پتوهای تولید شده متنوع است تا براساس نیاز و سلیقه مشتریان مختلف، انواع آن انتخاب و خریداری شود.

سایت خرید و فروش پتو پیچک یک نفره

سایت خرید و فروش پتو پیچک یک نفره بازار پتو پیچک، در فضای مجازی نیز از رونق خاصی برخوردار است و وب سایت های مختلفی، محصولات اصلی این شرکت را با قیمت مناسب به مشتریان تمام شهرهای کشور ارائه می دهند.

سایت های خرید و فروش پتو پیچک، مکان مناسبی برای تبلیغ و معرفی محصولات درجه یک این شرکت است و مزایایی همچون در دسترس بودن ۲۴ ساعته و عدم وجود محدودیت در خرید عمده یا جزئی با قیمت های بسیار ارزان یا گران را دارد.

بیشتر بخوانید: پتو کودک شادیلون

اگر انواع پتو پیچک یک نفره و دونفره نظر شما را جلب کرده یا می خواهید طرح های متنوع محصولات این شرکت را مشاهده و خریداری کنید، یکی از آسان ترین راه ها مراجعه به شبکه، کانال و سایت های معتبر است.

سایتی که برای خرید و فروش این نوع پتو طراحی شده بسیار خوب و کاربردی است و به راحتی برای همه قابل استفاده است و خیلی راحت می توان در هر مکانی که هستید خرید خود را در هر زمان که دوست دارید انجام دهید و کالای مورد نظر خود را در هر جایی که دوست دارید تحویل بگیرید.

صادرات انواع پتو اصفهان مرغوب

صادرات انواع پتو اصفهان مرغوب کارخانه های پتو اصفهان فعالیت گسترده ای در تولید انواع پتو مرغوب نمدی، ارگانهای نظامی (سربازی، ارتشی و انتظامی) و همچنین پتو های مورد نیاز برای برای شرایط خاص مانند سیل، زلزله، اردویی، امدادی، هلال احمر، کمپ های گردشگری، بیمارستان ها، درمانگاه ها، هتل ها، مهمانپذیر و مهمانسرا ها و غیره فعالیت گسترده ای دارند.
پرسنل قوی این کارخانه ها، با استفاده از تجربه طولانی مدت خود و ترکیب آن با دانش روز بهترین پتو ها را در رنگ بندی و طرح های متنوع، مطابق سلیقه مشتریان ایرانی تولید و به بازار عرضه می کنند.موفقیت آن ها در بازار داخلی ناشی از احترام به نظرات خریداران و استفاده از پیشنهادات آن ها در محصولات جدیدشان است.شرکت های صادر کننده نیز علاقه وافری به خرید عمده از کارخانه های مختلف اصفهان دارند و دلیل آن رعایت استاندارد های جهانی و کسب رضایت مشتریان از کشور های مختلف دنیا می باشد.

با توجه به کیفیت بالای پتوهای ایرانی با خصوص پتوی اصفهان، این پتو در کشورهای دیگر نیز مشتریانی دارد و بنابراین به کشورهای دیگر هم صادر می شود.

کارخانه تولید پتو پیچک با قیمت عمده

کارخانه تولید پتو پیچک با قیمت عمده فروش محصولات به قیمت عمده و یا به قیمت درب کارخانه را می توان از امتیازاتی دانست که یک شرکت یا فروشگاه برای مشتریان قرار می دهد.

توجه بالا به فرآیند تولید پتو پیچک، موجب بالا بردن کیفیت و تنوع محصولات این کارخانه شده است و شرکت های بسیاری، متقاضی خرید عمده پتو پیچک صادراتی هستند.

محصولات کالای خواب پیچک از کیفیت مطلوبی برخوردارند و قابلیت رقابت با بسیاری از برند های خارجی را دارند و در عین حال از قیمت منصفانه ای نیز برخوردار هستند.

کشور های همسایه، بازار اصلی صادرات این برند را تشکیل می دهند ولی صادرات پتو پیچک به کشور های اروپایی نیز درآمد بالایی برای شرکت ها به همراه دارد.

یکی از بهترین روشها برای خرید ای نوع پتو با قیمتی مناسب تر،خرید از نمایندگی ها به صورت عمده است؛زیرا با این روش می توان تعدادزیادی پتو را با قیمتی خیلی کمتر تهیه کرد.

انواع پتو ایرانی طرحدار با قیمت فوق العاده

انواع پتو ایرانی طرحدار با قیمت فوق العاده قیمت و کیفیت پتو نرمینه کاشان از فاکتور های اصلی مشتریان عمده و جزئی پتو است ولی این نکته را نیز نباید نادیده گرفت که طرح و رنگ پتو عوامل مؤثری بر آرامش انسان قبل از خواب هستند.

توصیه متخصصین برای رنگ پتو، رنگ هایی مانند سبز، لیمویی، صورتی، گلبهی، یاسی، کرم، سفید و مواردی مشابه است.

طرح پتو نیز باید متناسب با سن و سلیقه شخص انتخاب شود ولی پیشنهاد می شود از پتو هایی با طرح گل ها یا طرح های هندسی ساده استفاده کنید و برای سنین کودک، پتو هایی با طرح های کارتونی محبوب بسیار مناسب است.

در مراکز خرید پتو ایرانی، انواع طرحدار آن، متقاضیان زیادی دارد که توسط شرکت های مطرح کشور تولید و به بازار عرضه می شود.

قیمت پتو ایرانی طرحدار و کیفیت آن، نسبت به بسیاری از انواع خارجی، فوق العاده است زیرا با سلیقه مردم تطابق بیشتری دارد.

پتوهای طرحدار ایرانی معمولا در قیاس با انواع خارجی از قیمت فوق العاده و خوبی برخوردارند و با توجه به کیفیت و تنوعی که دارند بیشتر مشتریان رضایت کافی از خرید خود دارند.

مراکز عمده فروشی پتو پیچک

مراکز عمده فروشی پتو پیچک خرید پتو پیچک باتخفیف ویژه، موجب افزایش تعداد مشتریان و کسب رضایت آن ها می شود و به همین دلیل اکثر مراکز فروش به خصوص عمده فروشی ها، محصولات را پایین تر از قیمت بازار عرضه می کنند.

پتو های با برند پیچک و سایر برند های معروف، جنس های متفاوتی دارند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارد و از جهات مختلف قابل مقایسه هستند. از جمله مهم ترین جنس های پتو در بازار، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پتو دو لایه
  2. پتو ارگانیک
  3. پتو پشمی
  4. پتو بافتنی یا قلاب بافی
  5. پتو پشم شیشه‌ای
  6. پتو مسافرتی
  7. پتو پنبه ای

مراکز عمده فروشی این محصولات را می توان در اینترنت بررسی کرد و با مراجعه به آنها خرید خود را به صورت عمده انجام داد.

بزرگترین بازار خرید پتو دو نفره با کیفیت

بزرگترین بازار خرید پتو دو نفره با کیفیت تعداد زیادی نمایندگی پتو پیچک مرغوب، در بزرگترین شهرهای کشور فعالیت می کنند که در واقع تأمین کننده اصلی نیاز بازار و مشتریان عمده انواع پتو های یک نفره و دو نفره با کیفیت عالی هستند.

بازار فروش پتو دو نفره با جنس، رنگ، طرح بندی و وزن های مختلف، مشتریان عمده زیادی از سراسر کشور دارد.

گستردگی فعالیت فروشگاه های اینترنتی پتو به گونه ای است که روزانه، حجم عظیمی از خرید و فروش پتو از این طریق انجام می گیرد و بسیاری از مشتریان به خصوص عمده فروشان شهر های کوچک و بزرگ خرید اینترنتی را ترجیح می دهند.

در مراکز فروش اینترنتی، قیمت روز پتو با بهترین برند ها به صورت آنلاین، به روز رسانی شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. آسان بودن خرید از این فروشگاه ها، آن ها را به یکی از بزرگترین مراکز داد و ستد پتو در کشور تبدیل کرده است.

بازار خرید پتوی دونفره با کیفیت بسیار خوب است و مشتریان فراوانی دارد که با توجه به کیفیت و قیمت خوب آن، خرید خود را انجام می دهند.

راهنمای انتخاب پتو جنس خوب

راهنمای انتخاب پتو جنس خوب انتخاب پتو جنس خوب، به خصوص برای موفقیت در صادرات نیازمند راهنمایی و مشورت گرفتن از افراد باتجربه است. به جنس انواع پتو ها در قسمت های قبل اشاره شد و در این قسمت آن ها را مورد مقایسه قرار خواهیم داد.

۱- پتو های دولایه از بهترین انتخاب ها برای روزهای سرد و زمستانی هستند البته اگر پوست شما به الیاف مصنوعی حساسیت دارد، امکان تشدید خارش یا التهاب پوستی با استفاده از این نوع پتو وجود خواهد داشت و در این صورت می توانید از پتو های تمام پنبه ارگانیک را خریداری کنید.

۲- قیمت پتو ارگانیک نسبتاً بالا است، اما برای افراد مبتلا به بیماری ‌های آلرژیک و حساسیت‌ پوستی بسیار مناسب است. این پتو ها از الیاف طبیعی پنبه تهیه شده ‌اند و بسیار گرم هستند.

۳- پتو پشمی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به سرما حساسیت زیاد دارند. زیرا یکی از ویژگی های مهم پشم، این است که گرما را به خوبی در خود حبس می‌کند و به همین دلیل انتخابی مناسب برای افراد سرمایی در فصل زمستان است، البته از برخی انواع دیگر پتو کمی زبر‌تر و سنگینتر‌ هستند.

۴- پتو های بافتنی، کار دست هستند و بیشتر جنبه تزئینی دارند.

۵- پتو های پشم شیشه ای را می توان بهترین انتخاب برای بچه ‌ها و افراد دارای پوست حساس و ناراحتی‌ تنفسی دانست. پتو های پشم شیشه ‌ای علی رغم نازکی و سبکی، گرمای خوبی دارند و به همین دلیل، گزینه مناسبی برای بچه‌ ها و سالمندان محسوب شوند.

۶- پتو های مسافرتی بسیار سبک و کم حجم هستند و فضای کمی را نیز اشغال می‌کنند. همچنین معمولا از الیاف مصنوعی تولید شده اند و با وجود این که عمر کوتاهی دارند، اما گزینه بسیار مناسبی برای سفر به شمار می‌آیند. ارزان بودن را نیز می توان از دیگر ویژگی های این نوع پتو دانست.

۷- پتو های پنبه ای ترکیبی از نخ پنبه و الیافی مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر هستند. بسیار سبک و گرم هستند و کمتر از پتو های پشمی هم پرز می‌دهند و معمولا در ۲ مدل یک لایه و دو لایه عرضه می‌شوند.

جنس پتو بسیار اهمیت دارد و باید مناسب باشد و از الیاف حساسیت زا نباشد تا تمام مشتریان به راحتی از آنها بتوانند استفاده کنند.

روش شستن پتو پیچک

روش شستن پتو پیچک نظافت پتو، ارتباط مستقیمی با سلامت بدن انسان دارد به همین دلیل شست و شوی آن به نحو صحیح، مهم و ضروری است.

همه برند های معتبر پتو از جمله پتو پیچک، دارای برچسبی هستند که راهنمای خوبی برای روش صحیح شستن آن می باشد.

دو روش معمول برای شستن پتو، شامل روش دستی و روش ماشینی است که در ادامه به تشریح هر دو روش خواهیم پرداخت:

۱- روش دستی: ابتدا یک لگن (تشت یا وان)، را پر از آب سرد کنید و مواد شوینده را به آن اضافه کنید. لگن باید به گونه ای انتخاب شود که پتو کاملا در آن قرار بگیرد.

بهتر است تقریبا ۳۰ دقیقه اجازه دهید پتو خیس بخورد و سپس با دست و به آرامی شروع به شست و شو کنید.

پس از آن که از تمیز شدن پتو، مطمئن شدید، نوبت به مرحله آبکشی می رسد که ابتدائاً می بایست آب لگن را کاملا خالی کرده و با استفاده از آب تمیز چند بار آبکشی را انجام دهید تا کف های ماده شوینده کاملا از پتو خارج شود و در پایان برای خشک کردن، آن را در یک مکان مناسب قرار دهید.

۲- روش شستن پتو با ماشین لباسشویی: ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که پتو قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را دارد و اگر خیلی بزرگ است آن را با دست بشویید.

تنظیمات ماشین لباسشویی را روی دور کند قرار دهید و برای شست و شوی پتو حتما آب سرد استفاده کنید. کمی ماده شوینده در مخزن ماشین لباسشویی بریزید تا بطور مساوی در آب پخش شود و سپس پتو را به گونه ای در ماشین قرار دهید که وزن آن به صورت یکنواخت پخش شود.

اگر پتو سنگین است یک دور کامل و اگر سبک است ۳ تا ۵ دقیقه برای شستن آن کافی است. برای خشک کردن نیز ماشین خشکشویی را روی درجه حرارت پایین قرار داده و یک دور کامل یا مطابق با وزن پتو به اندازه ای که آب آن گرفته شود زمان اختصاص دهید و در هوای آزاد قرار دهید تا کاملا خشک شود.

در هنگام شستشو خیلی باید به برچسب های راهنمایی که معمولا روی پتوها نصب شده توجه کرد تا از کیفیت پتو کاسته نشود.

معرفی بهترین پتو های ایرانی

معرفی بهترین پتو های ایرانی در بازار فروش پتو کشور، تعداد زیادی کارخانه پتو ایرانی فعالیت می کنند که از نمونه های پرفروش و بی نظیر آن می توان به پتو پیچک اشاره کرد.

واردات پتو نیز توسط شرکت های مختلفی انجام می شود و با توجه به تقاضای مشتریان، بزرگترین وارد کنندگان ترجیح می دهند پتو هایی از ایتالیا، چین و ترکیه را به بازار کشور عرضه کنند.

رعایت نکات بسیار زیادی می تواند در میزان فروش پتو تولید شده در یک شرکت و معرفی آن به عنوان یکی از بهترین نمونه های بازار مؤثر باشد که از آن جمله می توان موارد زیر را نام برد:

۱- قیمت مناسب

۲- تنوع سایز: سایز معمول پتو دو نفره ۲۴۰x220 یا ۲۴۰x200 سانتی متر، یک نفره ۱۶۰x220 و ۱۵۰x220 سانتی متر و پتو کودک بین ۸۰x110 و ۱۱۰x140 سانتی متر است.

۳- قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی

۴- تنوع رنگ، طرح و جنس پتو

بهترین پتوهای ایرانی در نام ها و برندهای مختلف تولید می شوند و می توان در اینترنت با نامهای آشنا و معروف این صنعت بیشتر آشنا شد و خرید خود را با اطمینان انجام داد.

دلیل محبوبیت انواع پتو پیچک چیست؟

دلیل محبوبیت انواع پتو پیچک چیست؟ برند پتو پیچک با داشتن طیف گسترده‌ای از انواع مدل‌ها و طرح‌های متفاوت با سایز بندی های مختلف توانسته است نیاز تمامی مشتریان خود را برطرف کرده و به محبوبیت شایان توجهی دست یابد.

صادر کننده پتو پیچک به پاکستان

صادر کننده پتو پیچک به پاکستان صادرات پتو پیچک به دلیل کیفیت قابل قبول این محصول هر ساله صورت می‌پذیرد. محصولات صادراتی به طور کلی از مرغوبیت بیشتر و بسته بندی شکیل‌تری برخوردارند.

صادرات پتو پیچک به کشور های همسایه بخصوص کشور پاکستان و همچنین دیگر کشورها باعث رشد و شناخته شدن این برند شده است. پتو پیچک بازار فروش خود را در کشور پاکستان به خوبی پیدا کرده و به فروش خوب و قابل قبولی رسیده است.

76 دیدگاه

  • با سلام و درود برشما چند تا سوال ازسایت خوب شما داشتم ایا امکان خرید این محصول هست وقیمت این محصول چقدر هست وایا امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد

  • سلام خسته نباشید واقعا این پتو ها زیبا هستن و در هر سلیقه ای وجود دارن
    من میخواستم بخرم میشه قیمتش رو بگید .
    برای اتاق کودک و جهیزیه عروس ؟؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین
      ۰۹۱۲۰۶۷۷۱۰۴

      لطفا تماس بگیرین ، سپاسگزارم

  • پتو های شما در شیک آرین بسته بندی هستن ممنون
    و مهم تر از اینکه چون برند خیلی به چشم میاد
    و رنگ متنوع که داره

  • پتو های تولیدی شما به کدام کشور های صادر می‌شوند
    برند هستند ؟؟
    و در چه زمانی به دست مشتری میرسه

  • آیا به صورت عمده به فروش میرسه ؟؟؟
    و قیمتش به صورت قسطی قبول میکنین
    و چند روز طول می‌کشه به دستمون برسع

  • ممنون به خاطر رنگ ها و شکل های متنوع که دارین مشتری می‌تونه بهترین
    رنگی رو که میخواد انتخاب کن و این یکی از امتیاز های کالای شماس

  • قیمت پتو کودک که از پنبه کمتری استفاده شد آیا کمتر هست قیمتش با پتوی دونفر ؟؟
    یا فرقی ندارن برا محصول شما

  • ممنون از جنس خوبتون من راضی هستم و باعث خوشحالی که برند ی مثل برند شما وجود داره با بهترین قیمت

  • پتو چند دهه قبل از جنس خوبی برخوردار بودن اما الان نسبتا کیفیتشون رو از دست دادن و سخت میشه انتخاب کرد
    اما شما محصولات خوبی دارین

  • پتو های رنگ روشن میخواستم تا با دیدن اونا قبل از خواب به آرامش روانی برسم
    و مطابق با رنگ اتاق باش
    لطفا راهنمایی کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.
      09120677104

  • پتو رنگ های سبز ملایم ،لیموبی
    گلبی ،صورتی،یاسی،کرم،
    و سفید موجود است با بهترین جنس و برجسته باشه

  • قیمت عمده و به روز پتو های پیچکتون چقدر هست ؟ نمایندگی داخل اصفهان دارین که من حضوری برم ببینم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.
      09120677104

  • سلام بنده برایه فروشگاهم از شما خرید کردم تقریبا از همه کارهاتون مشتری هام هم خیلی راضی هستند می خواستم کمال تشکر داشته باشم

  • امسال خیلی قیمت محصولات در هر زمینه
    بالا رفته ولی من با توجه از خریدی که از شما داشتم قیمتهاتون خوبه خواستم تشکر کنم

  • سلام و روز خوش
    میخواستم بدونم شما در تهران هم نمایندگی دارید که بتونم خرید حضوری داشته باشم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  • سلام خرید حضوری هم دارید ادرس برام
    بفرستید البته خرید غیر حضوری داشتم ولی گفتم از نزدیک بقیه کالا ها رو ببینم و خرید
    داشته باشم

  • سلام میخواستم برایه طراحی وسلیقه
    خوبتو ن تشکر کنم ادم حتی قصد خرید
    هم نداشته باشه می خواد خرید کنه

  • سلام میخواستم بدونم شما ارسال به دیگر شهر ها هم دارید لطف میکنید راهنمایی کنید واینکه فروش امانی ندارید

  • پتویه پیچک خیلی کیفیتش عالی هست اگر که امکان
    تخفیف داره خرید عمده میخوام لطفا راهنمایی بفرمایید

  • سلام و خداقوت
    بنده از محصولات خوبتون خرید داشتم برایه بسته بندی باکیفیت وخوبتون ممنون

  • سلام و خداقوت
    بنده از سایتتون هنوز خرید نکردم میشه لطفا نحوه سفارش تک وعمده رو راهنمایی کنید وقیمتها رو هم

  • سلام پتو پیچک واقعا تونسته با تنوع در طر ح وکیفیتی گه ارایه داده نیاز هر مشتری رو فراهم کنه منون واقعا

  • سلام بنده مشتری هام که ازم خرید میکنند خیلی از محصولات راضی هستند بنده خرید عمده ام رو از سایت شما انجام میدم نهایت تشکر

  • سلام ببخشید میخواستم از سایتتون خرید داشته باشم سوالم این هست که ایا
    پتو یی که از شما خرید میکنم قابلیت
    شستشو در لباسشویی رو داره یا نه

  • ببخشید امکان تغییر در سایز یعنی سفارشی کردن محصول هست سایز به سلیقه مشتری لطفا راهنمایی کنید

  • سلام ببخشی د میخواستم از این سایت پتویه پیچک تعدا د سفارش بگیرم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید من قبل از این از شما خرید داشتم وواقعا راضی بودم

  • سلام وقت بخیر
    مدت زیادی بود که قصد خرید پتو مناسب با کیفیت از یک مرکز معتبر را داشتم که برای جهیزیه خودم کالای خواب خودم را سفارش بدهم تا با سایت شما آشنا شدم که رضایت مشتری های شما در چند سال نشان بر کیفیت خوب محصولاتتون بود و خرید خودم رو انجام دادم واقعا راضی هستم

  • پتوهای پیچک جزو آن دسته پتوهای است که بسیار نرم و لطیف می باشد و دارای ماندگاری بالا است.

  • سلام وقت بخیر
    من یکی از مشتری های دائمی شما هستم و سال هاست که با شما همکاری می کنم و بسیار از این همکاری خرسند هستم‌

  • سلام وقت بخیر پتو های مدل پیچک به دلیل زیبایی که در طرح آن است پر هنگام استفاده و وقتی که روی تخت کشیده بشه واقعا زیبا هستند.

  • سلام وقت بخیر
    من یکی دو سال پیش از شما خرید کردم و بسیار راضی بودم و بازهم میخوام همکاریمو با شما آغاز کنم.

  • سلام وقت بخیر
    پتو های مدل پیچک دارای لطافت بالایی می باشد و طرح های جذابی تهیه می شود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.
      09120677104

  • سلام وقت بخیر
    بازار فروش پتو دو نفره با جنس، رنگ، طرح بندی و وزن های مختلف، مشتریان عمده زیادی از سراسر کشور دارد.

  • سلام وقت بخیر پتو پیچک یکی از برند های معتبر پرطرفدار و پرفروش در بازار می باشد با کیفیت خوب در دسترس قرار می گیرد

  • سلام وقت بخیر
    پتو های پیچک دارای بهترین کیفیت هستند و الان در بازار این پتو جزو پرفروش ترین پتو هاست

  • سلام وقت بخیر
    پتو پیچک، یکی از برند های معتبر، پرطرفدار و پرفروش در بازار است که نظر هر خریداری را به خود جلب می کند

  • سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی پتو هستید که من از شما خرید کردم.

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای ایرانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردارند و تنوع زیادی دارند و البته تولیدکنندگان سعی بر تولید این پتوها در طرح ها و رنگ های زیبا و متنوعی دارند تا انواع سلیقه ها را راضی نگه دارند

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای ایرانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردارند و تنوع زیادی دارند و البته تولیدکنندگان سعی بر تولید این پتوها در طرح ها و رنگ های زیبا و متنوعی دارند

  • سلام وقت بخیر
    کیفیت فوق العاده و تنوع رنگ و طرح، عامل بسیار مهمی برای افزایش مشتریان و توسعه واحد های فروش و تولیدکنندگان پتو پیچک می رساند

  • سلام
    محصولات کالای خواب پیچک از کیفیت مطلوبی برخوردارند و قابلیت رقابت با بسیاری از برند های خارجی را دارند و در عین حال از قیمت منصفانه ای نیز برخوردار هستند.

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای ایرانی فوق العاده با کیفیت هستند و بعد چن سال هم خم به ابرو نمیارم که بخوان خرابشن

  • سلام وقت بخیر
    پتو پیچک، یکی از برند های معتبر، پرطرفدار و پرفروش در بازار کالای خواب کشور به شمار می آید

  • سلام وقت بخیر
    خرید این محصول با قیمت مناسب تر توصیه می شود به نمایندگی های این محصول مراجعه شود تا با حذف واسطه ها به قیمت درب کارخانه بتوان آن را خریداری کرد

  • سلام وقت بخیر
    کیفیت فوق العاده و تنوع رنگ و طرح، عامل بسیار مهمی برای افزایش مشتریان و توسعه واحد های فروش و تولیدکنندگان پتو پیچک در تمام شهرهای کشور است.

  • سلام وقت بخیر
    کیفیت فوق العاده و تنوع رنگ و طرح، عامل بسیار مهمی برای افزایش مشتریان و توسعه واحد های فروش و تولیدکنندگان پتو پیچک در تمام شهرهای کشور است.

  • سلام وقت بخیر
    پتو پیچک، یکی از برند های معتبر، پرطرفدار و پرفروش در بازار کالای خواب کشور به شمار می آید. کیفیت فوق العاده و تنوع رنگ و طرح، عامل بسیار مهمی برای افزایش مشتریان و توسعه واحد های فروش و تولیدکنندگان پتو پیچک در تمام شهرهای کشور است.

  • سلام وقت بخیر
    من از مدل پتو پیچیک خرید کردم بسیار نرم و لطیف هستند و همچنین دارای طراح های بسیار زیبایی می باشند.

  • سلام وقت بخیر
    کیفیت فوق العاده و تنوع رنگ و طرح، عامل بسیار مهمی برای افزایش مشتریان و توسعه واحد های فروش و تولیدکنندگان پتو پیچک در تمام شهرهای کشور است.

  • پتو پیچک، یکی از برند های معتبر، پرطرفدار و پرفروش در بازار کالای خواب کشور به شمار می آید

  • با سلام و درود برشما چند تا سوال ازسایت خوب شما داشتم ایا امکان خرید این محصول هست وقیمت این محصول چقدر هست

  • صادرات پتو پیچک به دلیل کیفیت قابل قبول این محصول هر ساله صورت می‌پذیرد. محصولات صادراتی به طور کلی از مرغوبیت بیشتر و بسته بندی شکیل‌تری برخوردارند.

  • برند پتو پیچک با داشتن طیف گسترده‌ای از انواع مدل‌ها و طرح‌های متفاوت با سایز بندی های مختلف توانسته است نیاز تمامی مشتریان خود را برطرف کرده و به محبوبیت شایان توجهی دست یابد

  • برند پتو پیچک با داشتن طیف گسترده‌ای از انواع مدل‌ها و طرح‌های متفاوت با سایز بندی های مختلف توانسته است نیاز تمامی مشتریان خود را برطرف کرده و به محبوبیت شایان توجهی دست یابد

  • با سلام و درود برشما چند تا سوال ازسایت خوب شما داشتم ایا امکان خرید این محصول هست وقیمت این محصول چقدر هست وایا امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *